سالنامه تحقیقات با بودجه صنعت: این بار بادام زمینی


اخیراً نامه ای دریافت کردم (با تاکید من) دور زدن مدیر تحقیق در موسسه بادام زمینی (بله ، چنین مکانهایی وجود دارد):

همکار گرامی….

بنیاد موسسه بادام زمینی یک موسسه غیرانتفاعی 501 (C) (3) است که تحقیقات در زمینه تغذیه بادام زمینی را تأمین می کند. ما از محققان سراسر کشور پیشنهاد می کنیم تا پیشرفت خود را افزایش دهند درک اینکه چگونه مصرف بادام زمینی ، کره بادام زمینی و محصولات بادام زمینی سلامت را بهبود می بخشد در جمعیت های مختلف (به عنوان مثال ، سلامت سیستم ایمنی ، تغذیه شخصی ، میکروبیوم روده ، سلامت مغز ، بیماری های مزمن ، کیفیت رژیم غذایی و غیره).

مبلغ پیشنهادی بودجه: 25،000 دلار – 250،000 دلار

آخرین مهلت ارسال: 26 مارس 2021

برای بارگیری برنامه ، به آدرس زیر مراجعه کنید: https://peanut-institute.com/nutrition-research/peanut-nutrition-grant-2021/

این یک مثال کلاسیک از این است که چگونه تحقیقات تأمین شده از صنعت با هدف بازاریابی انجام می شود ، نه علم. اگر م Instituteسسه بادام زمینی به علم علاقه مند بود ، پیشنهادات باز در مورد این که آیا بادام زمینی-بر خلاف سایر آجیل یا حبوبات-تأثیر خاصی بر سلامتی دارد ، درخواست می کرد. تفاوت بزرگ.

موسسه بادام زمینی شواهدی از مزایای آن می خواهد. از پیشنهاداتی که بعید به نظر می رسد مزایای آن را تأمین کند ، حمایت نمی کند.

این در مورد بازاریابی است نه علم.

و در حالی که ما در مورد بادام زمینی هستیم

نگاهی به گزارش تحقیقی فوق العاده Civil Eats در مورد Big Peanut بیندازید (بله ، این نیز وجود دارد): “صنعت بادام زمینی دارای مشکل انحصاری است – اما کشاورزان در حال عقب نشینی هستند. دو شرکت گلوله بار سالانه 80 درصد محصول بادام زمینی کشور را خریداری می کنند که به آنها اجازه می دهد قیمت ها را کاهش دهند و میلیون ها یارانه به مالیات دهندگان آمریکایی تحمیل کنند.

صنعت غلاف سازی بادام زمینی تحت سلطه دو شرکت قدرتمند است که با هم 80 درصد از کل بادام زمینی تولید شده در ایالات متحده را خریداری می کنند. این دو شرکت ، گلدن بادام زمینی و بردسونگ ، تاسیسات گلوله زنی گسترده ای را در سراسر کمربند بادام زمینی اداره می کنند و با هم تقریباً 200 نقطه خرید را کنترل می کنند یا به طور کامل مالک آن هستند. ، جایی که کشاورزان باید برای فروش بادام زمینی خام خود به آنجا بروند. این سیستم فقط ناعادلانه نیست – بسیار گران است. یارانه به صنعت بادام زمینی بیش از 2 میلیارد دلار برای مالیات دهندگان آمریکایی از سال 2014 تا 2018 هزینه داشت. این گران ترین محصول در هر هکتار برای مالیات دهندگان در آمریکا است ، تا حدود زیادی به این دلیل که قدرت انحصاری قیمت گذاری در صنعت را کنترل می کند … برای بسیاری از پرورش دهندگان ، Birdsong و طلایی تنها گزینه است ، بنابراین آنها هر قیمتی را که مسکن های بزرگ ارائه می دهند ، می گیرند. قبل از سال 2002 ، تولیدکنندگان بیش از 600 دلار در هر تن ضمانت قیمت دریافت می کردند. در حال حاضر با یک سیستم وام بازاریابی جایگزین شده است که فقط نیمی از آن را تضمین می کند.

به نظر می رسد این صنعت می تواند از بررسی دقیق تری نیز استفاده کند.

  • اشتراک گذاری
  • توییت
  • پست الکترونیک
  • اشتراک گذاری



دیدگاهتان را بنویسید