شرکت های مواد غذایی به #BlackLivesMatter پاسخ می دهند – و زمان آن نزدیک است!


در اینجا پیشرفت است ، و در مورد زمان نیز. این تصمیم طولانی مدت و دیرهنگام توسط CNN (17/6) ، نیویورک تایمز (17/6) ، Food Dive (17/6) ، USA Today (18/6) و رویترز (6/6) پوشش داده شده است. 18)

شرکت های CPG مروری بر مشک های تجاری سیاه و سفید: به دنبال تصمیم Quaker Oat برای تغییر نام خط خاله جمیما ، شرکت های مادر مارک های Uncle Ben’s ، Mrs. Butterworth’s و Cream of Wheat – که همه آنها دارای طلسم سیاه هستند – برنامه هایی برای تغییر یا بررسی لوگوها و بسته بندی مارک ها دارند. “[W]ما متعهد هستیم که بسته بندی خود را ارزیابی کنیم و اقدامات پیشگیرانه ای را انجام خواهیم داد تا اطمینان حاصل کنیم که ما و مارک های تجاری ما به طور ناخواسته در نژادپرستی سیستمیک سهیم نخواهیم بود. “

مدیرعامل PepsiCo وعده بازسازی کامل را می دهد:

بنابراین امروز ، من گام بعدی در سفر PepsiCo برای برابری نژادی را اعلام می کنم: بیش از 400 میلیون دلار مجموعه اقدامات در طول پنج سال برای ارتقاء جوامع سیاه پوست و افزایش نمایندگی سیاهان در PepsiCo. این ابتکارات یک تلاش جامع را برای PepsiCo ایجاد می کند تا صحبت های یک شرکت پیشرو را مطرح کند و به نیاز به تغییر سیستماتیک کمک کند.

این تغییرات گامی در جهت درست است. برای معنادار شدن آنها ، شرکتها باید برای تحول فرهنگی تلاش کنند و مایل باشند که علناً با نگرشها و رفتارهای عمیقاً اما گاهی ناخودآگاه روبرو شوند.

امیدواریم این وعده ها منجر به تغییر واقعی شود.

برای مقدمه ، نگاهی به تونی تیپتون-مارتین بیندازید ، کد جمیما: دو قرن آشپزی آمریکایی آفریقایی تبار ، و مقاله او در مورد بازنشستگی این تصویر در نیویورک تایمز یکشنبه.

و سپس این تصویر عالی برای سیاست غذایی (منبع ناشناخته ، افسوس) وجود دارد:

اضافه

خواننده ای که می خواهد نامش فاش نشود ، می نویسد: “حذف تصویر عمه جمیما مرا به یاد مجموعه هنرمند بتی سار در سال 1972 ،” آزادی عمه جمیما “می اندازد. می بینم که بتی سار پاسخ داده است: “او آزاد شده است! بالاخره بالاخره! “

  • اشتراک گذاری
  • توییت
  • پست الکترونیک
  • اشتراک گذاری



دیدگاهتان را بنویسید