افزایش چربی قهوه ای از طریق رژیم غذایی


تا حدود ده سال پیش ، بافت چربی قهوه ای (BAT) از نظر بیولوژیکی تنها در نوزادان و کودکان کوچک در نظر گرفته می شد که در آن با سوزاندن چربی گرما ایجاد می کند. اما در حال حاضر ، شکی نیست که چربی قهوه ای فعال در انسانهای بالغ وجود دارد و در افزایش کالری کل بدن ناشی از سرما نقش دارد و در نتیجه ، نه تنها دمای بدن را کنترل می کند بلکه میزان چربی ما را نیز کنترل می کند.

در سال 2013 ، محققان نشان دادند که می توان بافت چربی قهوه ای را فعال کرد ، اگر افراد را به مدت طولانی خنک کنید ، به ویژه با قرار دادن آنها در معرض دو ساعت سرما هر روز به مدت شش هفته ، که می تواند منجر به کاهش قابل توجه چربی بدن شود. در ویدئوی من می توانید نمودار گرافیکی را مشاهده کنید افزایش چربی قهوه ای از طریق رژیم غذاییبه اگرچه محققان جذب م fatثر چربی قهوه ای انسان را نشان دادند ، اما افزایش قرار گرفتن در معرض سرما در زندگی روزمره دشوار به نظر می رسد. خوشبختانه چربی قهوه ای ما نیز می تواند توسط برخی از مواد غذایی مانند کپسایسین ، ترکیبی که فلفل تند را تند می کند ، فعال شود.

در حالی که فعالیت بدنی معمولاً برای افزایش مصرف انرژی توصیه می شود ، اجزای غذایی خاصی مانند کپسایسین وجود دارد که باعث سوزاندن کالری می شوند. به عنوان مثال ، یک مطالعه نشان داد که مصرف انرژی در مدت 30 دقیقه پس از خوردن معادل فلفل هالاپینو افزایش چشمگیری داشته است.

به طور معمول وقتی کالری خود را کاهش می دهیم ، متابولیسم ما کند می شود و تلاش های ما برای کاهش وزن را کاهش می دهد. اما پاشیدن یک سوم قاشق چایخوری پودر فلفل قرمز چیلی قرمز بر وعده های غذایی ما با متابولیسم کند شده و باعث سوزاندن چربی می شود. محققان می خواستند به شرکت کنندگان فلفل چیلی بیشتری بدهند تا بتوانند با مطالعات انجام شده در آسیا مطابقت داشته باشند ، اما افراد قفقازی نتوانستند آن را قبول کنند. اما با افزودن بیش از یک قاشق غذاخوری پودر فلفل قرمز به یک غذای پرچرب ، زنان ژاپنی به طور قابل توجهی چربی بیشتری سوزاندند.

ما دهه هاست می دانیم که فلفل قرمز میزان متابولیسم را افزایش می دهد ، اما نمی دانستیم چگونه. اما مطالعات نشان می دهد که این دسته از ترکیبات باعث افزایش مصرف انرژی در افراد دارای چربی قهوه ای می شود ، اما نه در افرادی که چربی قهوه ای ندارند ، این نشان می دهد که افراد هزینه را بلافاصله پس از BAT افزایش می دهند. علاوه بر این ، انواع مختلفی از مولکولهای طعم مشابه در غذاهای دیگر مانند فلفل سیاه و زنجبیل وجود دارد که ممکن است گرماژنز را نیز فعال کند ، اما آنها به طور مستقیم آزمایش نشده اند.

همه این نتایج نشان می دهد که اثرات ضد چاقی ترکیبات فلفل بر اساس فعالیت حرارتی چربی قهوه ای جذب شده است. بنابراین ، خوردن مکرر می تواند اثرات مزمن ناشی از سرماخوردگی را بدون نیاز به یخ زدگی تقلید کند.

مصرف غذاهای تند ممکن است به کاهش وزن ما کمک کند ، اما سوختگی حسی و درد در زبان و گاهی در معده و همچنین در پایین چگونه است؟ آیا تنها دو گزینه ما برای افزایش چربی قهوه ای برای یخ زدن پاها یا سوزاندن باسن ما است؟

غذاهای غنی از آرژنین همچنین ممکن است رشد و نمو بافت چربی قهوه ای را از طریق مکانیسم های مختلف تحریک کنند ، که با مصرف بیشتر غذاهای سویا ، دانه ها ، آجیل و لوبیا به دست می آید.


برای ملاحظه مطالب بیشتر در مورد بافت چربی قهوه ای ، به چربی قهوه ای: کاهش وزن از طریق ترموژنزبه

آرژنین چطور؟ وارسی چربی سوزی از طریق آرژنینبه و آیا می دانید آرژنین همچنین می تواند در تأثیرات آجیل بر جریان خون آلت تناسلی نقش داشته باشد؟ من در این مورد بحث می کنم در آجیل پسته برای اختلال نعوظبه

برای اطلاعات بیشتر در مورد غذاهای تند ، فیلم های من را ببینید فلفل قرمز برای سندرم روده تحریک پذیر و سوء هاضمه مزمن یاد بگیرند که چگونه می توان به اختلالات گوارشی کمک کرد و سس داغ در بینی برای سردردهای خوشه ای؟ برای اطلاع از چگونگی ترکیب فلفل تند می تواند نجات دهنده افرادی باشد که از سردردهای “خودکشی” رنج می برند.

در سلامتی ،

مایکل گرگر ، دکتر

PS: اگر هنوز این کار را نکرده اید ، می توانید در ویدیوهای رایگان من مشترک شوید اینجا و ارائه های زنده و سالانه من را مشاهده کنید:



دیدگاهتان را بنویسید