رویکرد کل نگر برای تسکین درد

رویکرد جامع برای تسکین درد بر درمان های طبیعی تمرکز دارد. این درمان های طبیعی توسط تحقیقات سلامت کل نگر پشتیبانی می شود. این درمان های طبیعی شامل محصولات گیاهی و درمان های مرتبط با انرژی است.

تمام دردها شامل التهاب است. مکمل های طبیعی ضد التهابی برای مقابله با التهاب مهم هستند. مکمل های ضدالتهابی اولیه شامل روغن ماهی، روغن بذر کتان، زردچوبه یا کورکومین (ماده فعال زردچوبه)، زنجبیل، بوسولیا، بروملین، گیلاس ترش و آب گیلاس ترش غلیظ، بیدمشک، فلفل قرمز/کاپساسیان، dpla، کراتوم و گاما لینولنیک اسید زردچوبه را می توان به صورت موضعی روی پوست نیز مالید. زردچوبه را روی پارچه مرطوب یا حوله کاغذی بپاشید و آن را روی ناحیه دردناک بمالید. یک رژیم گیاهی کامل و ارگانیک داشته باشید و برنامه های سم زدایی را با مکمل های طبیعی برای کاهش التهاب انجام دهید.

برای کمردرد و درد مفاصل، از جمله درد آرتریت، مکمل های کورکومین را امتحان کنید. کورکومین ماده فعال زردچوبه است که یک عامل ضد التهاب طبیعی عالی است.

برای دردهای عضلانی و سایر دردها، کریستال های گوگرد، ریشه سنبل الطیب، ریحان مقدس و مخمر سنت جان را به همراه ویتامین های ب کمپلکس، ویتامین b1، منیزیم، زردچوبه/کورکومین، کراتوم، زنجبیل، بوسولیا، بروملین، بیدمشک، گیلاس ترش و کنسانتره در نظر بگیرید. آب گیلاس ترش، آرنیکا، dlpa، فلفل قرمز/کاپساسیان و ماری جوانای پزشکی و روغن cbd. این مکمل های طبیعی به آرامش عضلات و بدن و کاهش درد کمک می کند. ماساژ همراه با صندلی ها و دستگاه های ماساژور ویبره برای دردهای عضلانی، گردن و کمر مفید است.

تحقیقات کل نگر همچنین مزایای مکمل های پنجه شیطان، مکمل های پوست بید سفید، فلفل قرمز، مکمل های جینسینگ و کپسایسین و کراتوم را نشان می دهد. بروملین و بوسولیا نیز مکمل های ضد التهابی خوبی برای تسکین درد هستند.

برای آرتریت و درد مفاصل، تحقیقات کل نگر فواید ترکیبی از گلوکزامین، کندرویتین، متیل سولفونیل متان (msm) و دی متیل سولفوکسید (dmso)، همراه با زردچوبه یا کورکومین (ماده فعال در زردچوبه)، کریستال های گوگرد، مکمل های ریشه سنبل الطیب را نشان می دهد. پوست بید سفید، کپسایسین، آرنیکا، کورکومین/زردچوبه، dpla، اسید هیالورونیک، بوسولیا سراتا، طلای کلوئیدی، زنجبیل، روغن ماهی، دانه کتان و روغن بذر کتان، روغن شاهدانه، روغن کریل، آشواگندا، گیلاس ترش و آبمیوه غلیظ، تار چریپا مکمل های پنجه شیطان، ویتامین C و گل رز، بوسولیا، بروملین، آلوئه ورا، کلاه جمجمه، کراتوم، روغن زیتون (مالیده شده به مفاصل)، سیلیس، طلای کلوئیدی، یک گیاه چینی به نام لی گونگ تنگ، سوپ آبگوشت استخوان و غشای پوسته تخم مرغ مکمل.

برای ترمیم استخوان و غضروف آسیب دیده و بهبود سلامت مفاصل، آب استخوان بنوشید، از پودر ژلاتین، مکمل های گلیسین، سولفات گلوکزومین، مکمل های اسید آمینه، سیلیس، بیوسیل، خاک دیاتومه در آب (پر سیلیس) و تخم مرغ آلی خرد شده و پودر شده استفاده کنید. پوسته (دارای کلسیم بالا). ترمیم استخوان و غضروف برای آرتریت و درد مفاصل مهم است. مکمل های منیزیم، پتاسیم و کلسیم مصرف کنید. تحقیقات کل نگر همچنین فواید اوزون درمانی را برای آرتریت و درد مفاصل نشان می دهد. همه اینها به تقویت استخوان و غضروف کمک می کند و گردش خون را با ورزش و کشش و مکمل هایی از جمله لیکوپن و Co Q-10/Ubiquinol و لوتئین بهبود می بخشد.

