غذاهای دارای کالری منفی | NutritionFacts.org


برخی از راهکارهای رژیم غذایی برای پیشگیری و درمان چاقی چیست؟ اندازه وعده های بزرگ اغلب هدف قرار می گیرد ، بنابراین محدودیت اندازه وعده یکی از عناصر مهم بسیاری از برنامه های رژیم غذایی است. اما سخت است که مردم را مجبور به خوردن غذای کمتر کنند. یک رویکرد م effectiveثرتر ممکن است تغییر تأکید از مقدار غذای خورده شده به کیفیت غذای خورده شده باشد. با انتخاب غذاهایی با چگالی کمتر ، می توانیم به همان میزان یا حتی بیشتر غذا بخوریم و همچنان وزن خود را کاهش دهیم.

ویدیوی من آیا غذاهایی با کالری منفی وجود دارد؟ بررسی می کند که آیا غذاهایی هستند که برای هضم انرژی بیشتری نسبت به آنچه که نیاز دارند مصرف می کنند یا خیر. آیا برای مثال خوردن کرفس به تعادل منفی انرژی منجر می شود؟ کرفس یک غذای کامل است که به راحتی در دسترس است و می تواند بدون افزودن کالری اضافی به غذا حجم و طعم بدهد. کرفس همچنین دارای یک افسانه معروف بهداشتی است که می گوید هنگام مصرف کرفس کالری منفی دریافت می کند و بنابراین انرژی مورد نیاز برای هضم ، جذب و ذخیره مواد مغذی بیشتر از انرژی موجود در آن است. “

بنابراین محققان آن را آزمایش کردند. یک فنجان کرفس ، که تقریباً دو ساقه است ، 16 کالری دارد. هضم این مقدار کرفس حدود 14 کالری نیاز دارد. بنابراین ، خیر ، مصرف کرفس تعادل منفی انرژی ایجاد نمی کند ، اما فقط 2 کالری برای شما باقی می ماند. “این واقعیت همراه با فیبر و آب زیاد کرفس باعث می شود که یک میان وعده خوب برای گنجاندن در رژیم غذایی برای کاهش یا مدیریت وزن باشد.”

شاید غذاهای کالری منفی افسانه ای نباشند. محققان در پن ایالت به مردم وعده غذایی ماکارونی دادند و به آنها دستور دادند تا هر مقدار که می خواهند بخورند. فکر می کنید چه اتفاقی افتاده است که آنها علاوه بر ماکارونی که می توانید همه چیز را بخورید ، یک سالاد کوچک به مردم دادند؟ افراد مورد مطالعه حدود 50 کالری سالاد مصرف کردند. آیا آن 50 کالری سالاد اضافی علاوه بر کالری ماکارونی بود؟ خیر ، افراد به طور کلی ماکارونی کمتری مصرف کردند و نه فقط 50 کالری کمتر. آنها 65 کالری کمتر از ماکارونی مصرف کردند.

هنگامی که محققان یک سالاد بزرگتر اضافه کردند ، افراد 100 کالری کمتر از ماکارونی مصرف کردند. بنابراین ، به طور م ،ثر ، سالاد از نظر غذا خوردن “کالری منفی” ارائه می دهد غذای بیشتر از آنجایی که آنها فقط ماکارونی خورده بودند اما به پایان رسیدند کالری کمتر در سیستم آنها وجود دارد زیرا سالاد شکم آنها را بسیار بزرگ کرده است. البته بستگی به نوع سالاد دارد. ما در مورد سالادهای معمولی موجود با سس دامداری و پنیر صحبت نمی کنیم. با این نوع سالادها ، ممکن است در پایان ماکارونی کمتری بخورید ، اما کالری زیادی در سالادهای معمولی وجود دارد که در نهایت از نظر کالری بدتر خواهید شد. اما ، سالادهای سالم مثر بودند. این مطالعه به این نتیجه رسید که “کمتر غذا بخورید” همیشه بهترین توصیه نیست. برای غذاهایی با چگالی انرژی بسیار پایین ، مانند سبزیجات غنی از آب ، وعده های بیشتر سیری را افزایش می دهد [the feeling of fullness] و کاهش انرژی وعده غذایی [calorie] مصرف “


تعجب آور نیست که با پر کردن غذای سالم درست قبل از غذا ، میزان کالری کلی را کاهش دهید ، اما اگر به جای آن ، بین وعده های غذایی غذای سالم بخوریم ، چه؟ آیا همان اثر کاهش وزن را خواهیم داشت؟ در ویدیوی من پیدا کنید بیشتر غذا بخورید تا کمتر وزن داشته باشیدبه

ویدیوهای دیگر مربوط به این موضوع را می توانید برای خود جذاب کنید:

در سلامتی ،
مایکل گرگر ، دکتر

PS: اگر هنوز این کار را نکرده اید ، می توانید در ویدیوهای رایگان من مشترک شوید اینجا و ارائه های زنده و سالانه من را مشاهده کنید:



دیدگاهتان را بنویسید