بهترین غذا برای کاهش ضربان قلب در حالت استراحت


نظارت بر ضربان قلب در حالت استراحت دارای مزایای قوی است. گرفتن ضربان قلب ارزان است ، زمان کمی طول می کشد ، برای مردم قابل درک است و کاری است که هر کس می تواند در خانه انجام دهد تا پیشرفت خود را اندازه گیری کند تا مشارکت فعال در مدیریت سلامت خود شود. “وزن انباشته شواهد که ارتباط را بالا می برد [resting] ضربان قلب به علت مرگ و میر ناشی از بیماریهای قلبی عروقی و همه علت ها-یعنی طول عمر کوتاه-حتی در افراد به ظاهر سالم ، می تواند در ارزیابی خطرات قلبی عروقی مورد توجه قرار گیرد.

هر افزایش 10 ضربه در دقیقه با افزایش 10 تا 20 درصدی خطر مرگ زودرس همراه است. “به نظر می رسد افزایش خطر مداوم با افزایش ضربان قلب وجود دارد” ، حداقل برای مقادیر بالاتر از یک ثانیه. بنابراین ، ما می توانیم به سادگی به ساعت یا تایمر تلفن هوشمند خود نگاه کنیم ، و اگر قلب ما سریعتر از ثانیه ها می تپد ، به ویژه هنگامی که بی سر و صدا نشسته ایم ، باید در این مورد کاری انجام دهیم. این امر به ویژه زمانی اهمیت دارد که شروع به افزایش 80 یا 90 ضربه در دقیقه می کنیم. همانطور که در ویدیوی خود بحث کردم ضربان قلب خود را کند کنید: لوبیا در مقابل ورزشمردانی که هیچ شواهدی از بیماری قلبی ندارند و نبض آنها 90 است ممکن است پنج برابر بیشتر در خطر مرگ ناگهانی قلبی در مقایسه با افرادی که در منطقه ایمنی قرار دارند ، قرار بگیرند. به بیان صریح ، اولین علامت آنها آخرین علائم آنها است. در واقع ، استراحت ضربان قلب در حدود 90 ضربه در دقیقه ، خطر بیماری قلبی را در سطحی مشابه سیگار کشیدن افزایش می دهد.

اگر از اکثر پزشکان بپرسید ، 90 طبیعی تلقی می شود: محدودیت های پذیرفته شده ضربان قلب به مدت طولانی 60 تا 100 ضربان در دقیقه تعیین شده است. آن محدوده از کجا آمده است؟ بر اساس مقیاس مربعات روی کاغذ EKG ، به عنوان یک مسأله راحتی به تصویب رسید. این یک تصادف تاریخی مانند صفحه کلید QWERTY بود که به یک قاعده تبدیل شد. ضربان قلب 60 تا 100 حتی منحنی زنگ را نشان نمی دهد.

گروهی از متخصصان قلب ضربان قلب 500 نفر را اندازه گیری کردند و به این نتیجه رسیدند که 45 تا 95 ضربه در دقیقه تعریف بهتری از حالت طبیعی است و به 50 تا 90 می رسد ، که نظرسنجی از متخصصان قلب برجسته با آن موافق بود. در حال حاضر ، ما می دانیم که حالت طبیعی لزوماً به معنی مطلوب نیست ، اما پزشکان نباید به افراد دارای ضربان قلب در دهه 50 بگویند که ضربان قلب آنها بسیار پایین است. در واقع ، این افراد ممکن است درست جایی که باید باشند باشند.

مطمئناً “ضربان قلب بیش از 80 ضربان در دقیقه باید زنگ خطر را به صدا درآورد” ، اما در مورد آن چه کنیم؟ ورزش یک احتمال بارز است. از قضا ، ما قلبمان را سریعتر می کنیم بنابراین ، بقیه زمان ، آهسته تر می تپد.

فواید ورزش جسمانی برای سلامت عمومی ، به ویژه برای [heart] در میان بسیاری از مکانیسم های بیولوژیکی که برای کاهش این خطر پیشنهاد شده است ، تنظیم سیستم عصبی خودکار قلب است. اگر افراد برنامه هوازی دو هفته ای دوچرخه سواری ، StairMaster و دویدن روی تردمیل را به مدت 12 هفته انجام دهند ، ضربان قلب آنها در حالت استراحت می تواند از حدود 69 به 66 برسد-تقریباً سه بار در دقیقه. البته ، آنها باید آن را ادامه دهند. ورزش را متوقف کرده و ضربان قلب در حالت استراحت دوباره درست می شود.

هر چند ورزش تنها یک راه برای کاهش ضربان قلب است. راه رسیدن به قلب ما نیز ممکن است از طریق معده ما باشد. اگر به جای سه ماه ورزش ، سه ماه لوبیا انجام دهیم ، مانند یک فنجان در روز لوبیا ، نخود یا عدس؟ اولین آزمایش تصادفی کنترل شده لوبیا برای درمان دیابت نشان داد که آنها با موفقیت کنترل قند خون را بهبود می بخشند و سطح متوسط ​​A1C افراد را از 7.4 به 6.9 کاهش می دهند. این مطالعه “همچنین اولین موردی بود که تأثیر مصرف لوبیا بر ضربان قلب را ارزیابی کرد و در واقع یکی از معدودی بود که تأثیر آن را تعیین کرد. [on heart rate] هرگونه مداخله در رژیم غذایی. ” این امر به ویژه در بیماران دیابتی اهمیت دارد ، زیرا ضربان قلب بیشتر در حالت استراحت نه تنها خطر مرگ را برای همه افزایش می دهد ، بلکه به نظر می رسد خطر بیشتری برای عوارض دیابت مانند آسیب به اعصاب و چشم پیش بینی می کند.

بنابراین ، لوبیا در مطالعه چگونه عمل کرد؟ آنها 3.4 ضربان قلب را کاهش دادند – درست به اندازه 250 ساعت روی تردمیل. ما مطمئن نیستیم که چرا لوبیا به اندازه ورزش در کاهش ضربان قلب در حالت استراحت قدرتمند است. “علاوه بر اثرات مستقیم بالقوه مفید پروتئین و فیبر گیاهی” – همه چیزهای مفید در حبوبات – “ارزش جابجایی بالقوه غذاهای پروتئینی گیاهی در کاهش غذاهای پروتئینی حیوانی ، که دارای چربی اشباع و کلسترول بیشتری هستند ، وجود دارد. ”

صرف نظر از این ، ما باید برای نبض خود خوردن نبض را در نظر بگیریم.


کوتاه شدن طول عمر چیست؟ من رو ببین انگشت روی نبض طول عمر ویدیو

داشتن ارزش عوامل خطر طبیعی در جامعه ای که مردن از بیماری های قابل پیشگیری مانند بیماری قلبی طبیعی است لزوماً چیز خوبی نیست. با:

برای اطلاعات بیشتر در مورد میوه موسیقی ، به:

در سلامتی ،
مایکل گرگر ، دکتر

PS: اگر هنوز این کار را نکرده اید ، می توانید در ویدیوهای رایگان من مشترک شوید اینجا و ارائه های زنده و سالانه من را مشاهده کنید:



دیدگاهتان را بنویسید