انجمن رژیم درمانی به Bayer ، صاحب glyphosate ، اجازه می دهد تا اعضای خود را در مورد آفت کش ها آموزش دهد (اما اصلاح را در زیر ببینید)


یک خواننده ، بتسی کلر ، پیامی را که دریافت کرد ارسال کرد زیرا متعلق به آکادمی تغذیه و رژیم شناسی ، (سابقاً انجمن رژیم درمانی آمریکا) ، انجمن حرفه ای متخصصان تغذیه ثبت نام شده رژیم غذایی است.

از جانب: “متخصص تغذیه امروز”

موضوع: در مورد سموم دفع آفات و غذا سوال دارید؟ پاسخ هایی داریم.

سرچشمه این پیام از بایر ، شرکت دارویی آلمانی است که چند سال پیش مونسانتو را خریداری کرد.

مونسانتو علف کش گلیفوسات را اختراع کرد که برای از بین بردن علف های هرز حیاط خلوت و همچنین علف های ایجاد شده در مزارع ذرت GMO و سویا استفاده می شود.

گلیفوسات با خطر سرطان ، به ویژه لنفوم غیر هوچکین مرتبط است.

دهها هزار نفر از افراد مبتلا به لنفوم غیر هوچکین از بایر برای خسارت ناشی از گلیفوزات شکایت می کنند. دادگاه ها به نفع چندین شاکی از این قبیل رای داده اند.

بایر با پرداخت 10 میلیارد دلار (!) برای حل و فصل این دعاوی موافقت کرده است.

بایر در پیام به متخصصان رژیم می گوید:

سموم دفع آفات کشاورزان را قادر می سازد تا غذاهای ایمن و با کیفیت را با قیمت مناسب تولید کنند. آنها همچنین به کشاورزان کمک می کنند تا مقدار زیادی غذای مغذی و در تمام طول سال تهیه کنند که برای سلامت انسان ضروری است. کمیت و کیفیت محصول به حفاظت از محصول متکی است. به عنوان مثال ، یک مطالعه در ایالات متحده تخمین زد که بدون قارچ کش ، عملکرد اکثر میوه ها و سبزیجات 50-90 درصد کاهش می یابد. علاوه بر این ، آفت کش ها باعث کاهش قرار گرفتن در معرض غذای آلوده به میکروارگانیسم های مضر و سموم طبیعی می شوند و از بیماری های مرتبط با غذا جلوگیری می کند.

به طرز عجیبی ، پیام بایر هیچ کلمه ای در مورد گلیفوزات ، لنفوم غیر هوچکین یا پرونده های حقوقی نمی گوید.

بایر باید از متخصصان تغذیه بخواهد تا به مشتریان خود اطمینان دهند که آفت کش هایی مانند گلیفوسات بی خطر هستند. بایر باید نه از متخصصان تغذیه می خواهند که گلیفوسات را با خطر سرطان مرتبط کنند.

من نمی توانم فکر کنم که بایر پول پرداخت کرده است متخصص تغذیه امروز برای ارسال این پیام به عضویت AND.

دلیل دیگری نمی توانم در نظر بگیرم که چرا این انجمن اجازه می دهد چنین پیامی برای اعضای خود ارسال شود.

تصحیح

چندین خواننده نوشتند تا اشاره کنند که پیام بایر از آنجا نشأت می گیرد متخصص تغذیه امروز ، نه از آکادمی

مثلا، نانسی تیتر ، RDN، به من اجازه داد تا از او نقل قول کنم:

از همه شما برای اطلاع رسانی عمومی متشکریم. به عنوان یک متخصص تغذیه ثبت شده رژیم غذایی ، من وحشت زده بودم که بایر از یک برنامه آموزشی برای ما حمایت کرد. معتقدم وقتی می گویید پول را دنبال کنید ، درست می گویید. متخصص تغذیه امروز یک شرکت خصوصی است و به نظر می رسد از هر کسی دلار تبلیغات می پذیرد. AND از سازمانها برای استفاده هزینه می گیرد [of] لیست های پستی ، بنابراین همه برنده مالی هستند. در عین حال ، شهرت سازمان ما کاهش می یابد.

او خاطرنشان می کند: “آنها همچنین لیست ایمیل خود را به تبلیغ کنندگان می فروشند.”

مری پوردی ، MS ، RDN، که همچنین اجازه داد ، می نویسد:

متشکرم که این مطلب را در این زمینه منتشر کردید. گروهی از متخصصین تغذیه (شامل من نیز) در حال پاسخگویی به نامه ای هستند و من قبلاً شخصاً با متخصص تغذیه امروز در مورد این موضوع که به نظرم بسیار نگران کننده است تماس گرفته ام.

بسیار مهم است که روشن شود که این پیام از طرف متخصص تغذیه امروز ، (https://www.todaysdietitian.com/) آمده است که یک نهاد کاملاً جدا از آکادمی تغذیه و رژیم درمانی است. https://www.eatright.org/

آکادمی مسائل خاص خود را دارد ، اما من می خواستم مطمئن باشید که خوانندگان شما می دانند که اطلاعات آفت کش ها از بایر از یک نشریه و کسب و کار “متخصص تغذیه امروز” گرفته شده است. این سازمان قطعاً باید در قبال این نوع حمایت های غیرمسئولانه شرکت که اطلاعات نادرست و مضر را منتشر می کند ، پاسخگو باشد ، بنابراین از تلاش های شما در اینجا متشکرم.

او می افزاید: “من همچنین به متخصص تغذیه امروز اطلاع دادم که از عضویت قبلی خود خارج می شوم و دیگران را نیز به این کار ترغیب کرده ام.”

او همچنین می افزاید: “و بله ، شما درست می گویید. بایر یک حامی رسمی رژیم درمانی امروز است و به آنها پول می دهد. آنها همچنین یکی از حامیان سمپوزیوم اخیر خود بودند. در اینجا وب سایت وجود دارد: می توانید به “حامیان مالی” بروید و بایر را در بین دیگران ببینید. https://www.todaysdietitian.com/ss20/ ”

و نامه ای را که از یک نماینده دریافت کرده بود ارسال کرد تیمتخصص تغذیه oday در اینجا گزیده های مربوطه آمده است:

از اینکه با ما در ارتباط هستید و افکار و نگرانی های خود را در مورد تبلیغات بایر و متخصص تغذیه امروز… .با دوست بودن TD برای مدت طولانی ، مطمئن هستم که می دانید که پشتیبانی اولیه از نشریه از درآمد تبلیغات است. بدون تبلیغات ، TD وجود ندارد. گفته می شود ، مانند سایر مدل های تجاری مبتنی بر تبلیغات ، TD از هیچ محصول ، خدمات یا نهادی که در مجله یا افزونه های تجاری آن تبلیغ شده است ، حمایت یا پشتیبانی نمی کند. TD به سادگی وسایل نقلیه ای را برای تبلیغ کنندگان ارائه می دهد تا به مخاطبان برند برسند.

در حالی که ممکن است شما با تبلیغ مورد نظر موافق نباشید ، تبلیغ کننده بدیهی است که در دستیابی به متخصصان تغذیه ثبت شده ارزش پیدا می کند. در غیر این صورت ، آنها علاقه ای به ارتقاء به این مخاطبان حرفه ای ندارند. همانطور که هر مخاطب دیگری که از تبلیغات استفاده می کند می تواند از قضاوت خود برای تصمیم گیری در مورد کاوش یا عدم بررسی یک مورد تبلیغ شده استفاده کند ، همچنین TD خوانندگان تصمیم می گیرند که آیا تعامل بیشتری با تبلیغ کننده انجام می دهند یا خیر.

متخصصان تغذیه: این شانس شماست. همین الان عمل کن.

  • لغو اشتراک در متخصص تغذیه امروز
  • بگویید AND نمی خواهید اطلاعات تماس شما به تبلیغ کنندگان فروخته شود.
  • اشتراک گذاری
  • توییت
  • پست الکترونیک
  • اشتراک گذاری



دیدگاهتان را بنویسید