مرکز زامبی برای آزادی مصرف کنندگان بازگشته است. هدف آن؟ گوشت گیاهی.


درست در زمان هالووین ، زامبی بازگشته است.

به سختی می توانم باور کنم که مرکز بی اعتبار شده برای حقوق مصرف کننده (CCF) با یکی دیگر از تبلیغات سرسخت خود در نیویورک تایمز (دوشنبه ، 28 اکتبر) دوباره مورد حمله قرار گیرد.

این مرکز به دلیل محرمانه بودن در مورد هزینه پرداخت چنین چیزهایی بدنام است.

در این مورد ، به راحتی می توان حدس زد که صنعت گوشت باید پشت آن باشد. محتمل ترین نامزد ، انجمن ملی گاو گاوداران (NCBA) است که بر اساس مبارزات تهاجمی خود علیه جایگزین های گوشت گیاهی استفاده کرده است (به زیر مراجعه کنید).

اگر تولیدکنندگان گوشت گاو مرکز آزادی مصرف کننده را استخدام می کنند ، می دانید که صنعت آنها در مشکل واقعی است.

اگر از CCF استفاده می کنند ، مستحق مشکل هستند.

لابی NCBA

  • معرفی قوانین علیه جایگزین های گوشت گیاهی
  • خلاصه “قانون مصنوعات خوراکی بازاریابی واقعی (MEAT) 2019”
  • NCBA “Real Marketing Edible Artificials Truthfully Act of 2019” یا “MEAT Real”
    قانون سال 2019. “

CleanFoodFacts.com: آیا وجود دارد؟ آنلاین پیدا نمی کنم.

FoodNavigator-USA گزارشی از بیانیه مطبوعاتی مربوط به این موضوع و بحث مبهم مرکز در مورد منابع مالی آن دارد.

  • اشتراک گذاری
  • توییت
  • پست الکترونیک
  • اشتراک گذاری



دیدگاهتان را بنویسید