ماهیانه چهار عدد آجیل برزیلی…


یکی از دیوانه کننده ترین مطالعاتی که در تمام طول سال خواندم شامل تغذیه افراد با یک وعده آجیل برزیلی بود تا ببینند این کار با کلسترول داوطلبان سالم چه می کند. آنها به ده مرد و زن یک وعده غذایی حاوی صفر ، یک ، چهار یا هشت آجیل برزیلی دادند و دریافتند که خوردن آن وعده غذایی تقریباً بلافاصله سطح کلسترول را بهبود می بخشد. سطح LDL ، که به اصطلاح “کلسترول بد” در خون نامیده می شود ، تنها 9 ساعت پس از خوردن آجیل به میزان قابل توجهی پایین آمد و به میزان ناچیزی ، تقریباً 20 واحد در روز. حتی داروها به این سرعت عمل نمی کنند. استاتین ها حدود چهار روز طول می کشد تا تأثیر قابل توجهی داشته باشد.

اما این حتی قسمت دیوانه وار هم نیست.

محققان برگشتند و کلسترول خود را پنج روز بعد و سپس 30 روز بعد اندازه گیری کردند. حالا ، به خاطر داشته باشید که آنها در تمام این مدت آجیل برزیل نمی خوردند. آنها فقط یک وعده آجیل برزیلی یک ماه قبل مصرف کرده بودند و کلسترول آنها هنوز 30 روز بعد کاهش یافته بود. بعد از خوردن فقط چهار عدد آجیل پایین آمد و پایین ماند … این آجیل است!

و نه ، مطالعه بود نه توسط صنعت آجیل برزیل تامین می شود.

جالب توجه است که به نظر می رسد چهار آجیل در واقع سریعتر از هشت آجیل برای کاهش کلسترول بد و افزایش کلسترول خوب عمل می کند. این نتایج نشان می دهد که خوردن فقط چهار آجیل ممکن است برای بهبود سطح LDL و HDL تا 30 روز و شاید طولانی تر کافی باشد – آنها 30 روز گذشته را آزمایش نکرده اند.

به طور معمول ، وقتی مطالعه ای در ادبیات پزشکی منتشر می شود که نتایج بسیار خوبی را مانند این نشان می دهد ، می خواهید قبل از تغییر عملکرد بالینی ، قبل از اینکه چیزی را به بیماران خود توصیه کنید ، منتظر بمانید تا نتایج تکرار شوند. ، به ویژه هنگامی که این مطالعه تنها بر روی ده نفر انجام شده است ، و به ویژه هنگامی که یافته ها به معنای واقعی کلمه باورنکردنی هستند. اما وقتی مداخله ارزان ، آسان ، بی ضرر و سالم است – خوردن چهار عدد آجیل برزیلی در ماه – به نظر من ، بار اثبات به نوعی برعکس می شود. من فکر می کنم موقعیت پیش فرض منطقی این است که این کار را انجام دهید تا خلاف آن ثابت شود.

آنها به این نتیجه رسیدند که یک وعده “بدون ایجاد سمیت کبدی و کلیوی” کافی است. آنچه آنها به آن اشاره می کنند محتوای سلنیوم بالای آجیل برزیل است – به حدی که چهار عدد در روز خورده شود ممکن است ما را با محدودیت روزانه قابل قبول سلنیوم مواجه کند ، اما اگر فقط چهار عدد بخوریم نباید نگران آن باشیم. یکبار در ماه.

من کنجکاو هستم اگر کسی نتایج مشابهی را تجربه کند بشنوم. حتی اگر مطالعه فقط یک اشتباه بود ، آجیل ممکن است از مرگ جلوگیری کند با بهبود عملکرد عروق ما (عملکرد گردو و شریان) و مبارزه با سرطان (کدام مغز با سرطان مبارزه می کند؟) و التهاب (مبارزه با التهاب در پوسته آجیل)

به نظر نمی رسد حتی خوردن آجیل در هر روز باعث افزایش وزن مورد انتظار شود (آجیل و چاقی: وزن شواهد) ، بنابراین لذت ببرید!

در سلامتی ،
مایکل گرگر ، دکتر

PS: اگر هنوز این کار را نکرده اید ، می توانید در ویدیوهای رایگان من مشترک شوید اینجا و ارائه های زنده من را در سال مرور کنید ریشه کن کردن علل اصلی مرگ، بیشتر از یک سیب در روز، از جدول تا قادر، و غذا به عنوان داروبه



دیدگاهتان را بنویسید