دسترسی به شاخص تغذیه: به روز رسانی 2018


موسسه جورج در استرالیا (به توضیحات زیر مراجعه کنید) یک فهرست سالانه منتشر می کند که ده شرکت بزرگ غذا و نوشیدنی ایالات متحده را در مورد نحوه افزایش چالش های تغذیه پاسخگو می داند.

فهرست 2018 شرکت ها را در زمینه مدیریت ، محصولات ، دسترسی ، بازاریابی ، شیوه زندگی ، برچسب گذاری و مشارکت رتبه بندی می کند. در اینجا ظاهر آن شبیه است.

در اینجا این چگونه توضیح داده شده است:

از هر ده شرکت ، هفت شرکت ادعا می کنند که بر بهبود سلامت و تغذیه تمرکز دارند (همه به استثنای کوکاکولا ، دکتر پپر اسنپل و کرافت هاینز) ، همانطور که در بیانیه های ماموریت یا استراتژی های رشد شرکت آنها بیان شده است ، اهدافی که آنها در رابطه با سلامت و تندرستی تعریف کرده اند بیشتر است. محدود به توسعه محصول ، بازسازی محصول و بازاریابی مسئولانه است. تنها دو شرکت (نستله و یونیلور) مجموعه جامع تری از اهداف را در استراتژی تغذیه خود تعیین کرده اند.

برای یادآوری: شرکت های غذایی خدمات اجتماعی یا آژانس های بهداشت عمومی نیستند. آنها دارای اولویت اول سهامداران هستند. تضاد منافع با رویکردهای بهداشت عمومی آشکار است. به همین دلیل است که هیچ کدام از آنها در این شاخص عملکرد خوبی ندارند.

توضیح از خواننده

من معتقدم که شما به شاخص Spotlight ایالات متحده ، محصول بنیاد دسترسی به تغذیه ، یک سازمان غیرانتفاعی مستقل در هلند اشاره می کنید. (https://www.accesstonutrition.org). م Instituteسسه جورج برای شاخص Spotlight ایالات متحده از تحقیقات پشتیبانی کرد. RWJF [Robert Wood Johnson Foundation] یک سرمایه گذار اصلی بود این بنیاد همچنین یک فهرست شاخص کانادایی هند (2016) و یک فهرست جهانی (جدیدترین در سال 2018) منتشر کرده است. Shiriki Kumanyika ریاست گروه کارشناسان را بر عهده دارد.

  • اشتراک گذاری
  • توییت
  • پست الکترونیک
  • اشتراک گذاری



دیدگاهتان را بنویسید