برنامه رایگان برای Android و iPhone و 10 فیلم برتر 2015


نیمه دوم کتاب جدید من (و پرفروش ترین کتاب نیویورک تایمز برای سومین هفته متوالی – من هنوز خودم را در حال چنگ زدن هستم!) ، چگونه نمی میرند، حول محور Daily Dozen من می چرخد ​​، یک چک لیست از همه چیزهایی که سعی می کنم در برنامه روزانه من جا بیفتد. هرچه بیشتر در این سالها تحقیق کرده ام ، بیشتر به این نتیجه رسیده ام که غذاهای سالم قابل تعویض نیستند. در حالی که برخی مواد مغذی مانند ویتامین C در سرتاسر قلمرو گیاهان یافت می شود ، سایر ترکیبات مفید در برخی از غذاها مانند لیگنان های ضد سرطان در دانه های کتان یا سولفورافان در سبزیجات چلیپایی متمرکز هستند. بنابراین اگر هر روز آنها را نخوریم ، از دست می دهیم.

به نظر می رسد هر بار که از کتابخانه پزشکی به خانه می آیم و سرشار از داده های جدید و هیجان انگیز است ، خانواده ام چشم هایشان را روی هم می اندازند ، آه می کشند و می پرسند: “حالا چه چیزی نمی توانیم بخوریم؟” یا می گویند: «یک لحظه صبر کن. چرا به نظر می رسد همه چیز ناگهان جعفری دارد؟ ” خانواده فقیر من آنها بسیار مدارا کرده اند

با افزایش لیست غذاهایی که سعی کردم در رژیم غذایی روزانه خود بگنجانم ، یک چک لیست تهیه کردم و آن را روی یک تخته پاک کننده خشک در یخچال نگه داشتم. ما یک بازی با تیک زدن جعبه ها انجام می دهیم. این به Daily Dozen من تبدیل شد. در حال حاضر ، به لطف تلاش های داوطلبانه دو توسعه دهنده نرم افزار ، از جمله آلن در digitalboro.com و عکاس Sangeeta در kumarimages.com ، دیگر از بوی بد نشانگر پاک کننده بوی بد پاک نمی شوید! آنها با یک “دکتر Greger’s Daily Dozen ”برنامه تلفن هوشمند. برنامه رایگان Android را از اینجا و برنامه iPhone رایگان را از اینجا بارگیری کنید. من امیدوارم که این یک یادآوری مفید برای تلاش برای خوردن انواع سالم ترین غذاها در هر روز باشد. زمان بندی مناسب برای همه تصمیمات سال نو شما!

لطفاً هرگونه پیشنهادی را برای مفیدتر ساختن برنامه ارائه دهید ، و اگر خودتان در توسعه برنامه مشغول هستید ، خوشحال می شویم از کمک شما آن را به سطح بعدی برسانیم. دوست ندارم اگر دارای یک نمودار برای ترسیم پیشرفت شما یا دکمه های اشتراک گذاری در رسانه های اجتماعی باشد؟ شاید نسخه اپل واچ باشد؟ اگر مایل هستید ایده ها یا استعدادهای خود را به اشتراک بگذارید ، لطفاً با ما تماس بگیرید.

بهترین های سال 2015

با تشکر از اشتیاق جمعی برای اشتراک NutritionFacts.org توسط مشترکین ما ، توییتر پیروان و نزدیک به 400000 طرفدار فیس بوک ، ما ماه گذشته از رکورد 2.2 میلیون بازدید صفحه عبور کردیم. اما این در مورد اعداد نیست. این درباره افرادی است که ما زندگی آنها را لمس کرده ، تغییر داده یا حتی نجات داده ایم. به همین دلیل است که من وقت خود را برای تهیه فیلم ها و مقالات جدید هر روز داوطلب می کنم. از همه کسانی که این خدمات عمومی را امکان پذیر کرده اند صمیمانه تشکر می کنم.

NutritionFacts.org از بررسی سالانه من در مورد ادبیات پزشکی ناشی می شود. با کمک 10 محقق و یک تیم متشکل از 72 داوطلب فعال ، ما در سال 2015 بیش از 10000 مقاله مرتبط با تغذیه انسان را بررسی کردیم. در حال حاضر در حال ضبط دسته بعدی فیلم های جدید 2015 هستم. چگونه می توانم انتخاب کنم که کدام مطالعات برجسته شود؟ به طور کلی ، من تلاش می کنم تا بر جدیدترین ، جالب ترین و مفیدترین یافته ها متمرکز شوم ، اما کدام موضوعات بیشتر مورد توجه قرار می گیرد؟ آیا نکات آشپزی یا خرید را ارائه می دهید؟ یا کسانی که مطالعات پشت سرفصل ها را تجزیه می کنند؟ شاید این دانشمندان عجیب و غریب در حال کشف دنیای فوق العاده عجیب زیست شناسی انسان هستند؟ همانطور که از لیست زیر مشاهده می کنید. به نظر می رسد پاسخ کمی از همه موارد بالا باشد:

شماره 10 تریلر کتاب چگونه نمی میرم

تریلر کتاب چگونه نمی میرمورود در شماره 10 تور ویدیویی است که من ارائه دادم چگونه نمی میرندبه می توانید از لیست کامل Daily Dozen در دقیقه 5:25 نیم نگاهی بیندازید.


