بررسی نحوه رژیم غذایی – دانه های کنجد، تمشک و کلم پیچ

اگر به رژیم غذایی علاقه دارید، ممکن است در مورد نحوه رژیم گرفتن شنیده باشید. تقریباً می توانم تضمین کنم که همه چیز را نشنیده اید. در واقع، با خواندن ادامه این بررسی رژیم غذایی، سه ویژگی را کشف خواهید کرد که تقریباً هیچ کس در مورد آنها صحبت نمی کند … هنوز …

دانه های کنجد

دانه کنجد که احتمالاً در همبرگر بیگماک شناخته شده است، سرشار از مواد معدنی است. این مواد معدنی با تشکیل سلول‌های خونی، تقویت استخوان‌ها و غضروف بین استخوان‌ها و حفظ شریان‌ها و سیاهرگ‌ها، بدن شما را ساخته و تغذیه می‌کنند. آنها بسیار کوچک هستند. انتظار نداشته باشید کالری مورد نیاز روزانه خود را از این دانه ها تامین کنید. برای به حداکثر رساندن بیشتر مواد مغذی، دانه ها را قبل از خوردن آسیاب کنید. دانه های کنجد سرشار از کلسیم هستند که یک چهارم فنجان آن حدود یک سوم نیاز روزانه شما را تامین می کند.

تمشک

تمشک یکی از قوی ترین منابع آنتی اکسیدانی است که وجود دارد. آنها همچنین منبع غنی ویتامین C هستند، با توجه به ظاهر قرمز روشن توت. میوه های روشن از نظر ویتامین C بسیار غنی هستند. مانند تمشک، تمشک به معنای واقعی کلمه کالری بالایی ندارد. فقط برای رسیدن به ۱۰۰ کالری باید انبوه و انبوه بخورید. دژنراسیون ماکولا یک وضعیت وحشتناک است که در نهایت منجر به نابینایی می شود. با مصرف منظم تمشک یا سایر میوه ها عوارض این بیماری را کاهش دهید.

کلم پیچ

یک سبزی رژیمی با برگ‌های غنی از برخی ویتامین‌ها اما دارای مواد معدنی بیشتر. این منبع فوق‌العاده‌ای از ویتامین K است. ویتامین K در لخته شدن خون فوق‌العاده است، در مواقعی که بریدگی یا زخم‌های جدی‌تری دارید به شما کمک می‌کند، و بسیار عالی است زیرا به قوی نگه داشتن استخوان‌ها و جلوگیری از شکستگی برای محافظت از آن در هنگام ابتلا به آن کمک می‌کند. یک سقوط حاوی ویتامین A است، این ویتامینی است که دید در شب عالی به شما می دهد.

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر