حتی تغییرات سبک زندگی در دوران میانسالی می تواند عمر شما را به طرز چشمگیری افزایش دهد


که در چگونه می توان خطر مرگ ناگهانی را کاهش داد، من در مورد نحوه تمایل کارکنان بهداشت عمومی در حوزه های جداگانه خود بحث می کنم. افراد دخانیات به ندرت با افراد الکل ، تغذیه یا سلامت جنسی صحبت می کنند ، “بدون این که آشکارا تشخیص دهند که رفتارهایی که همه آنها از آنها منحصر به فرد و جدا هستند ، یک شنبه شب معمولی برای بخش های زیادی از مردم تشکیل می دهد. این امر همچنین ما را نسبت به اهمیت توانمندسازی فردی کور می کند. ما از مدیریت خرد رفتارهای خاص خودداری می کنیم و پیام کلیدی برآمده از پایگاه شواهد بهداشت عمومی را نادیده می گیریم – این که برای اولین بار در تاریخ بشریت ما اکنون می دانیم که چگونه می توانیم تا حدی کنترل سلامتی و طول عمر خود را کنترل کنیم. “

آنقدر کنترل ، همانطور که در ویدیوی من ذکر شده است برگرداندن ساعت 14 سال به عقب، که ممکن است بتوانیم از نظر مرگ و میر به طور م theثر 14 ساعت را به عقب برگردانیم. اما این که آیا مزایای مشاهده شده در آن مطالعات نتیجه عادات خوب و مادام العمر سلامتی است یا افرادی که در مراحل بعدی زندگی خود تغییراتی ایجاد می کنند ، نیاز به تأیید دارند.

و بود. افرادی که به تازگی در میانسالی شیوه زندگی سالمی را اتخاذ کرده اند ، از نرخ پایین بیماریهای قلبی عروقی و مرگ و میر سریعاً سود می برند. ” محققان دریافتند تغییر در اواسط زندگی-یعنی در اواخر دهه 40 تا اوایل دهه 60-به شیوه زندگی سالم شامل حداقل پنج وعده روزانه میوه و سبزیجات ، حفظ وزن سالم ، ورزش و عدم استعمال دخانیات منجر به کاهش چشمگیر مرگ و میر طی چهار سال آینده این امر نه تنها به این دلیل که مزایا به سرعت ظاهر شد بلکه به دلیل تغییرات سبک زندگی بسیار شگفت آور است. یافته ها تأکید می کنند که ایجاد تغییرات لازم در شیوه زندگی بسیار ارزشمند است و هیچ وقت برای همراهی با برنامه دیر نیست.

اگر ما می توانیم در اواخر عمر و در مدت زمان کوتاهی از چنین مزایای چشمگیری برخوردار شویم ، چرا نمی توانیم زندگی پرخوری و تنبلی داشته باشیم و فقط در حدود 50 سالگی کارهایمان را پاک کنیم؟ زیرا ممکن است خیلی دیر باشد: اولین علامت ما گاهی اوقات آخرین علامت ما است.

مرگ ناگهانی قلبی بیش از نیمی از مرگ و میر ناشی از بیماری های قلبی را تشکیل می دهد. سالانه صدها هزار آمریکایی جان خود را از دست می دهند. مرگ ناگهانی قلبی اولین تظاهر بیماری قلبی برای اکثر افراد ، به ویژه در میان زنان است ، به این معنی که آنها تا زمانی که به معنای واقعی کلمه بر اثر آن در حال مرگ بودند ، حتی نمی دانستند که حتی به بیماری قلبی نیز مبتلا هستند. برای بسیاری ، اولین نشانه آنها از وجود بیماری عروق کرونر قلب مرگ آنها است. به همین دلیل پیشگیری کلیدی است.

بنابراین ، آیا پیشگیری کار می کند؟ زنانی که سیگار نمی کشند ، نیم ساعت در روز پیاده روی می کنند ، اضافه وزن ندارند و رژیم محتاطانه ای مصرف می کنند-در این مطالعه بیشتر از متوسط ​​مصرف میوه ، سبزیجات ، آجیل ، غلات کامل و لوبیا مصرف شد-دارای 92 بودند. درصد کمتر مرگ ناگهانی قلبی وقتی نوبت به مرگ ناگهانی می رسد ، یک اونس پیشگیری واقعا بیشتر از یک پوند درمان ارزش دارد ، زیرا هیچ درمانی برای مردگان وجود ندارد.


چرا پزشک شما در این مورد به شما نگفته است؟ پزشکان ممکن است مهمترین ابزار خود را از دست بدهندبه خبر خوب این است که اینطور است هرگز برای شروع سالمتر غذا خوردن دیر نکنیدبه

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه پزشکی شیوه زندگی ، به موارد زیر مراجعه کنید:

چند فیلم مهم دیگر در مورد افزایش عمر:

در سلامتی ،
مایکل گرگر ، دکتر

PS: اگر هنوز این کار را نکرده اید ، می توانید در ویدیوهای رایگان من مشترک شوید اینجا و ارائه های زنده و سالانه من را مشاهده کنید:



دیدگاهتان را بنویسید