برای تسکین دردهای عضلانی و مفاصل (از جمله درد آرتریت)، تحقیقات کل نگر مزایای کریستال‌های گوگرد، MSM و گلوکزامین، روغن کرچک dpla، زردچوبه، کورکومین (ماده فعال زردچوبه) و نمک دریا را نشان می‌دهد که به صورت موضعی با شستشوی مرطوب استفاده می‌شود. پارچه یا حوله همچنین آشواگاندا، روغن زیتون و روغن های ضروری از جمله کندر، میهر، قبرس، چوب سدر، توت عرعر و نعناع را امتحان کنید. با نمک اپسوم یا نمک حمام حمام کنید. اسطوخودوس و منیزیم را در حمام خود بگنجانید. یک پارچه شستشو را روی محل درد آغشته به آب گرم و نمک اپسوم یا نمک حمام بمالید.

برای فیبرومیالژیا و درد عاطفی افسردگی، علاوه بر مکمل های ذکر شده در بالا، تحقیقات کل نگر همچنین مزایای Sam-e، ۵-htp، ashwaghanda و D-3 را نشان می دهد. همچنین، با فیبرومیالژیا و افسردگی، مهم است که از یک رژیم غذایی سرشار از مواد مغذی استفاده کنید، یعنی رژیمی که عمدتاً از سبزیجات تازه کامل تشکیل شده باشد. مهم است که مصرف غذاهای فرآوری شده و شکر تصفیه شده و نشاسته (گلوتن) همراه با چربی های اشباع شده و چربی های ترانس و GMO را حذف یا تا حد زیادی کاهش دهید.

برای فیبرومیالژیا و افسردگی، مصرف دوزهای مناسب از ویتامین‌های طبیعی (a، b کمپلکس، c، d3، e، k1 و k2) همراه با مکمل‌های مایع، مواد معدنی کلوئیدی، co-q 10 و گون بسیار مهم است. بنابراین، طلای کلوئیدی یا نقره را برای افسردگی امتحان کنید.

برای درد نوروپاتی، مصرف دوزهای مناسب از آلفا لیپوئیک اسید، تب، مکمل های زغال اخته و کلاهک جمجمه، کمپلکس طبیعی (به خصوص b1 و b12) و ویتامین d3، منیزیم و مکمل اسید آمینه همراه با دارچین و مکمل‌های زردچوبه و روغن ماهی یا روغن بذر کتان. این مکمل‌های اسید آمینه نیز مفید هستند: L-Citrulline، Acetyl-L-Carnitine و L-Arginine. کاهش سطح قند خون از طریق رژیم غذایی، ورزش و مکمل ها. دوزهای مناسبی از اسید آفا لیپوئیک، عصاره هسته انگور، لیکوپن، لوتئین، جینکو بیلوبا و HCA مصرف کنید و ریکی جمجمه خاجی، رفلکسولوژی و ماساژ پا را دریافت کنید. همه اینها به جریان یافتن خون در پاها و پاها کمک می کند.

برای سردرد – منیزیم، پوست درخت بید سفید، مکمل های فلفل قرمز، کپسایسین و ویتامین های B کمپلکس و گیلاس ترش و آب گیلاس ترش غلیظ و مکمل های گیلاس ترش.

تحقیقات کل نگر مزایای اوزون/اکسیژن درمانی همراه با سایر تکنیک های کل نگر را نشان می دهد.

درمان های اضافی برای تسکین درد شامل ماساژ، مراقبت های کایروپراکتیک، ریکی و انرژی درمانی، طب سوزنی و ماری جوانا پزشکی است. همچنین انجام ورزش و کشش برای دریافت انرژی برای جریان آزادانه به محل درد بسیار مهم است. همچنین حمام نمک با اسانس اسطوخودوس و استفاده از اسانس های آرامش بخش مانند وانیل، گل رز و گل. همچنین از اسانس نعناع و نعناع برای درد استفاده کنید.

استرس را کاهش دهید و مدیتیشن کنید. قلب خود را متمرکز کنید و در لحظه باشید، افکار و افکار منفی و استرس زا را در مورد درد خود متوقف کنید. تمرینات تنفس عمیق را انجام دهید که در آنها مستقیماً در قلب و شکم نفس می‌کشید و روی هر نفس تمرکز کنید.

