ضیافت – میان وعده های لاغری با وعده های غذایی عالی

میان وعده های لاغری خود را مصرف کنید و وعده های غذایی عالی درست کنید. نیاز به الهام دارید؟ در اینجا یکی از موارد مورد علاقه من است:

دو تن از میان وعده های کاهش وزن مورد علاقه من پنیر کم چرب و آووکادو هستند. هر دو میان‌وعده‌های کاهش وزن عالی هستند، اما برای درست کردن یک وعده غذایی عالی، آن را کمی بالا ببرید.

یک عدد پنیر کوتیج با تکه های آووکادوی تازه و فلفل تازه آسیاب شده بردارید، سپس سینه مرغ کبابی برش خورده را با سرکه بالزامیک اضافه کنید. در پایان غذا یک سالاد زیبای بهاری تهیه کنید. والا! میان وعده لاغری به یک وعده غذایی عالی تبدیل شد.

به یاد داشته باشید، آووکادو ممکن است دارای چربی بالایی باشد، اما چربی خوب (HDL) مورد نیاز بدن شماست – می دانید، نوعی که کلسترول را کاهش می دهد. بدن شما برای داشتن پوست، مو و ناخن های سالم به این نوع چربی (غیراشباع تک غیر اشباع) برای کمک به دفع چربی شکم و البته کاهش خطر بیماری قلبی و تنظیم فشار خون نیاز دارد. آووکادو در واقع یک میوه است نه یک سبزی (از این رو دانه) و به دلیل محتوای بالای مواد مغذی مانند ویتامین K، فیبر، پتاسیم، اسید فولیک، ویتامین B6، ویتامین C و یکی از سالم‌ترین میوه‌ها در جهان محسوب می‌شود. مس دیگر علاوه بر این، آووکادو مقدار مناسبی کالری دارد و اغلب توسط بدنسازان و متخصصان تغذیه استفاده می شود.

پنیر خامه‌ای کم‌چرب سرشار از پروتئین و کربوهیدرات و چربی کم است و به شما یک جایگزین خوشمزه، سالم و پنیری برای پنیر پرچرب می‌دهد. پنیر کوتاژ گزینه خوبی برای کسانی است که رژیم کم کربوهیدرات دارند و سعی در کاهش خطر بیماری قلبی دارند. پنیر کوتاژ منبع خوبی از کلسیم و ویتامین D است، بنابراین فواید زیادی برای استخوان‌های شما دارد، به خصوص در زنانی که با افزایش سن و یائسگی، تراکم استخوان‌شان را از دست می‌دهند.

راه های بسیار دیگری برای استفاده از این دو میان وعده سالم برای کاهش وزن به عنوان وعده غذایی وجود دارد. پنیر کوتیج همیشه همراه با میوه استفاده می شده است، اما یک قدم جلوتر رفته و مقداری سبزیجات را نیز در رژیم غذایی خود بگنجانید. کدو سبز و کدو حلوایی خرد شده را با تکه های گوجه فرنگی و فلفل تازه آسیاب شده به پنیر خود اضافه کنید. یکی از روش‌های مورد علاقه ما، هرچند عجیب و غریب، برای استفاده از پنیر کوتاژ، به جای پنیر پرچرب در کوسادیلا است. بله، عجیب به نظر می رسد، اما خوشمزه است. پنیر کوتیج را روی یک تورتیلا بمالید، کمی دارچین روی پنیر بپاشید (می دانم که بد به نظر می رسد اما اینطور نیست)، حلقه کنید یا تا کنید و آنقدر در مایکروویو قرار دهید تا پنیر ذوب شود. Whallah، یک نسخه سالم تر و خوشمزه تر از quesadilla پرچرب.

آووکادو فیلرهای خوبی را در املت ها، برش یا تکه شده و همراه با میوه هایی مانند پاپایا یا سالسا انبه درست می کند. البته، گواکاموله مورد علاقه همیشه وجود دارد، اما برای سالم ماندن، به جای سس مایونز یا خامه ترش از ماست یونانی ساده استفاده کنید.

اینها فقط دو تن از میان وعده های کاهش وزن مورد علاقه من هستند و اینکه چگونه می توانید آنها را به وعده های غذایی عالی برای خود و خانواده تان تبدیل کنید. با دیدی وسیع تر و با دید بازتر به سراغ میان وعده های سالم مورد علاقه خود بروید و احتمالاً می توانید غذاهای لاغری شگفت انگیز، خوشمزه و سالم را خودتان تهیه کنید.

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر