انگلستان با چاقی روبرو می شود: یک کمپین جدید


بوریس جانسون ، نخست وزیر انگلیس که اضافه وزن دارد ، ناگهان در پی مبارزه با کووید -19 ناگهان قهرمان سیاست مبارزه با چاقی شد.

همانطور که واشنگتن پست می گوید ، “بوریس جانسون در راه اندازی کمپین مبارزه با چاقی می گوید” من خیلی چاق بودم “.

این کمپین بر اساس دو گزارش است ، یکی در مورد شیوع زیاد و رو به رشد چاقی در بریتانیای کبیر و ارتباط آن با حساسیت به کووید -19 توضیح می دهد.

مورد دوم گزارش سیاست دولت است که می گوید چنین است

  • معرفی یک کمپین جدید-فراخوان برای اقدام برای همه افرادی که دارای اضافه وزن هستند تا قدم هایی برای حرکت به سمت وزن سالمتر بردارند ، با ابزارها و برنامه های مبتنی بر شواهد و توصیه هایی در مورد چگونگی کاهش وزن و جلوگیری از آن
  • تلاش برای گسترش خدمات مدیریت وزن موجود از طریق NHS [National Health Service]، بنابراین افراد بیشتری برای کاهش وزن از حمایت مورد نیاز خود برخوردار می شوند
  • انتشار یک مشاوره عمومی 4 کشور برای جمع آوری دیدگاه ها و شواهد در مورد برچسب “چراغ راهنمایی” فعلی ما برای کمک به مردم در انتخاب غذای سالم
  • وضع قوانین برای الزام مشاغل بزرگ غذایی در خارج از منزل ، از جمله رستوران ها ، کافه ها و غذاهای آماده با بیش از 250 کارمند ، برای افزودن برچسب کالری به غذایی که می فروشند.
  • مشورت در مورد قصد ما برای ایجاد شرکت ها برچسب گذاری کالری بر الکل
  • تصویب قانون برای پایان دادن به تبلیغ غذاهای پرچرب ، قند یا نمک (HFSS) با محدود کردن تبلیغات مانند خرید یکی از آنها رایگان ، و قرار دادن این غذاها در مکانهای برجسته با هدف تشویق خرید ، هم به صورت آنلاین و هم در فروشگاههای فیزیکی در انگلستان
  • ممنوعیت تبلیغات محصولات HFSS در تلویزیون و آنلاین قبل از ساعت 9 شب و برگزاری یک مشاوره کوتاه در اسرع وقت در مورد نحوه معرفی کلی محدودیت تبلیغات HFSS بصورت آنلاین

صنایع غذایی انگلستان این را دوست ندارند. اصرار دارد که این کمپین “یک فرصت از دست رفته وحشتناک” است.

من علاقه مند بودم نظر هنک کاردلو در این مورد را ببینم (کاردلو با موسسه محافظه کار هادسون در ایالات متحده است): “چگونه یک آزادیخواه با چاقی مقابله می کند و چرا غذای بزرگ باید نگران باشد.” کاردلو فکر می کند که تلاش های جانسون موج آینده است. او می گوید صنایع غذایی باید مبارزه با اقدامات بهداشت عمومی را متوقف کند. در عوض ، باید:

  • به جای مقاومت در برابر تغییرات ، از مقررات تحمیلی جلو بروید. به جای مبارزه با ابتکارات بهداشت عمومی ، آنها می توانند با تحقیقاتی که گام های موثر برای معکوس کردن چاقی را معکوس می کند ، پیشگام شوند.
  • با تبلیغات خدمات عمومی آموزش دهیدبه زمان آن رسیده است که شرکت های غذا و رستوران اطلاعیه های خدمات عمومی (PSA) را در مورد تغذیه سالم و تأثیر قند ، نمک و چربی زیاد بر سلامتی و چاقی پخش کنند.
  • متعهد به a BHAG (“هدف شجاعانه موهای بزرگ”)به به عنوان مثال ، آنها می توانند تصمیم بگیرند که حداقل 50 درصد از محصولاتی که می فروشند نسخه های سالم تر یا در بخش های کوچکتر باشند.

آیا این فوق العاده نخواهد بود و عالی است که او چنین می گوید (من به او می گویم که هر روز بیشتر شبیه من به نظر می رسد).

اما آیا شرکت های غذایی می توانند از توصیه او پیروی کنند؟ نه به شرطی که اول سود خود را برای سهامداران بگذارند ، افسوس.

این چیزی است که واقعاً باید تغییر کند.

  • اشتراک گذاری
  • توییت
  • پست الکترونیک
  • اشتراک گذاری



دیدگاهتان را بنویسید