درد انرژی ارتعاشی کم است. برای کمک به کاهش درد، پرورش آرامش درونی و آرامش ذهن و افزایش ارتعاشات مهم است. شما این کار را با حضور در لحظه، شاد بودن، تفریح، تمرکز بر لذت بردن از زندگی و جزئیات مثبت کار و وظایف و انجام کارهایی انجام می دهید که شما را خوشحال می کند. در اینجا یک تمرین تجسمی وجود دارد که می توانید برای افزایش ارتعاشات خود انجام دهید تا ارتعاشات کم درد را تکان دهید:

بنشینید یا دراز بکشید. راحت باش. آروم باش. کمی نفس عمیق بکشید فقط روی نفس خود تمرکز کنید. چشماتو ببند کریستال های ارتعاشی بالا (سیترین، آمتیست، ارگون، کوارتز شفاف) را در دست خود نگه دارید. دست های خود را به هم قلاب کنید. با استفاده از اراده اعمال شده خود، تصور کنید که انرژی خود را در فاصله ۳ تا ۶ اینچی از بالاتنه خود در جلوی تنه بیرون می آورید. این کار را با هدف افزایش ارتعاشات خود انجام دهید.

مدیتیشن به تسکین درد کمک می کند. بنابراین، آیا هر کاری که می‌کنید برای منحرف کردن حواس خود از فکر کردن در مورد درد انجام می‌دهید، یعنی درگیر بودن کامل در لحظه. همچنین برای تسکین درد به ماساژ، کایروپراکتیک و طب سوزنی توجه کنید.

سردرد می تواند مربوط به استرس یا میگرن باشد. با توجه به سردردهای استرس زا، داروهای طبیعی را امتحان کنید که به کاهش استرس کمک می کند، مانند مکمل های ویتامین B12، منیزیم و ریشه سنبل الطیب به همراه بابونه، جمجمه و گل شور. مکمل های گیاهی و پوست درخت بید سفید را امتحان کنید. عطرهای آرامش بخش از روغن های ضروری مانند وانیل، گل رز و دیگر رایحه های گل را امتحان کنید. تمرینات تنفس عمیق و مدیتیشن را امتحان کنید. از کسی بخواهید ریکی راه دور برای شما بفرستد. برای سردرد، مکمل‌های ضد التهابی را که در بالا توضیح داده شد، همراه با زنجبیل تازه امتحان کنید. زنجبیل تازه نیز به عنوان داروی معده درد توصیه می شود.

برای سردردهای مزمن و میگرن، منیزیم مصرف کنید و انرژی درمانی کرانیوساجرا را از یک پزشک ریکی دریافت کنید. این انرژی درمانی است که روی سر، سینوس ها و گردن تمرکز دارد. انرژی درمانی جمجمه-خاجی انرژی محبوس شده در سر و سینوس ها را آزاد می کند که منجر به سردرد می شود و به کاهش تنش در گردن کمک می کند. تمرین‌کننده ریکی انرژی محبوس‌شده را در سر، از طریق بدن و پاهای شما بیرون می‌کشد.

با توجه به درد مزمن، عملکرد تیروئید خود را بررسی کنید. کاهش استرس، سم زدایی و رژیم غذایی که عمدتاً از سبزیجات تازه و ارگانیک کامل (به جز بسیاری از سبزیجات چلیپایی خام) در سالادها و آب میوه ها تشکیل شده است، باید سلامت تیروئید شما را بهبود بخشد. از غذاهای فرآوری شده، شکر تصفیه شده و نشاسته خودداری کنید. آب خالص با لیموی تازه بنوشید. همه اینها به قلیایی و غیر اسیدی بودن سطح PH بدن شما کمک می کند. این به سلامت تیروئید کمک می کند. تحقیقات کل نگر فواید منیزیم، ید، سلنیوم و مکمل های روی و پودر پروتئین را برای سلامت تیروئید نشان می دهد. همچنین، تحقیقات کل نگر فواید ترکیبات مکمل های گیاهی را برای سلامت تیروئید نشان می دهد. بسیاری از این ترکیبات شامل آشواغاندا، ریحان مقدس، ال-تیروزین، کلپ و شیزندرا در میان گیاهان دیگر است. برای سلامت تیروئید، از گلوتن، لبنیات و گوشت خودداری کنید.

همچنین می توانید انرژی محبوس شده در سر خود را به شرح زیر آزاد کنید: دراز بکشید و روی نفس های عمیق قلب خود تمرکز کنید. تجسم کنید که انرژی را از سر خود، از طریق بدن و پاها و پاهای خود بیرون می کشید. هنگام انجام این تمرین، سنگ های زمین مانند سنگ های بوجی را در دست چپ خود نگه دارید. همچنین، در حالی که نشسته اید و پای برهنه خود را روی زمین برنامه ریزی می کنید، همین تجسم را انجام دهید. تجسم کنید که انرژی موجود در سرتان را به بدن و پاهایتان می‌کشید و آن انرژی را از طریق پاهایتان به عمق زمین فشار می‌دهید.

این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. در نظر گرفته نشده است که برای تشخیص یا درمان بیماری استفاده شود. قرار نیست توصیه پزشکی باشد. برای مشاوره پزشکی و تشخیص و درمان بیماری، با پزشک مجاز مشورت کنید.

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر