مزایای سیر و پیاز برای سلامتی باعث حفظ زندگی می شود – سیر سبز و پیاز سبز چطور؟

سیر و پیاز، به ویژه موسیر با طعم شیرین تر، در لیست سالم ترین غذاهای جهان قرار دارند. در ازای مزایای عظیم آن، هیچ هزینه ای برای شما ندارد – یعنی اگر در خوردن آنها به صورت روزانه ثابت قدم باشید. جدا از استفاده از آنها به عنوان سیر یا پیاز خرد شده برای طعم دادن به غذا، در اینجا ۲ دستور غذا با ۲ پیاز آلیوم به عنوان ماده اصلی وجود دارد.

دستور سیر ترشی

برای شروع، دستور العمل “سیر ترش و شیرین” توسط یک سرآشپز بانوی چینی درباره ترشی کردن سرهای پوست کنده سیر دو بار است. ابتدا به مدت ۳ هفته در سرکه و سپس در مخلوط سس سویا سبک و غلیظ به مدت ۳ هفته دیگر. در هر مورد، شیشه ترشی باید با یک درب پوشانده شود. ترشی سیر ترش و ترش یک غذای خوب همراه با برنج یا دلمه است و گفته می شود برای رماتیسم و ​​آب اضافی بدن مفید است.

فواید سیر

با تحقیق بر روی کارهای متخصصان بهداشت هندی در مورد فواید سیر، به این نتیجه رسیدم که خوردن روزانه حبه های سیر خام، به جای قرص، کپسول یا مکمل های سیر، یک درمان مطمئن برای مشکلات مربوط به معده، ریه ها و قلب شما است. این همه به دلیل آنتی اکسیدان های قوی آن است که می تواند هر بیماری را که به شما حمله می کند شکست دهد.

دستور پخت پیاز در فر

بعد، اولین برخورد من با پیاز سیپولینی گرد و تخت ایتالیایی، یک جایگزین خوب موسیر قرمز، که در یک سوپرمارکت مجلل بود. بدون هیاهو، اما فقط یک یادداشت کوچک از دستور پخت پیاز سیپولینی بود.

حدود ۵۰۰ گرم از این پیازها را باید دو بار تفت دهید، ابتدا در ظرف درب دار به مدت ۲۰ دقیقه و سپس ۲۰ دقیقه دیگر با ظرف بدون درب تفت دهید. سیپولینی که با روغن زیتون، سرکه بالزامیک و عسل پوشانده شده است، با آویشن تازه، نمک و فلفل چاشنی می شود.

فواید پیاز

این پیاز کوچک که به دلیل طعم ملایم آن مورد علاقه است، فواید زیادی برای سلامتی دارد. در واقع، تمام پیازهایی که هر روز به صورت خام مصرف می شوند، به دلیل خواص آنتی اکسیدانی، ضد التهابی، ضد کلسترول و ضد سرطانی که دارند، برای قلب، چشم ها و مفاصل مفید هستند.

با این حال، اگر طرفدار سیر و پیاز پیازی نیستید، همه چیز از بین نمی رود. فقط به سراغ مکاتبات سبز بروید، یعنی پیاز سبز یا موسیر و سیر سبز.

پیازچه

همانطور که می دانید پیاز سبز یا موسیر دارای یک ساقه سبز بلند و یک پیاز کوچک است که هر دو شاخه جوان پیاز پیاز را تشکیل می دهند. همتای آن، سیر سبز از بسیاری جهات شبیه پیاز سبز است، با این تفاوت که در انتهای آن پیاز بزرگتری دارد.

برای برگرداندن سرماخوردگی همراه با بدن درد، چند تکه زنجبیل را با کل پیاز سبز، ساقه و پیاز به مدت پنج دقیقه برای چای بجوشانید. در واقع، در طب جایگزین چینی، کتابی در مورد شگفتی های سیر، پیاز سبز و زنجبیل برای درمان انواع بیماری های قابل تصور وجود دارد.

علاوه بر این، پیاز سبز یا موسیر خرد شده بیشتر از یک چاشنی است. این سبزی ها به شما کمک می کنند بعد از غذا احساس سیری کنید. علاوه بر این، فقط با یک پاشیدن سخاوتمندانه از یک سوپ، خورش یا سوپ لذت خواهید برد. علاوه بر این، نگرانی‌ها روی مغز، با سوپ و مقداری پیاز سبز که اتفاقا منبع غنی ویتامین K است، بهتر کاهش می‌یابد، یک ماده مغذی در حال ظهور در عملکرد مغز.

سیر سبز

از سوی دیگر، سبزی سیر طعم ملایم و سیری را به غذاها اضافه می کند. و در یک خورش یا سوپ با هویج بچه، لوبیا سفید و رازیانه عالی هستند. یا در یک فتوسین آلفردو با مقدار زیادی خامه وگان، کره و پنیر و کلم بروکلی.

لویی دیات تا حدی درست می گوید. بدون سیر – و پیاز – به سادگی برای زندگی مهم نیست.

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر