اجازه دهید آن را برای اخبار خوب غذایی بشنویم: دولت بریتانیا می خواهد بازاریابی غذاهای فوری را ممنوع کند


در اینجا اطلاعیه در روزنامه گاردین: “بریتانیا همه تبلیغات آنلاین غذاهای بدون ارزش را برای مقابله با چاقی ممنوع می کند: پیشنهاد “پیشرو در جهان” مبارزان سلامت را خوشحال می کند و صنعت تبلیغات را نگران می کند. “

قوانین سختگیرانه تر از آنچه انتظار می رفت پس از تغییر دیدگاه بوریس جانسون درباره تصمیمات مربوط به سلامت شخصی به دنبال عفونت کروناویروس ایجاد شد. افراد دارای اضافه وزن در خطر بیماری شدیدتر ناشی از کووید یا مرگ هستند. تحقیقات نشان داده است که از هر سه کودکی که از دبستان خارج می شوند ، یک نفر اضافه وزن یا چاق هستند ، تقریباً دو سوم بزرگسالان در انگلستان … در صورت اجرایی شدن ، این ممنوعیت بر بازاریابی دیجیتال ، از تبلیغات در فیس بوک ، تا نتایج جستجوی پولی در Google تأثیر می گذارد. ، تبلیغات پیامکی و فعالیت رسانه های اجتماعی در توییتر و اینستاگرام.

این به “مشاوره عمومی جدید دولت انگلیس در مورد ممنوعیت کامل تبلیغات آنلاین برای غذاهای ناسالم” اشاره می کند. جزئیات مشاوره در اینجا آمده است. دولت خواهان اظهارنظر درباره این موضوع است

  • چه نوع تبلیغاتی محدود خواهد شد
  • چه کسی مسئول رعایت خواهد بود
  • اجرای محدودیت ها

به گزارش بی بی سی ،

برنامه ها اکنون توسط نمایندگان صنایع غذایی ، مردم و دولت به مدت شش هفته مورد بحث قرار می گیرد ، قبل از تصمیم گیری در مورد اینکه آیا ممنوعیت تبلیغات اتفاق می افتد یا خیر.

اظهار نظر: شرط می بندم که این پیشنهاد واقعاً “صنعت تبلیغات را ناراحت می کند” و صنایع غذایی نیز. بازاریابی تأثیر بسزایی در انتخاب غذا دارد ، مخصوصاً موذیانه ، زیرا ما بازاریابی را به عنوان چنین چیزی به رسمیت نمی شناسیم. این فقط به عنوان بخشی از چشم انداز دیده می شود و در سطح ناخودآگاه بر ما تأثیر می گذارد. بازاریابی برای کودکان بسیار شگفت انگیز است ، مخصوصاً به این دلیل که در تشویق آنها به تقاضای غذای ناخواسته بسیار مثر است. درود بر دولت بریتانیا برای این امر. به آن بچسب!

  • اشتراک گذاری
  • توییت
  • پست الکترونیک
  • اشتراک گذاری



دیدگاهتان را بنویسید