ترفند بازاریابی صنعت غذا در هفته: بهره برداری از کووید -19


من به BeverageDaily.com ، برای این مورد (و به لیزا یانگ برای ارسال آن برای من) مدیون هستم.

کوکاکولا می گوید:

کمپین کوکاکولا با عنوان Share a Coke در سالی که به عنوان یک بیماری همه گیر جهانی تعریف شده است ، به “قهرمانان تعطیلات” اختصاص داده شده است-کسانی که با اختصاص زمان ، انرژی و توجه به دوستان ، خانواده ها و جوامع خود فراتر رفته اند …به مدت 100 سال ، کوکاکولا به دلیل جادو و شادی در تعطیلات کریسمس مشهور بوده است … اکنون ، در کنار سانتا و خرس های قطبی ، کوکاکولا با توجه به قهرمانان روزمره ، این فصل را جشن می گیرد. کوکاکولا می خواهد به مردم کمک کند تا احساس ارتباط کنند و از دوستان ، خانواده و افرادی در جامعه که شایسته هدیه ویژه ای از چیزها هستند ، به ویژه در یک سال بی سابقه ، تجلیل کنند.

این ، به یاد بیاورید ، در مورد بازاریابی یک نوشیدنی شیرین است که به شدت با رژیم های غذایی ضعیف ، چاقی ، دیابت نوع 2 و بیماری های قلبی مرتبط است ، که همه به عنوان عامل خطر برای پیامدهای ضعیف کووید 19 شناخته شده اند.

در اینجا آنچه MarketingDive می گوید کمپین در مورد آن است.

اظهار نظر: مربیان ، پزشکان و مراقبان باید به همه کسانی که با آنها سر و کار دارند توصیه کنند که تا آنجا که می توانند نوشیدنی های قندی را به ندرت و در مقادیر بسیار ناچیز ، و حتی الامکان ، مصرف کنند. و این توصیه خوبی برای همه در این فصل تعطیلات است.

  • اشتراک گذاری
  • توییت
  • پست الکترونیک
  • اشتراک گذاری



دیدگاهتان را بنویسید