#9 مطالعات مربوط به چربی اشباع شده: با شکست مواجه شوید

مطالعات مربوط به چربی اشباع شده با شکست مواجه می شوندشماره 9 بخشی از دو قسمت من در مورد چگونگی تلاش صنایع لبنی و گوشت برای تضعیف دستورالعمل اجماع جهانی برای کاهش مصرف چربی اشباع شده است. نتیجه گیری را می توان در The Saturated Fat Studies: Buttering Up the Public یافت.


#8 چند حرکت روده در روز باید انجام دهید؟

هر روز چند حرکت روده باید انجام دهید؟جای تعجب نیست که یک ویدئوی مدفوع به ده فیلم برتر تبدیل شود! اکثر مردم بین 3 بار اجابت مزاج در روز و 3 بار در هفته انجام می دهند ، اما طبیعی بودن لزوماً به معنای مطلوب نیست.


شماره 7 زنجبیل برای میگرن

زنجبیل برای میگرنیک هشتم قاشق چایخوری زنجبیل پودر شده و داروی سوماتریپتان (Imitrex) بدون سردرد میگرنی بدون عوارض جانبی عمل می کند. فقط صبر کنید تا ببینید برای دردهای قاعدگی چه کاری می تواند انجام دهد – با ما همراه باشید!


شماره 6 دانه های کتان برای فشار خون بالا

دانه های کتان برای فشار خون بالانتایج خارق العاده ای که در نمونه ای نادر از یک کارآزمایی تصادفی دو سوکور ، کنترل شده با دارونما و مداخله رژیم غذایی (دانه کتان) برای مبارزه با یکی از قاتلان اصلی ما ، فشار خون بالا گزارش شده است. چای هیبیسکوس همچنین ممکن است داروها را از بین ببرد. برای فشار خون بالا به چای Hibiscus در مقابل رژیم های گیاهی مراجعه کنید.


شماره 5 چه چیزی باعث دیابت می شود؟

چه چیزی باعث دیابت می شود؟چربی اشباع شده می تواند برای سلولهای بتا تولید کننده انسولین در پانکراس سمی باشد و توضیح می دهد که چرا مصرف چربی حیوانی می تواند ترشح انسولین را مختل کند ، نه فقط حساسیت به انسولین. پس چه بخوریم؟ یکی دیگر از موفقیت های 2015 ، رژیم های گیاهی و دیابت را ببینید.


شماره 4 رژیم اوکیناوا: زنده ماندن تا 100 سال

رژیم اوکیناوا - زنده ماندن تا 100در ویدئوی شماره 4 سال من بررسی کردم که اگر رژیم غذایی خود را بر روی سبزیجات متمرکز کنید ، گروه غذایی غنی از مواد مغذی.


شماره 3 اگر فروکتوز بد است ، میوه چطور؟

اگر فروکتوز بد است ، در مورد میوه چطور؟آیا فروکتوز که به طور طبیعی در میوه و آب میوه یافت می شود همان اثرات نامطلوب “فروکتوز صنعتی” اضافی (شکر روی میز و شربت ذرت با فروکتوز بالا) را دارد و اگر نه ، چرا نه؟ پس از تماشای این یکی ، ممکن است به موارد زیر علاقه مند باشید: چقدر میوه زیاد است؟


شماره 2 مشکل با رژیم غذایی سرخپوشان

مشکل با رژیم غذایی سرخپوشاندوره پارینه سنگی نشان دهنده 2 میلیون سال گذشته تکامل بشر است. بدن ما در 90 درصد اول زندگی ما روی زمین چه چیزی را برای خوردن تکامل داده است؟ ویدئوی دیگر paleo که اواخر سال 2014 انجام دادم نیز بسیار محبوب بود: رژیم های Paleo می توانند مزایای ورزش را منفی کنند.


شماره 1 غذا به عنوان دارو: پیشگیری و درمان خطرناک ترین بیماری ها با رژیم غذایی

غذا به عنوان دارو - پیشگیری و درمان خطرناک ترین بیماری ها با رژیم غذاییمحبوب ترین ویدئو به صورت زنده در سال 2015 مرور شد. در بررسی 2012 من ، ریشه کن کردن علل اصلی مرگ ، لیستی از 15 علت اصلی مرگ را مرور کردم ، نقش رژیم غذایی در پیشگیری ، دستگیری و حتی معکوس کردن 15 قاتل اصلی ما را بررسی کردم. در بررسی من در سال 2013 ، بیش از یک سیب در روز: مبارزه با بیماری های شایع ، این لیست را بررسی کردم که چگونه رژیم غذایی سالم می تواند بر برخی از شایع ترین بیماری های پزشکی تأثیر بگذارد. سپس از جدول به توان آمد: مبارزه با ناتوانی بیماریها با غذا ، که در آن نقش رژیم را در اصلاح برخی از علل اصلی ناتوانی ما بررسی می کنم. امسال من ترسناک ترین بیماری ها را پوشش دادم. سخنرانی سالانه من در مورد امسال چه خواهد بود؟ س Goodال خوبی است – هر دو تابستان امسال وقتی آن را بنویسم متوجه می شویم!

با تشکر از سخاوتمندی همه در پایان سال ، ما اکنون توان داریم یک سال دیگر را به ارائه آخرین تغذیه مبتنی بر شواهد بپردازیم. تا کنون من 4960 مقاله را برای دسته 2016 جمع آوری کرده ام. زمان مطالعه فرا رسیده است!

مشتاقانه منتظر به اشتراک گذاشتن سال جدید سالم و خوشحال هستیم ،



دیدگاهتان را بنویسید