آیا بذر کتان امگا 3 کافی برای قلب ما ارائه می دهد؟


به گفته دو معتبرترین مقام تغذیه ، سازمان بهداشت جهانی و سازمان ایمنی غذایی اروپا ، ما باید حداقل نیمی از درصد کالری خود را از چربی ضروری امگا 3 ALA دریافت کنیم. این آسان است: کافی است روزانه یک قاشق غذاخوری دانه چیا یا دانه کتان آسیاب شده بخورید و همه چیز آماده است.

سپس بدن ما می تواند ALA زنجیره ای کوتاه را از رژیم غذایی ما گرفته و آن را به امگا 3 ، زنجیره بلند ، EPA و DHA برساند. با این حال ، این س longال از دیرباز مطرح بوده است که آیا بدن ما می تواند EPA و DHA کافی برای سلامت مطلوب تولید کند؟ چگونه می توان آن را تعیین کرد؟ به عنوان مثال ، فیبر را در نظر بگیرید. “مجموعه متقاعد کننده ای از ادبیات افزایش یافته است [heart disease] خطر کمبود فیبر در رژیم غذایی وجود دارد. “بنابراین موسسه پزشکی توصیه کرد که حدود 30 گرم در روز ، که برای محافظت در برابر بیماری عروق کرونر قلب و کاهش یبوست است ، توصیه می شود. “بنابراین ، دقیقاً همانطور که [cardiovascular disease] برای کمک به تاسیس یک مورد استفاده قرار گرفت [adequate intake] برای فیبر رژیمی ، “همچنین به عنوان راهی برای ایجاد توصیه برای EPA و DHA مورد استفاده قرار گرفت ، همانطور که من در ویدیوی خود بحث کردم آیا باید از EPA و DHA امگا 3 برای قلب استفاده کنیم؟به

با بررسی هایی که تا سال 2009 منتشر شد که نشان می داد کپسول روغن ماهی ممکن است به بیماری های قلبی کمک کند ، مقامات تغذیه 250 میلی گرم اضافی در روز از EPA و DHA پیش ساخته را توصیه کردند ، زیرا بدیهی است که در صورت کمک بیشتر ، ما به تنهایی به اندازه کافی کار نمی کردیم. بنابراین ، علاوه بر یک یا دو گرم ALA ، پیشنهاد شد که ما باید 250 میلی گرم DHA/EPA پیش ساخته را که می توان از ماهی یا جلبک دریافت کرد ، مصرف کنیم.

ماهی ماهی سختی است از یک سو ، ماهی ها DHA و EPA را شکل داده اند ، اما از سوی دیگر ، اقیانوس های ما به قدری آلوده شده اند که غذاهای دریایی ممکن است حاوی آلاینده های مختلفی از جمله دیوکسین ، PCB ، آفت کش هایی مانند DDT ، مواد شیمیایی مقاوم در برابر شعله و فلزات سنگین باشند. از جمله جیوه ، سرب و کادمیوم ، که همه آنها می توانند بر سلامت انسان تأثیر منفی بگذارند. به عنوان مثال ، قرار گرفتن در معرض PCB با افزایش خطر سکته مغزی به طور کلی و تقریبا سه برابر بیشتر با سکته مغزی هموراژیک همراه است. مگر اینکه در کنار محل دفن زباله سمی زندگی کنید ، منبع اصلی قرار گرفتن در معرض PCB ها مصرف ماهی است. ماهی قزل آلا ممکن است بدترین باشد.

این ممکن است توضیح دهد که چرا مطالعات در ایالات متحده نشان داده است که تنها یک وعده ماهی در هفته ممکن است خطر ابتلا به دیابت را به میزان قابل توجهی افزایش دهد ، و تاکید می کند که حتی سطوح این آلاینده ها که زمانی ایمن در نظر گرفته می شوند “می توانند به طور کامل با مزایای احتمالی مقابله کنند. [the omega-3] اسیدهای چرب و سایر مواد مغذی موجود در ماهی “و منجر به اختلالات متابولیکی می شود که اغلب قبل از دیابت نوع 2 پیش می آید. در حال حاضر ، می توان روزانه 250 میلی گرم DHA/EPA پیش ساخته را از روغن جلبک به جای روغن ماهی دریافت کرد. روغن جلبک عاری از آلاینده های سمی است زیرا بدون قرار گرفتن در معرض آلاینده ها تولید می شود.

سپس ، می توان از هر دو جهان بهترین استفاده کرد: مواد مغذی مفید بدون آلاینده های مضر. با این حال ، اخیراً نشان داده شده است که این امگا 3 های زنجیره بلند به هر حال در پیشگیری یا درمان بیماری های قلبی کمکی نمی کنند. از آنجا که این دلیل اصلی بود که ما فکر می کردیم مردم باید 250 میلی گرم EPA و DHA از پیش تهیه شده دریافت کنند ، چرا هنوز توصیه می کنم از دستورالعمل های من پیروی کنید. توصیه های تغذیه مطلوب؟ زیرا توصیه ها نه تنها بر اساس سلامت قلب بلکه بر سلامت مغز نیز استوار بود. ویدیوی من را ببینید آیا برای تقویت عملکرد مغز باید از مکمل های DHA استفاده کنیم؟به


سایر فیلم های امگا 3 عبارتند از:

اگر مزایای بدون قلب شما را شگفت زده کرد ، بررسی کنید آیا روغن ماهی فقط روغن مار است؟به

از ارتباط با دیابت شگفت زده شده اید و می خواهید بیشتر بدانید؟ دیدن:

منابع غذایی آلاینده های شیمیایی PCB اطلاعات بیشتری در مورد PCB ها دارد ، و در اینجا فیلم های اضافی در مورد سایر آلاینده ها وجود دارد:

در سلامتی ،
مایکل گرگر ، دکتر

PS: اگر هنوز این کار را نکرده اید ، می توانید در ویدیوهای رایگان من مشترک شوید اینجا و ارائه های زنده و سالانه من را مشاهده کنید:



دیدگاهتان را بنویسید