آخر هفته خواندن: FoodNavigator-Special Edition ایالات متحده در کیت های غذا


اگر مدت زیادی است که FoodPolitics.com می خوانید ، می دانید که من مجموعه ستون های خبرنامه صنعت در موضوعات خاص را دوست دارم. این یکی روی کیت های غذا است. اگر تا به حال یکی از آنها را امتحان نکرده اید ، اینها جعبه هایی از مواد هستند که با دستور العمل هایی که باید با آنها انجام شود به درب منزل شما تحویل داده می شود.

من کاربر نیستم. من دو نوع مختلف را امتحان کردم. باید اعتراف کنم که آنها غذاهای خوشمزه ای درست کردند. اما ، نمی توانستم تعداد کاسه ها و قابلمه هایی را که برای ساخت آنها نیاز داشتم ، آشفتگی عظیمی که باید تمیز کنم و انبوه بسته بندی هایی که باید بیرون می ریختم ، باور کنم.

با توجه به این موارد ، طبق این مقاله های نویسندگان فوق العاده FoodNavigator-USA ، برخی از آنها بسیار خوب کار می کنند و برخی نیز کارهای جدیدی را امتحان می کنند.

نسخه ویژه: شام امشب چیست؟ تکامل وعده غذایی (r) تکامل

مارک های کیت غذا نیاز مصرف کننده را برآورده کرده اند ، اما برخی برای ایجاد یک مدل تجاری مناسب تلاش کرده اند ، زیرا شرکت های تحویل خانگی مبتنی بر اشتراک حفظ مشتری را برایشان دشوار کرده است ، و خرده فروشان نیز مدیریت کوچک کردن کیت های غذایی در فروشگاه را دشوار می دانند. رشد سریع خدمات از GrubHub به UberEats که به مشتریان این امکان را می دهد تا غذای آماده را برای تحویل در 20 دقیقه بدون اشتراک سفارش دهند ، همچنین گزینه هایی را در اختیار مصرف کنندگان قرار داده است که در زمان شروع به کار بسیاری از مارک های کیت غذا وجود نداشت. پس بازار از اینجا به کجا می رود؟

