مطالعه آخر هفته: بازاریابی نوشیدنی های شیرین برای اقلیت ها


همه گیری COVID-19 نشان داده است که چگونه خطر عوارض و مرگ در بین اعضای گروه های اقلیت بیشتر است. دلایل آن کاملاً مشخص است. اعضای گروه های اقلیت بیشتر احتمال دارد:

  • اضافه وزن داشته باشید
  • عوامل خطر مرتبط با رژیم غذایی را داشته باشید: فشار خون بالا ، دیابت نوع 2 ، مشکلات متابولیک متعدد
  • زندگی در مناطق با آلودگی بالا
  • آسم داشته باشید
  • از استرس روزانه تبعیض رنج ببرید
  • فاقد مزایای مرخصی استعلاجی
  • مراقبت های بهداشتی ضعیفی داشته باشند

آخرین گزارش مرکز مواد غذایی و چاقی از مرکز رود ، “نوشیدنی های قندی FACTS 2020” ، نشان می دهد که چگونه فروشندگان نوشیدنی های شیرین محصولات خود را به اقلیت ها هدایت می کنند. در بیانیه مطبوعاتی آمده است که در این گزارش آمده است:

  • در سال 2018 ، شرکت ها 84 میلیون دلار برای تبلیغ نوشابه ، نوشیدنی های ورزشی و نوشیدنی های انرژی زا در تلویزیون اسپانیایی زبان هزینه کردند که 8 درصد نسبت به سال 2013 و 80 درصد نسبت به سال 2010 افزایش یافته است.
  • مارک های نوشیدنی ورزشی به طور نامتناسب در تلویزیون اسپانیایی زبان تبلیغ می کردند و 21 درصد از بودجه تبلیغات تلویزیونی خود را به تلویزیون اسپانیایی زبان اختصاص می دادند ، در حالی که به طور متوسط ​​10 درصد برای همه نوشیدنی های شیرین.
  • در مقایسه با کودکان و نوجوانان سفید پوست ، کودکان سیاه پوست 2.1 برابر بیشتر از تبلیغات نوشیدنی های شیرین و نوجوانان سیاه 2.3 برابر بیشتر از تبلیغات خود را مشاهده کردند. قرار گرفتن در معرض جوانان سیاه پوست به ویژه برای نوشیدنی های ورزشی ، نوشابه معمولی و نوشیدنی های انرژی زا بسیار زیاد بود.

اینجا کلیک کنید برای گزارش کامل

  • مکمل نوشیدنی قندی FACTS 2020: نمونه هایی از کمپین های رسانه های اجتماعی که برای نوجوانان و جوانان اسپانیایی و سیاهپوست طراحی شده است
  • نوشیدنی قندی FACTS 2020 جداول ضمیمه
  • خلاصه گزارش شکر نوشابه FACTS 2020

یافته اصلی گزارش:

CNN گزارش فوق العاده ای در این باره دارد که در آن از من نقل قول شده است.

کارشناسان می گویند که شرکت های نوشابه با ارائه کمک مالی برای بسیاری از جوامع سیاه پوست و تلاش برای “به شیوه ای که به نظر تبلیغاتی نمی رسد ، مانند تأمین بودجه زمین های بازی در محله های اقلیت ، گروه های اقلیت های کوچک و حمایت مالی” ، صفحه ای از کتاب بازاریابی صنعت دخانیات را حذف کرده اند. ماریون نستله ، نویسنده کتاب “بخورید ، بنوشید ، رای دهید: راهنمای مصور سیاست های غذا” گفت: نستله گفت: “اینها کار می کنند.” “بچه های اقلیت مارک های نوشابه را با چهره های ورزشی تشخیص می دهند و گروه های اقلیت به سختی می توانند با بازاریابی شرکت نوشابه مخالف باشند در حالی که شرکت ها بسیار سخاوتمند بوده اند.”
این حساب به بیانیه مدیرعامل پپسی در مورد تلاشهای این شرکت برای پرداختن به نژاد اشاره دارد. من دوباره نقل قول می شوم:
نستله می گوید: “طنز بزرگ وعده های رامون لاگوارتا برای مقابله با اقدامات نژادپرستانه آگاهانه یا ناخودآگاه PepsiCo در شرکت ، تجارت و جوامع این است که هیچ یک از آنها به بازاریابی هدفمند توجه نمی کنند.”
نستله افزود: “بهترین کاری که پپسی می تواند برای بهبود سلامت مشتریان خود انجام دهد این است که تبلیغات و بازاریابی برای کودکان و نوجوانان ، به ویژه رنگین پوستان را متوقف کند.”
الحاق ، 29 ژوئن
حق دانستن ایالات متحده نیز مقاله ای عالی در این زمینه دارد.
  • اشتراک گذاری
  • توییت
  • پست الکترونیک
  • اشتراک گذاری



دیدگاهتان را بنویسید