سالنامه بازاریابی: نوشیدنی های کاربردی مبتنی بر لبنیات در آسیا


اطلاعیه ای از FoodNavigator-Asia توجه من را به خود جلب کرد: کوکاکولا با شرکت لبنی نیوزلند Fonterra برای تولید محصولات “Nutriboost” برای آسیای جنوب شرقی همکاری می کند.

این ها چه هستند؟

  • Nutriboost Kids برای کودکان بالای سه سال طراحی شده است و هر یک از محصولات آن با ویتامین ها و مواد معدنی مختلف تقویت شده است:… رشد صبح (تقویت شده با ویتامین ها برای رشد) ، زمان بازی (برای ایمنی قوی تر طراحی شده است) و شب بخیر ( با DHA برای رشد مغز تقویت شده است).
  • Nutriboost To-Go یک صبحانه انرژی زا است که با جو و فیبر غنی شده است.
  • Nutriboost Beauty با تناسب اندام و مواد معدنی مرتبط با زیبایی مانند کلاژن و روی غنی شده است.

با توجه به فقدان شواهد برای مزایای تغذیه ای قابل توجه هر یک از این موارد و شیوع زیاد عدم تحمل لاکتوز در میان جمعیت آسیایی ، چرا این مشارکت؟

  • ویتنام سومین بازار بزرگ لبنیات در منطقه ASEAN است.
  • برای رشد [sales] تا 40 میلیون یا 50 میلیون مورد در پنج سال آیندهبه
  • استراتژی کوکاکولا این است که از نوشیدنی های حاوی قند بالا دور شوید.

این مقاله نمی گوید که چقدر پول برای این مشارکت صرف می شود ، اما هر دو شرکت باید فکر کنند بازار بزرگی برای چنین محصولاتی وجود دارد.

من طرفدار غذاهای “کاربردی” نیستم ، افسوس.

غذای واقعی ، کسی؟

  • اشتراک گذاری
  • توییت
  • پست الکترونیک
  • اشتراک گذاری



دیدگاهتان را بنویسید