غذاهایی که بیشترین میزان آسپرین را دارند


نتایج متاآنالیزهای اخیر آسپرین که کاهش مرگ و میر ناشی از سرطان را در افرادی که روزانه از آسپرین با دوز پایین استفاده می کنند ، به میزان یک سوم کاهش می دهد ، می تواند “به طرز عجیبی” نامیده شود. با این حال ، محافظت در برابر سرطان های “غربی” که از رژیم های گیاهی سنتی بیشتری مانند ژاپنی ها استفاده می کنند “حتی چشمگیرتر است”. من این را در ویدئوی خود بررسی می کنم گیاهان دارای آسپیرین آسپرینبه

قبل از غربی شدن رژیم غذایی آنها ، محصولات حیوانی تنها حدود 5 درصد یا کمتر از رژیم غذایی ژاپنی را تشکیل می دادند. در 0:37 در ویدئوی من ، می توانید تفاوت مرگ و میر ناشی از سرطان در مردان و زنان آمریکایی را در مقایسه با مردان و زنان ژاپنی مشاهده کنید. “[A]میزان مرگ و میر ناشی از سرطانهای روده بزرگ ، پروستات ، سینه و تخمدان در ژاپن 5 تا 10 برابر کمتر از ایالات متحده در آن زمان بود. مرگ و میر ناشی از سرطان لوزالمعده ، لوسمی و لنفوم در ژاپن 3-4 برابر کمتر بود. اما این پدیده به هیچ وجه برای ژاپن منزوی نبود. سرطانهای غربی به طور مشابه در جوامعی دیگر که “مردم از رژیم های گیاهی استفاده می کردند” نسبتاً نادر بودند.

“محافظت در برابر سرطان با استفاده مادام العمر از رژیم غذایی گیاهی ، همراه با لاغری و حساسیت به انسولین (که با رژیم های گیاهی کم چرب تمایل به ترویج دارد) ممکن است در واقع بسیار مهم باشد.” بنابراین ، “پروتکل شیوه زندگی برای به حداقل رساندن خطر سرطان” ممکن است شامل رژیم غذایی گیاهی کامل باشد.

اگر بخشی از این حفاظت از سرطان ناشی از مواد مغذی گیاهی آسپرین در گیاهان است ، آیا گیاهانی به طور خاص دارای سالیسیلات هستند؟ اگرچه اسید سالیسیلیک ، ماده اصلی فعال در آسپرین ، “به طور همه جا در میوه ها و سبزیجات وجود دارد” ، بیشترین غلظت در گیاهان و ادویه جات ترشی جات یافت می شود.

پودر فلفل قرمز ، پاپریکا و زردچوبه حاوی مقدار زیادی سالیسیلات هستند ، اما زیره حدود 1 درصد وزن آسپرین است. خوردن یک قاشق چایخوری زیره مانند خوردن نوزاد آسپرین است. (برای اطلاع از سایر گیاهان و ادویه جات و محتوای سالیسیلات آنها به جدول 1:54 در ویدیوی من مراجعه کنید.) “در نتیجه ، جمعیتهایی که مقدار قابل توجهی ادویه جات ترشی جات را در غذاها قرار می دهند ممکن است میزان قابل توجهی سالیسیلات روزانه دریافت کنند. در واقع ، پیشنهاد شده است که میزان کم ابتلا به سرطان روده بزرگ در بین جمعیت هندی تا حدی می تواند ناشی از قرار گرفتن زیاد در معرض سالیسیلات های رژیمی در طول زندگی از مصرف ادویه باشد. “

“جمعیت روستایی هند ، با شیوع سرطان روده بزرگ که یکی از کمترین در جهان است ، رژیم غذایی دارند که می تواند بسیار غنی از اسید سالیسیلیک باشد. این شامل مقادیر قابل توجهی از میوه ها ، سبزیجات و غلات است که با مقدار زیادی از گیاهان و ادویه ها طعم دار شده اند. ” برخی پیشنهاد کرده اند که کورکومین موجود در زردچوبه ادویه جات ترشی جات (که من در ویدیوی خود به طور مفصل به آن پرداخته ام زردچوبه کورکومین و سرطان روده بزرگ) ، اما ممکن است اسید سالیسیلیک موجود در زیره باشد – و تندتر بهتر.

یک ویندالو سبزی تند ممکن است چهار برابر سالیسیلات های یک غذای سبزیجات ملایم تر به سبک مدرس داشته باشد. همانطور که از نمودار ساعت 2:55 در ویدئوی من مشاهده می کنید ، پس از صرف یک وعده غذایی ، مانند یک آسپرین در خون ما ، یک افزایش آسپرین در جریان خون ما ایجاد می شود. بنابراین ، خوردن وعده های غذایی گیاهی پر از طعم ، با گیاهان و ادویه جات ترشی جات ، ممکن است بیشتر از وعده های غذایی گیاهی معمولی ، محافظ شیمیایی-یعنی محافظت کننده تر در برابر سرطان-باشد.

همچنین ممکن است بخواهیم محصولات ارگانیک بخوریم. “از آنجا که اسید سالیسیلیک یک هورمون دفاعی گیاهان است ، غلظت … هنگامی که گیاهان تحت استرس قرار می گیرند ، افزایش می یابد” ، مانند زمانی که توسط حشرات گاز گرفته می شوند (برخلاف گیاهان مملو از آفت کش). در واقع ، سوپ های ساخته شده از سبزیجات ارگانیک تقریباً شش برابر سالیسیلیک اسید بیشتری نسبت به سوپ هایی که از ترکیبات معمولی تهیه شده بودند ، پیدا کردند.

ما همچنین باید غذاهای کامل را انتخاب کنیم. نان های سبوس دار ، که دارای اسید سالیسیلیک زیاد هستند ، حدود 100 برابر بیشتر از نان سفید فیتوشیمیایی دارند: 800 فیتوشیمیایی در مقایسه با 8 عدد.

“علاقه به اثرات مفید بالقوه سالیسیلات ها ، تا حدی به دلیل ادبیات گسترده در مورد اثرات پیشگیرانه بیماری آسپرین is بوجود آمده است. با این حال ، نباید فراموش کرد که محصولات گیاهی حاوی سالیسیلیک اسید به طور کلی منابع غنی از سایر اسیدهای فنولیک هستند …[and many] همچنین دارای فعالیت زیستی ضدالتهابی و کاهش اکسیداسیون هستند [that is, antioxidant activity] در سلولهای پستانداران اثرات محافظتی بالقوه آنها را نباید نادیده گرفت. در این زمینه ، شاید نباید بر اهمیت سالیسیلیک اسید بیش از حد تاکید کرد … در واقع ، برخی معتقدند که “کمبود سالیسیلیک اسید” پیامدهای مهمی بر سلامت عمومی دارد و باید آن را به عنوان یک ویتامین ضروری ، یعنی “ویتامین S” طبقه بندی کرد. “

آنچه آنها می گویند این است که همه ما باید گیاهان زیادی بخوریم.


اگر دو ویدئوی اول این مجموعه را از دست داده اید ، ببینید آیا همه ما باید از آسپرین برای پیشگیری از بیماری های قلبی استفاده کنیم؟ و آیا همه ما باید از آسپرین برای پیشگیری از سرطان استفاده کنیم؟به

قدرت ضد التهابی شبه دارو برخی غذاهای گیاهی ممکن است آنها را در دوران بارداری به یک پیشنهاد خطرناک تبدیل کند. دیدن احتیاط: غذاهای ضد التهابی در سه ماهه سومبه

گیاهان و ادویه جات نه تنها دارای خاصیت ضد التهابی هستند ، بلکه محافظ های خوبی نیز هستند. دیدن:

در سلامتی ،
مایکل گرگر ، دکتر

PS: اگر هنوز این کار را نکرده اید ، می توانید در ویدیوهای رایگان من مشترک شوید اینجا و ارائه های زنده من را تماشا کنید:



دیدگاهتان را بنویسید