فواید توت قرمز – چربی سوزهای طبیعی!

با فواید باورنکردنی توت قرمز برای کاهش وزن، بهترین روش تهیه آن و میزان مصرف آن برای به دست آوردن حداکثر سود از یکی از غذاهای شگفت انگیز چربی سوز طبیعت آشنا شوید.

می توانید توت سفید یا قرمز تازه را که میوه های ترش و کوچک هستند، تهیه کنید. توت ها از خانواده انگور فرنگی هستند که دارای توت های سفید، سیاه یا قرمز هستند.

آنها اغلب به صورت ژله یا مربا درست می شوند، با این حال، انگور فرنگی سفید یک گونه توت آلبینو است. آنها کاملاً اسیدی نیستند که بتوانید آنها را به صورت خام مصرف کنید.

فواید چربی سوزی توت قرمز

هر دو نوع کم سدیم، کم کلسترول و بدون چربی هستند. آنها سرشار از فیبر هستند و همچنین سرشار از ویتامین K، ویتامین C، پتاسیم و منگنز هستند. مویز حاوی ویتامین های A، C و E است که دارای خواص آنتی اکسیدانی است که به شما در مبارزه با پیری در بدن و ذهن کمک می کند. همچنین این آنتی اکسیدان ها برای پیشگیری از سرطان مری و روده بزرگ مفید هستند. اعتقاد بر این است که توت قرمز به پیشگیری از بیماری آلزایمر کمک می کند. توت سیاه حاوی آنتی اکسیدان بیشتری نسبت به بلوبری است.

انگور فرنگی قرمز چهار برابر پرتقال ویتامین C و بسیار بیشتر از موز پتاسیم دارد. پتاسیم از بازسازی سلولی پشتیبانی می کند، فشار خون را ثابت نگه می دارد، به کاهش فشار خون بالا کمک می کند، سطح مایعات بدن شما را ثابت نگه می دارد و از مکانیسم های دفاعی بدن پشتیبانی می کند. هر کدام از آنها همچنین به چربی سوزی بدن کمک می کند.

آنها حاوی آنتوسیانین هستند، فیتوکمیکال های شگفت انگیز که به دلیل خواص ضد التهابی عالی خود شناخته شده اند. در میوه های تیره تر آنتی سیانین بیشتری خواهید یافت. همچنین این میوه دارای مقدار مناسبی فیبر محلول و همچنین ویتامین B-6 و مس است.

توت قرمز را آماده کنید

می توانید آنها را در پای، سالاد یا فقط به صورت خام مصرف کنید. بهتر است بلافاصله پس از چیدن آنها را بخورید. آنها بیشتر از این بالغ نمی شوند.

این میوه شکننده است. با احتیاط با آن رفتار کنید.

از آنها برای رویه سورت استفاده کنید. آنها به عنوان یک همراه برای غذاهای ماهی و مرغ ایده آل هستند و همچنین می توان از آنها برای تهیه مربا استفاده کرد. برای یک سورپرایز خوش طعم و خوش طعم، یک سالاد میوه با تعدادی از این توت ها میل کنید.

مویزها را حتما تمیز کنید و خوب بشویید و سپس سرو کنید.

چقدر بخوریم

حدود یک فنجان یا صد و دوازده گرم در روز مصرف خوبی از مویز است.

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر