آیا لازم است پروتئین های گیاهی را در وعده غذایی ترکیب کنید؟


همه مواد مغذی از خورشید یا خاک تامین می شوند. ویتامین D ، “ویتامین آفتاب” ، زمانی ایجاد می شود که پوست در معرض نور خورشید قرار می گیرد. همه چیز دیگر از زمین می آید. مواد معدنی از زمین سرچشمه می گیرند و ویتامین ها از گیاهان و میکروارگانیسم هایی که از آن رشد می کنند ، سرچشمه می گیرد.

کلسیم موجود در شیر گاو (و در اسکلت 200 پوندی او) از تمام گیاهانی که خورده بود و آن را از خاک بیرون می آورد ، تامین می شد. با این حال ، ما می توانیم موش میانی را قطع کنیم و کلسیم را مستقیماً از گیاهان دریافت کنیم.

پروتئین خود را از کجا تهیه می کنید؟ پروتئین حاوی اسیدهای آمینه ضروری است ، به این معنی که بدن ما نمی تواند آنها را بسازد ، بنابراین لازم است از رژیم غذایی خود دریافت کنیم. اما ، حیوانات دیگر نیز آنها را نمی سازند. همه اسیدهای آمینه ضروری از گیاهان و میکروب ها سرچشمه می گیرند و همه پروتئین های گیاهی دارای همه اسیدهای آمینه ضروری هستند. تنها پروتئین واقعاً “ناقص” موجود در غذا ، ژلاتین است که فاقد آمینو اسید تریپتوفان است ، بنابراین تنها منبع پروتئینی که نمی توانید روی آن زندگی کنید Jell-O است.

کسانی که رژیم های گیاهی می خورند به طور متوسط ​​حدود دو برابر متوسط ​​نیاز روزانه به پروتئین تخمین زده می شوند. کسانی که نمی دانند با رژیم غذایی گیاهی از کجا می توانند پروتئین بگیرند ، لوبیا نمی دانند … (دریافت کنید؟ 🙂 هر چند این مقدار پروتئین است-در مورد پروتئین چطور؟ کیفیت؟

این مفهوم که پروتئین گیاهی نسبت به پروتئین حیوانی پایین تر است ، از مطالعاتی که بیش از یک قرن پیش روی جوندگان انجام شده بود ، ناشی شد. دانشمندان دریافتند موش های صحرایی نوزاد به خوبی روی گیاهان رشد نمی کنند. با این حال ، موشهای صحرایی شیرخوار به اندازه شیر مادر انسان رشد نمی کنند. آیا این بدان معناست که ما نباید به نوزادان خود شیر بدهیم؟ مسخره – مضحک! آنها موش هستند. شیر موش ده برابر شیر انسان پروتئین بیشتری دارد زیرا موش ها حدود ده برابر سریعتر از نوزادان انسان رشد می کنند.

این درست است که برخی از پروتئین های گیاهی نسبتاً کم آمینو اسیدهای ضروری هستند. بنابراین ، حدود 40 سال پیش ، افسانه “ترکیب پروتئین” رواج پیدا کرد – به معنای واقعی کلمه ، در شماره فوریه 75 ، ووگ مجله ، همانطور که در ویدیوی خود بحث کردم افسانه ترکیبی پروتئینبه مفهوم این بود که ما باید پروتئین های به اصطلاح مکمل را با هم بخوریم (به عنوان مثال ، برنج و لوبیا) برای جبران کمبودهای نسبی آنها. با این حال ، این مغالطه چند دهه پیش تکذیب شد. افسانه هایی مبنی بر اینکه پروتئین های گیاهی ناقص هستند ، به اندازه پروتئین های حیوانی نیستند یا نیاز به ترکیب با سایر پروتئین ها در وعده های غذایی دارند ، ده ها سال پیش توسط جامعه تغذیه رد شده است ، اما ظاهراً بسیاری از پزشکان این یادداشت را دریافت نکرده اند. دکتر جان مک دوگال انجمن قلب آمریکا را برای انتشار در سال 2001 فرا خواند که کامل بودن پروتئین های گیاهی را زیر سوال می برد. خوشبختانه آنها تغییر کرده اند و اکنون که “[p]پروتئین های lant می توانند به اندازه کافی اسیدهای آمینه ضروری و غیر ضروری را تأمین کنند “و ما” نیازی به ترکیب آگاهانه … پروتئین های مکمل نداریم … “

معلوم می شود بدن ما احمق نیست.

بدن ما دارای مجموعه ای از آمینو اسیدهای آزاد است که می تواند برای تکمیل مکمل های ما مورد استفاده قرار گیرد ، چه برسد به برنامه بازیافت پروتئین عظیم بدن ما. روزانه حدود 90 گرم پروتئین از بدن خود به دستگاه گوارش ریخته می شود تا دوباره تجزیه شده و دوباره جمع شود ، بنابراین بدن ما می تواند آمینو اسیدها را بدون توجه به آنچه می خوریم ، با هر نسبت مورد نیاز مخلوط کرده و مطابقت دهد. حتی می توان یک رژیم غذایی از غذاهای گیاهی کامل با کالری کافی اما کمبود پروتئین طراحی کرد. بنابراین ، مصرف کنندگان گیاهی “نیازی به نگرانی در مورد عدم تعادل اسید آمینه ندارند … از پروتئین های گیاهی و غذایی که رژیم های معمول ما را تشکیل می دهند.”


همه این افسانه ها پیرامون پروتئین چگونه به وجود آمد؟ در مورد بیاموزید فیاسکو پروتئین بزرگبه

من مقدار پروتئین خود را پوشش می دهم آیا گیاه خواران پروتئین کافی دریافت می کنند؟ ویدیو

برای اطلاعات بیشتر در مورد مزایای پروتئین از گیاهان ، به موارد زیر مراجعه کنید:

پروتئین گیاهی نیز همان تأثیری را بر روی هورمون رشد IGF-1 که باعث سرطان می شود ، ندارد. غذا به عنوان دارو ارائه. همانطور که در ویدئوهایم بررسی می کنم ، رژیم های مادر با گوشت سنگین حتی می تواند بر میزان چاقی و واکنش استرس فرزندان آنها نیز تأثیر بگذارد. پروتئین حیوانات ، بارداری و چاقی دوران کودکی و رژیم غذایی مادران می تواند بر پاسخ های استرس در کودکان تأثیر بگذاردبه

در سلامتی ،
مایکل گرگر ، دکتر

PS: اگر هنوز این کار را نکرده اید ، می توانید در ویدیوهای رایگان من مشترک شوید اینجا و ارائه های زنده و سالانه من را مشاهده کنید:



دیدگاهتان را بنویسید