با سبز شدن عملکرد خود را افزایش دهید

مقالات متعددی در مورد تغذیه در مورد طرفداری از رژیم غذایی غنی از سبزیجات برگ سبز صحبت می کنند. از قضا، یونانیان و رومیان باستان به خوبی از قدرت تغذیه خود آگاه بودند. آنها کلم و کلم پرورش دادند و رومی ها آنها را با خود در کمپین های امپراطوری سازی خود بردند. این عمل خوب از ارتش و مردم عمومی آنها حمایت کرد. رژیم غذایی مدرن شامل بسیاری از غذاهای فرآوری شده است و ممکن است شما در معرض این منابع غذایی سنتی قرار نگرفته باشید.

اگر شما یکی از این گروه بدبخت هستید، ممکن است به مجموعه سبزیجات خواربار فروشی نگاه کنید و فکر کنید چه چیزی و چرا انتخاب کنید. خلاصه‌ای سریع از انتخاب‌های سبزیجات سبز برگ، بهترین نیروگاه‌ها و فواید تغذیه‌ای آنها می‌تواند سفر بعدی شما و انتقال به یک رژیم غذایی سالم‌تر را آسان‌تر کند.

در بالای لیست کلم پیچ قادر متعال قرار دارد. انواع مختلفی از برگ های کلم پیچ در برخی از سوپرمارکت ها موجود است، اما رایج ترین آنها کلم پیچ کلاسیک است. به عنوان یک دستورالعمل کلی، هر چه رنگ تیره تر باشد، تراکم مواد مغذی بالاتر است. این در مورد کلم پیچ و بیشتر سبزیجات برگدار دیگر صدق می کند. یک پیمانه کلم پیچ خرد شده ۱۳۴ درصد از نیاز روزانه توصیه شده به ویتامین C، ۱۳۳ درصد ویتامین A و ۱۱۸۰ درصد ویتامین K را تامین می کند. منبع پروتئین گیاهی می توانید تراکم مواد مغذی این اسموتی ماست صبحانه یا مخلوط سالاد ناهار را با ریختن مقداری کلم پیچ خرد شده در آن افزایش دهید.

یکی از خویشاوندان نزدیک کلم پیچ، کلم پیچ است، که یک جزء غذایی شناخته شده در جنوب شرقی ایالات متحده است. علاوه بر ویتامین ها و مواد معدنی، کلم خورشتی ثابت کرده است که یک غذای عالی برای مبارزه با کلسترول است و داروهایی را که به طور خاص برای این منظور طراحی شده اند شکست می دهد. کلم را می توان با سبزیجات دیگر مخلوط کرد، خورش کرد و با روغن زیتون و ادویه ها سرو کرد.

قبل از اینکه کلم پیچ به پادشاهی تاج و تخت سبزیجات برگدار برسد، اسفناج نیروگاه مواد مغذی برگ بود. پوپای در حال خوردن چیزی بود که برای عضله سازی یک قوطی اسفناج نوشید. یک وعده ۶ اونس اسفناج پخته شده ۶.۴ میلی گرم آهن را فراهم می کند که به طور مستقیم از عضله سازی حمایت می کند. برگ های اسفناج همچنین حاوی ماده ای در غشای برگ است که به عنوان سرکوب کننده اشتها شناخته می شود. این به کاهش هوس غذایی کمک می کند و از کاهش وزن حمایت می کند. اسفناج را می توان به سالاد، اسموتی ماست اضافه کرد و به تنهایی به عنوان یک غذای جانبی مغذی سرو کرد.

در مورد سالادها، کاهوی رومی انتخابی عالی برای بخش برگ سبز هر سالاد است، نه فقط سالاد معروف سزار. کاهو رومی ویتامین B بیشتری را به شکل اسید فولیک حتی از کلم پیچ قوی فراهم می کند. اسید فولیک به افزایش باروری و تعداد اسپرم در مردان کمک می کند. این ماده همچنین به عنوان یک ماده مغذی عالی برای مبارزه با افسردگی نشان داده شده است.

بعدی شاتوت سوئیس است که حاوی بیش از دوجین آنتی اکسیدان و ترکیبات ضد التهابی مختلف است که نشان داده شده است مقاومت به انسولین را کاهش می دهد و تحمل گلوکز را بهبود می بخشد. چغندر سوئیس می‌تواند یک مکمل عالی برای برنامه کاهش وزن باشد که به دفاع در برابر دیابت نیاز دارد. چغندر سوئیس را می توان تفت داد و به عنوان غذای جانبی سرو کرد یا به خورش ها و سایر غذاهای مخلوط سبزیجات اضافه کرد. کلم برگ سبز دیگری است که دارای اثرات ضد التهابی قوی است و در عین حال کلسیم، آهن و سایر مواد معدنی را نیز فراهم می کند.

به جای پاک کردن آن تزئینات عجیب و غریب لبه بشقاب خود – آن برگ های سبز جعفری – ممکن است بخواهید دوباره نگاهی بیندازید. فقط یک شاخه از این برگ های ریز می تواند ویتامین K را برای یک روز کامل تامین کند. جعفری همچنین به کنترل اشتهای شما کمک می کند و آن را به یکی دیگر از مواد غذایی کاهش وزن تبدیل می کند. جعفری خرد شده را می توان به هر سالاد، خورش سبزیجات و به عنوان همراه با استیک و ماهی کبابی اضافه کرد.

خبر خوب با همه این گزینه های غذایی عالی این است که آنها مقرون به صرفه هستند، در تمام سال در اکثر سوپرمارکت ها در دسترس هستند و حتی به راحتی در باغ خود یا در گلدانی در پاسیو رشد می کنند. اکثر آنها زمان تولید طولانی دارند که اغلب چندین سال را در بر می گیرد. سبز شوید – آسان است و شما را قوی تر می کند.

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر