حدس بزنید: تبلیغات برای بچه ها محصولات غذایی می فروشد


به ذهنم خطور نمی کرد که ما نیاز به تحقیقات بیشتری داشته باشیم تا ثابت کنیم تبلیغات برای بچه ها باعث می شود آنها محصولات غذایی بخواهند ، والدین خود را از خرید محصولات منصرف کنند ، بگویند که آنها محصولات را دوست دارند و در واقع محصولات را بخورند.

این نتیجه یک مطالعه بسیار مهم از موسسه پزشکی در سال 2006 بود.

می توانید آن گزارش را از پیوند بارگیری کنید. هنوز ارزش خواندن دارد.

بدیهی است که نکاتی که ذکر شد هنوز نیاز به تقویت دارد. از این رو: این مطالعه.

قرار گرفتن در معرض تبلیغات تلویزیونی به کارگردانی کودک و کودکان پیش دبستانی. مصرف غلات تبلیغاتی. Jennifer A. Emond، Meghan R. Longacre، Keith M. Drake، et al. مجله پزشکی پیشگیرانه آمریکا ، 17 دسامبر 2018.

نویسندگان اندازه گیری کردند که آیا قرار گرفتن در معرض تبلیغات تلویزیونی برای غلات صبحانه بچه ها بر مصرف این غلات پیش دبستانی تأثیر می گذارد.

تعجبی نداره. انجام داد.

در این شکل ، نقاط سمت راست خط عمودی نشان دهنده افزایش مصرف غلات پس از قرار گرفتن در معرض تبلیغات است.

من می گویم تبلیغات همان کاری را انجام می دهند که بازاریان امیدوارند انجام دهند (به جز Cheerios آجیل عسل). تبلیغات مربوط به سنگریزه های کاکائویی و سنگریزه های میوه ای بسیار م seemثر به نظر می رسد.

نویسندگان اشاره می کنند که شرکت های مواد غذایی می گویند دیگر برای کودکان زیر شش سال بازاریابی نمی کنند. بدیهی است ، آنها هنوز هم هستند.

این چیزی است که والدین با آن مخالف هستند. چه باید کرد؟

تلویزیون را خاموش کن! فراخوان مقررات!

  • اشتراک گذاری
  • توییت
  • پست الکترونیک
  • اشتراک گذاری



دیدگاهتان را بنویسید