  • سرآشپز خانه: کسب و کار کیت غذا در فروشگاه ما می تواند بزرگتر از تجارت الکترونیک ما در سفارش بسیار کوتاه باشد: می گوید: بسته های غذایی Home Chef در حال حاضر در بیش از 1000 فروشگاه Kroger در دسترس هستند و زیرمجموعه قابل توجهی از مصرف کنندگان را انتخاب می کنند که مفهوم کیت غذا را خریداری می کنند ، اما نمی خواهند به اشتراک بپردازند یا نمی خواهند تا به حال وعده های غذایی خود را برنامه ریزی کنند. رئیس درآمد سرآشپز Rich DeNardis… بخوانید
  • هویج ارغوانی Purple Carrot توسط 12.4 میلیون دلار توسط بقال آنلاین ژاپنی خریداری شد (در صورت تحقق اهداف درآمد 17.2 میلیون دلار): هویج بنفش به بزرگترین کیت غذای ژاپنی و خدمات تحویل غذای ارگانیک Oisix ra daichi با پرداخت اولیه 12.8 میلیون دلار فروخته شد و 17.2 میلیون دلار دیگر در سال 2021 در صورت دستیابی به اهداف نامشخص* به فروش می رسد … بخوانید
  • سهام Blue Apron پس از همکاری با Beyond Meat ظاهر می شود ، اما آیا می تواند سهام شرکت را نجات دهد؟ پس از اعلام 16 ژوئیه مبنی بر اینکه برگرهای گیاهی محبوب Beyond Meat ، که در همان مدت 3.6 b در بازار سهام افزایش یافت ، قیمت سهام شرکت آبی آورون در شبی 36 درصد افزایش یافت.
  • کیت های غذایی Chef’d و True Chef در سال جاری ردپای خرده فروشی “اگر نه سه برابر”: رییس آن می گوید: True Food Innovations امسال عرضه خرده فروشی کیت های غذای Chef’d و True Chef را گسترش می دهد و همچنین یک قرارداد مجوز انحصاری با یک مارک اصلی CPG فاش می کند.…
  • COO می گوید: Sun Basket فراتر از شام گسترش می یابد تا به “همه مردم ایالات متحده علاقه مند به تغذیه سالم” برسد. شرکت کیت غذا Sun Basket پیشنهادات خود را از شام های آماده به بازار آنلاین صبحانه ، ناهار و میان وعده که با همکاری مارک های شریک ایجاد شده است از جمله آب گوشت استخوان و شرکت نودل Nona Lim ، مارک پاستای تازه Tallutos ، تولید کننده سویا ، گسترش داده است. غذاهای هودو و شکلات هو … بخوانید
  • سرویس تحویل غذا Veestro سه راهکار برای سوددهی سریع یک استارتاپ به اشتراک می گذارد: به گفته مونیکا کلاوسنر ، بنیانگذار سرویس تحویل غذای گیاهی Veestro ، شروع یک کسب و کار یک چیز است ، اما سودآوری آن یک چیز دیگر است و اغلب نیاز به آزمایش و خطا دارد.
  • Sun Basket سرمایه گذاری 30 میلیون دلاری سری E را افزایش می دهد که باعث افزایش اتوماسیون ، شخصی سازی و ارائه غذای سالم می شود: سرویس خوراک خورشید Sun Basket 30 میلیون دلار در سرمایه گذاری سری E به رهبری PivotNorth Capital بسته است تا به کسب و کار مستقیم خود با مصرف شخصی وعده های غذایی مبتنی بر هوش مصنوعی و برنامه های غذایی از صبحانه تا شام سرعت ببخشد…
  • Blue Apron در همان روز خدمات تحویل درخواستی در منطقه خلیج محاکمه می شود: Blue Apron یک سرویس درخواستی همان روز را در منطقه خلیج هدایت می کند و به مشتریان این امکان را می دهد تا ظهر برای تحویل عصر همان روز غذا سفارش دهند تا در تلاش مداوم برای دستیابی به مشتریانی باشد که مفهوم کیت غذا را خریداری می کنند اما لزوما نمی خواهند متعهد شوند. به اشتراک … بخوانید
  • غذای غول پیکر پیشنهاد جدیدی را در مفهوم فروشگاه جدید تقویت می کند: “ما با همه کسانی که غذا می فروشند رقابت می کنیم”: ما دیگر ملتی از انبارهای انبار نیستیم. بسیاری از آمریکایی ها نمی دانند شام امشب چه چیزی است ، مهم نیست هفته آینده ، و با خواربار فروشان که اکنون با همه از GrubHub گرفته تا IKEA رقابت می کنند ، آیا وقت آن است که با باز شدن خطوط بین خرده فروشی مواد غذایی و خدمات غذایی ، یک بازاندیشی اساسی در طرح سنتی سوپرمارکت ها انجام شود. محو شود؟ .. بخوانید
  • نیلسن می گوید: فروش کیت غذا در فروشگاه در سال 2018 به 93 میلیون دلار رسید. بر اساس آخرین داده های نیلسن ، فروش کیت های غذایی در فروشگاه در ایالات متحده در سال 2018 به 93 میلیون دلار رسید و 187 مورد از کیت های خرده فروشی جدید در طول سال معرفی شد ، زیرا مارک های معروف به دنبال جذب مشتریانی بودند که این مفهوم را دوست داشتند ، اما این کار را نمی کنند. می خواهید به اشتراک آنلاین متعهد شوید … بخوانید
  • eMeals: ما الهام بخش ، مراقبت و تحویل ارائه می دهیم. اما شما باید هویج خود را خرد کنید…تهیه غذاهای خوشمزه و سالم خانگی هر شب به الهام ، زمان و انرژی نیاز دارد: چیزهایی که اکثر کارگران از آنها کم هستند ، از این رو ، رشد بسته های غذایی. فارست کولیر ، مدیر عامل برنامه ریزی غذا و پلت فرم خرید و فروش مواد غذایی eMeals می گوید ، اما همه نمی توانند از عهده آنها برآیند ، از میزان بسته بندی که ایجاد می کنند راحت هستند یا می خواهند در دراز مدت متعهد به اشتراک شوند.
  • باز کردن میز باز کردن واگن سفارش غذا از طریق تلفن همراه: شرکت رزرواسیون آنلاین رستوران OpenTable با همکاری با Caviar ، Grubhub و Uber Eats به خدمات تحویل غذا و تحویل غذا می پردازد … بخوانید
  • گزارش Grubhub “State of the Plate”: سفارشات برگر غیرممکن سالانه 82 درصد افزایش یافته است: Grubhub بر اساس داده های کاربران بیش از 500000 سفارش غذا که از طریق برنامه تلفن همراه در یک روز به طور متوسط ​​در یک روز گذشته سفارشات غذایی گیاهی و گیاهی در سال گذشته افزایش چشمگیری داشته است … بخوانید
  • اشتراک گذاری
  • توییت
  • پست الکترونیک
  • اشتراک گذاری



دیدگاهتان را بنویسید