رژیم های گیاهی به عنوان معادل تغذیه ای ترک سیگار


علیرغم رایج ترین دستورالعمل های پذیرفته شده و ثابت شده در زمینه بیماری های مزمن که به طور یکنواخت خواستار تغییر شیوه زندگی به عنوان اولین خط درمان هستند ، پزشکان اغلب این توصیه ها را دنبال نمی کنند. همانطور که در فیلم من مشاهده می شود ، بهترین راز در پزشکی، مداخلات شیوه زندگی نه تنها ایمن تر و ارزان تر هستند ، بلکه اغلب در کاهش بیماری های قلبی و نارسایی ، فشار خون بالا ، سکته مغزی ، سرطان ، دیابت و مرگ و میر از هر علتی م thanثرتر از تقریباً هر مداخله پزشکی دیگر هستند.

دکتر نیل بارنارد در مجله اخلاق انجمن پزشکی آمریکا نوشت: “برخی از درس های مفید ممکن است از جنگ علیه دخانیات بیاموزد.” وقتی سیگار را در دهه 1980 ترک کرد ، میزان مرگ و میر ناشی از سرطان ریه در ایالات متحده به اوج خود رسید. با کاهش شیوع سیگار کشیدن ، میزان سرطان ریه نیز کاهش یافته است. دیگر پزشکان به بیماران نمی گفتند “[g]به گلو خود تعطیلات بدهید »با کشیدن یک سیگار تازه. پزشکان دریافتند که “در توصیه به بیماران برای ترک سیگار در صورت عدم وجود لکه تنباکو در انگشتان خود م effectiveثرتر هستند.” به عبارت دیگر ، پزشکان از افراد ناظر – یا حتی توانمند – به رهبری مبارزه با سیگار کشیدن تبدیل شدند. ” و امروز ، دکتر بارنارد می گوید: “رژیم های گیاهی معادل تغذیه برای ترک سیگار است.”

یکی از سرمقاله های مجله می نویسد: “اگر بخواهیم دانشمندان و متخصصان برتر تغذیه جهان (بدون تأثیر صنایع غذایی) را گرد هم آوریم ، در مورد خواص اساسی تغذیه خوب بحث زیادی وجود نخواهد داشت.” متأسفانه اکثر پزشکان بی سواد تغذیه ای هستند. و بدتر از آن ، آنها نمی دانند چگونه از قوی ترین دارویی که در دسترس دارند استفاده کنند: غذا. “

توصیه پزشک اهمیت دارد. هنگامی که پزشکان به بیماران می گویند رژیم غذایی خود را با کاهش مصرف گوشت ، لبنیات و غذاهای سرخ کرده بهبود بخشند ، بیماران به احتمال زیاد تغییراتی در رژیم غذایی خود ایجاد می کردند. اگر پزشکان آنچه را که تبلیغ می کنند عمل کنند ، حتی بهتر عمل می کند. محققان دانشگاه اموری بیماران را به صورت تصادفی یکی از دو فیلم را تماشا کردند. در یک ویدئو ، یک پزشک به طور مختصر به رژیم غذایی و تمرینات شخصی خود اشاره کرد و روی میز او هم کلاه دوچرخه و هم سیب دیده می شد. در ویدئوی دیگر ، او در مورد شیوه های سالم شخصی خود صحبت نکرد و کلاه ایمنی و سیب گم شده بود. در هر دو ویدئو ، پزشک به بیماران توصیه کرد که گوشت خود را کاهش دهند ، معمولاً گوشت را برای صبحانه نخورند و حداقل نیمی از زمان گوشت را برای ناهار یا شام مصرف نکنند. در ویدئوی افشاگری ، پزشک گفت که خود او با موفقیت گوشت را کاهش داده است. شاید تعجب آور نباشد ، بیماران آن پزشک را باورپذیرتر و انگیزه تر ارزیابی کردند. پزشکانی که پیاده روی می کنند – به معنای واقعی کلمه – و عادات غذایی سالم تری دارند ، نه تنها تمایل بیشتری به ورزش و رژیم دارند ، اما در صورت انجام این کار معتبرتر یا انگیزه تر به نظر می رسد.

همچنین ممکن است آنها را پزشکان بهتری کند. یک مداخله کنترل شده تصادفی برای پاکسازی رژیم غذایی پزشکان ، تحت عنوان Promoting Health by Self Experience (PHASE) ، نشان داد که شیوه زندگی شخصی ارائه دهندگان خدمات درمانی مستقیماً با عملکرد بالینی آنها ارتباط دارد. بهبود رفاه و شیوه زندگی ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی برای بیماران و کلینیک ها ، یک استراتژی اضافی را برای دستیابی به ارتقای سلامت موفق نشان می دهد.

آیا شما آماده بهترین راز دارویی هستید؟ با توجه به شرایط مناسب ، بدن می تواند خود را ترمیم کند. به عنوان مثال ، درمان بیماری های قلبی عروقی با تغییرات رژیم غذایی مناسب ، داروی خوبی است و مرگ و میر را بدون هیچ گونه عوارض جانبی کاهش می دهد. ما مطمئناً باید به تحقیق ادامه دهیم ، اما آموزش پزشکان و بیماران به طور یکسان در مورد دانش موجود در مورد قدرت تغذیه به عنوان دارو ممکن است بهترین سرمایه گذاری باشد.

البته ، برای توصیه به بیماران در مورد تغذیه ، پزشکان ابتدا باید خود را آموزش دهند ، زیرا بعید است که آنها در طول آموزش پزشکی خود آموزش تغذیه رسمی دریافت کرده باشند:

برای اطلاعات بیشتر در مورد قدرت زندگی سالم ، به موارد زیر مراجعه کنید:

در سلامتی ،

مایکل گرگر ، دکتر

PS: اگر هنوز این کار را نکرده اید ، می توانید در ویدیوهای رایگان من مشترک شوید اینجا و ارائه های زنده و سالانه من را مشاهده کنید:



دیدگاهتان را بنویسید