غذای “سالم” کودکان: اکسیمورون؟


غذاهایی که برای بچه ها به بازار عرضه می شود یک شرکت بسیار سودآور است ، اما بیشتر غذاهایی که برای بچه ها به بازار عرضه می شود غذاهای بی ارزش فوق پردازش شده هستند. شرکت ها در تلاش هستند تا غذاهای سودآور برای کودکان تهیه کنند که ممکن است برای آنها مفید باشد. بنابراین: غذای “سالم” کودکان.

به هر حال ، بچه ها نیازی به غذاهای خاصی ندارند که برای آنها طراحی شده باشد. آنها کاملاً قادر به خوردن هر چیزی هستند که بزرگسالان می خورند ، قطع یا خرد می کنند و البته در بخش های کوچکتر.

این مجموعه مقالات از FoodNavigator.com ، خبرنامه صنعت است که به نظرم بسیار آموزنده است.

نسخه ویژه: غذای سالم کودکان

از غذاهای پر سر و صدا ، تغذیه در سال های اولیه ، آلرژی و میان وعده های سالم برای کودکان ، ما نگاهی به آخرین تحولات در زمینه غذاهای کودکان و نوآوری های مربوط به نسل آینده می اندازیم.

  • دانون در مورد تغذیه در مراحل اولیه زندگی صحبت می کند: 1000 روز اول می تواند بر سلامتی یک عمر تأثیر بگذارد: زوئه الیس ، مدیر ارشد امور پزشکی دانون ، متخصص تغذیه بریتانیا و ایرلند ، زوئی الیس ، به FoodNavigator می گوید: تغذیه اولیه – از بارداری تا حدود دو سال – یک دوره بحرانی است که می تواند “تاثیری مثبت بر سلامتی برای یک عمر داشته باشد”. غول غذای فرانسوی معتقد است چه تحقیقات ، روندها و فرصتهایی نوآوری های آینده را شکل خواهد داد؟ .. بخوانید
  • تنقلات میوه ای زیر آتش: آیا اقدام بر اساس درخواست شکر برای “برچسب زدن صادقانه” موجه است؟ Action on Sugar خواهان ممنوعیت استفاده از ادعاهایی مانند “یکی از پنج مورد شما در روز” ، “قندهای طبیعی” یا “از میوه های واقعی” در میان وعده های میوه ای برای کودکان است که می تواند معادل پنج قاشق چای خوری شکر باشد. آیا این اظهارات گمراه کننده است یا صادق؟ .. بخوانید
  • NPD به اندازه لقمه: آخرین مورد در میان وعده های غذایی که بچه ها در قفسه های انگلستان وارد شده اند: چگونه مارک ها می توانند کودکان را به خوردن تنقلات “سالم” ترغیب کنند؟ رویکرد نستله ایجاد غلات صبحانه به شکل خرس است ، Cadbury در حال کاهش اندازه وعده های خود برای کاهش کالری است ، و Kellogg در حال شخصی سازی جلد روی Corn Flakes و Rice Krispies است. برای مشاهده جدیدترین نوآوری ها در اندازه NPD با اندازه کوچک ، گالری عکس را بکشید … صفحه نمایش
  • کودکان مبتلا به آلرژی غذایی با عدم انتخاب “سرسام آور” روبرو هستند: بنیانگذار برند کودکان بدون لبنیات در بریتانیا می گوید که از هر 40 کودک یک نفر تنها از حساسیت به شیر گاو رنج می برد و آلرژی غذایی در کودکان بیشتر از بزرگسالان است ، شرکت های مواد غذایی در زمینه تامین تقاضا برای محصولات سالم بدون عوارض کودکان بسیار عقب هستند. راهزنان کوچک … بخوانید
  • نام تجاری غذای کودک Challenger شکافی را در فرمول بی نظیر “واقعا ارگانیک” ایجاد می کند: Piccolo با کاهش موفقیت آمیز فروش غذای کودک در کل انگلستان با موفقیت در تمایل به خرید محصولات کودک “واقعاً ارگانیک” از مصرف کنندگان که آماده پرداخت حق بیمه برای آن هستند ، مبارزه می کند … بخوانید
  • استارت آپ می گوید: بخش غذای کودک از نیازهای تغذیه ای نوزادان غافل می شود. Little Tummy امیدوار است با غذاهای تهیه شده توسط متخصصان اطفال با ریز مغذی های بیشتر و قند کمتر نسبت به مارک های دیگر در بازار ، بخش غذای کودک در بریتانیا را مختل کند … بخوانید
  • دوشش؟ شیر رایگان مدرسه زیر آتش حامیان گیاهی: گروهی از پزشکان بریتانیایی با تأمین شیر در مدارس اعتراض کردند که لبنیات “بخش مهمی از تغذیه مدرسه نیست”. اما آیا ادعاهای آنها در مورد سلامت و پایداری بالا می رود – یا بچه ها شکست خواهند خورد؟ .. بخوانید
  • به نظر آژانس بهداشت عمومی ، کودکانی که بیشتر در معرض تبلیغات غذاهای فوری در فرانسه هستند: یک مطالعه تازه نشان داده است که کودکان در فرانسه بیشتر در معرض تبلیغات برای محصولاتی با رتبه Nutri-Score D و E هستند-به این معنی که غذاها دارای کیفیت تغذیه پایین تری هستند. Santé Publique France می گوید که یافته ها از نیاز به محدودیت های بازاریابی مواد غذایی حمایت می کند … بخوانید
  • مطالعه: “قدرت مخرب” کودکان می تواند عادات غذایی سالم خانواده را ارتقا دهد: آیا قدرت آزاردهنده کودکان (نفوذ بچه ها بر رفتارهای خوردن خانواده آنها) می تواند نیرویی برای ارتقاء رفتارهای تغذیه ای مثبت و سالم در خانه باشد؟ .. بخوانید
  • کودکان و نوجوانان نسبت به طعم شیرین حساسیت کمتری دارند: مطالعه: تحقیقات جدید نشان می دهد که کودکان و نوجوانان نسبت به بزرگسالان نسبت به طعم شیرین حساسیت کمتری دارند … بخوانید
  • قدرت ناخوشایند: “Peppa Pig ، Disney و Star Wars در غذاها و نوشیدنی های ناسالم جایی ندارند”: بر اساس یک گزارش تازه از بریتانیا که از والدین خواسته است دیدگاه خود را در مورد بازاریابی دوستانه برای کودکان به اشتراک بگذارند ، ارتباط شخصیت های کارتونی با غذا و نوشیدنی HFSS باید پایان یابد …

و در حالی که ما در مورد غذاهای “سالم” بچه ها هستیم ، جنرال میلز در حال انجام چه کاری است؟

بر اساس اعلامیه ، جنرال میلز دستورالعمل های کلاسیک خود را برای چهار غلات خود باز می گرداند: پف کاکائو ، گلدن گراهام ، کوکی کریسپ و تریکس. این تغییر شکل مجدد به دستور العمل های دهه 80 قدیمی ، دائمی است و اکنون در خرده فروشان سراسر کشور موجود است.

چیزی که بچه ها به آن احتیاج ندارند. آه.

  • اشتراک گذاری
  • توییت
  • پست الکترونیک
  • اشتراک گذاری



دیدگاهتان را بنویسید