دیگر هیچ تصمیمی برای رژیم غذایی ندارید – در عوض این را امتحان کنید!


شما در ابتدای سال بهترین نیت ها را داشتید، اما ممکن است در گذشته پیگیری آن برایتان دشوار باشد؟

این تقصیر شما نیست.

رژیم های غذایی به گونه ای طراحی نشده اند که پایدار باشند. در واقع، تحقیقات اکنون این را تأیید می کند.

وقتی نوبت به پایبندی به قطعنامه‌ها می‌رسد، بسیار مهم است که به خودتان فشار نیاورید تا همه چیز را به درستی انجام دهید و یک رژیم غذایی “عالی” داشته باشید – اغلب این فشار نتیجه معکوس می‌دهد و ما کاملاً تسلیم می‌شویم. فکر کنید، تعادل داشته باشید و با خودتان مهربان باشید. فقط بهترین انتخاب ها را در دسترس خود قرار دهید. به تغییرات کوچکی که ایجاد می کنید افتخار کنید!

برای داشتن زندگی سالم نیازی به تصمیم گیری در مورد رژیم غذایی ندارید! تنها کاری که باید انجام دهید این است که عادات، تشریفات و روتین های مثبت ایجاد کنید – و هر هفته چند تغییر کوچک ایجاد کنید. این کلید تغییر طولانی مدت و پایداری است که می توانید در طول سال و حتی فراتر از آن ایجاد کنید.

وقتی نوبت به تصمیم گیری در سال نو می رسد، باید ذهنیتی ملایم و واقع بینانه داشته باشیم. رژیم غذایی دیوانه وار فقط برای مدت کوتاهی دوام می آورد. راه بسیار ساده تری برای دستیابی بهتر به سلامتی و رفاه ذهنی وجود دارد. ما باید به زندگی سالم به عنوان یک شرط طولانی مدت و همیشه فکر کنیم. یک سبک زندگی، نه یک رژیم غذایی! تعهد به خودتان و نه یک تصمیم کوتاه مدت!

در اینجا ۱۰ نکته برتر برای اتخاذ یک زندگی سالم و متعادل در سال ۲۰۲۲ آمده است:

  1. همه چیز را در یک لحظه یک قدم بردارید. لازم نیست همه کارها را یکجا انجام دهید! به یاد داشته باشید که سفر به سوی سلامتی بهتر چیزی نیست که یک شبه اتفاق بیفتد، اما اگر سفر خود را در زمستان شروع کنید، با فرا رسیدن تابستان احساس شادابی خواهید کرد.
  2. یک تمرین جدید را امتحان کنید. یک تمرین را که می خواهید امتحان کنید انتخاب کنید و هفته ای یک بار به آن پایبند باشید. به تدریج ورزش خود را به دو یا سه بار در هفته افزایش دهید و به آرامی این عادت را ایجاد کنید. به یاد داشته باشید که ورزش لازم نیست سخت باشد و می تواند به سادگی پیاده روی در پارک باشد.
  3. وقتی چیزهای جدید را امتحان می کنید، با خودتان مهربان باشید. ممکن است در کلاس اول (یا دوم) خود بهترین نباشید، اما مهم است که به خاطر داشته باشید که هر قدم کوچکی که برمی دارید به شما کمک می کند تا زندگی شادتر و سالم تری داشته باشید.
  4. سبزیجات بیشتری را به رژیم غذایی خود اضافه کنید. شما می توانید این کار را با امتحان کردن محصولات مختلف و تلاش برای غذا خوردن در فصل انجام دهید – ارزان تر است و طبیعت آنچه را که در زمان های مختلف سال نیاز داریم به ما می دهد. برخی از سبزیجات زمستانی شامل آووکادو، اسفناج، نخود فرنگی و کلم بروکلی است.
  5. راه های مقرون به صرفه برای سلامتی پیدا کنید. تا جایی که می توانید در مراقبت از سلامت خود مقرون به صرفه باشید. باشگاه های ورزشی مختلف را پیدا کنید و ببینید بیمه درمانی شما چه ارزش اضافی می تواند به شما ارائه دهد. برای مثال، برنامه GymBetter به اعضای Medibank امکان دسترسی به شبکه وسیعی از باشگاه‌های ورزشی را با نرخ‌های ارزان غیر رسمی، مطابق با سبک زندگی و بودجه شما می‌دهد.
  6. از الکل و سایر محرک ها اجتناب کنید. آنها می توانند شما را بدون اینکه متوجه شوید انتخاب های ناسالم انجام دهید. اگرچه خواب زمستانی با یک بطری شراب قرمز در شب وسوسه انگیز است، به جای آن سعی کنید آن را با چای گیاهی داغ جایگزین کنید. بدن شما برای این کار از شما تشکر خواهد کرد! مانند همه چیز، به آرامی کاهش دهید – سلامتی یک سفر و یک سبک زندگی است، نه یک مد.
  7. در اینستاگرام الهام بگیرید. دستور العمل های عالی و عکس های انگیزشی زیادی وجود دارد که شما را تشویق می کند تا قدم بعدی را به سمت سلامتی بهتر بردارید.
  8. خانواده و دوستان خود را درگیر کنید. دستور العمل ها یا تمرین های جدیدی را که امتحان می کنید با افرادی که دوستشان دارید به اشتراک بگذارید. این کار سفر به سوی سلامتی بهتر را لذت بخش تر می کند و همه شما را برای پایبندی به برنامه های خود مسئول نگه می دارد.
  9. روش های مختلف آشپزی را امتحان کنید. اگر سعی می کنید سبزیجات بیشتری بخورید، سعی کنید به جای سرخ کردن، آنها را تفت دهید یا بخارپز کنید. این سریع، آسان است و بدن شما از شما تشکر خواهد کرد!
  10. خودت را باور کن شما قوی هستید و می توانید زندگی را که همیشه می خواستید داشته باشید – بدون شک! فقط افکار مثبت را ارائه دهید. اینگونه فکر کردن نیاز به تمرین دارد، اما چه چیزی برای از دست دادن دارید؟

سالی جادویی، سالم و پربرکت داشته باشید!

xo jess

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر