مطالعه آخر هفته: یک کتاب رژیم غذایی!


لیزا آر. یانگ. در نهایت کامل ، در نهایت باریک: 30 روز تا کاهش وزن دائمی یک قسمت در یک زمان. خیابان مرکزی ، 2019.

من معمولاً در مورد کتابهای رژیم نمی نویسم ، اما لیزا یانگ دکترای خود را با من انجام داد و من حرفه بعدی او را با علاقه زیادی دنبال کردم. او سالها در دپارتمان NYU من تدریس کرده است و دارای مشاغل خصوصی خصوصی است که در مورد کاهش وزن و سایر مسائل تغذیه به مشتریان مشاوره می دهد.

کتاب او توضیح می دهد که چه چیزی با مشتریانش بهتر کار می کند. کار با او باید سرگرم کننده باشد نوشته گرم ، دوستانه و دقیق است. توصیه او آسان و معقول است: آنچه دوست دارید (مخصوصاً غذاهای سالم) بخورید ، اما نه بیش از حد. او با نکاتی درباره نحوه برخورد با مهمانی ها ، رستوران ها و سایر موقعیت های چالش برانگیز سخاوتمندانه صحبت می کند ، چیزی که او آن را “برش های نصیحت” ، “غذاهای خوب اندازه” و “تکه های خرد” طبقه بندی می کند.

تمرکز اصلی او بر کنترل بخش است:

کنترل قسمت مانند یک کمد لباس کلاسیک است: هرگز از مد نمی افتد. این یک مد روز نیست بلکه یک روش اثبات شده برای زندگی سالم است. هنگامی که از وعده های غذایی متعادل و غذاهای مغذی در اندازه مناسب استفاده می کنید ، می توانید از غذاهای سرگرم کننده برای کاهش وزن خلاص شوید. بنابراین پیش بروید و از یک لیوان شراب یا یک بستنی گاه به گاه (یک پیمانه!) لذت ببرید. برنج قهوه ای ، کینوا و سایر کربوهیدراتهای سالم بخورید. فقط اشکالی ندارد. این بهترین راه برای دستیابی به کاهش و نگهداری طولانی مدت وزن است.

مشاوره خوب ، و آسان برای گرفتن.

جای تعجب نیست که چنین مطبوعات بزرگی دریافت می کند.

  • او در پوشش دادن از 2 ژانویه نیویورک پست، با اطلاعات بیشتر در مورد کتاب در صفحات 25، 26، و 27به
  • در اینجا مصاحبه ای وجود دارد که لیزا در ماه سپتامبر انجام داد.
  • و در اینجا یکی از کارهایی است که او فقط با کارآگاه رژیم انجام داد.
  • اشتراک گذاری
  • توییت
  • پست الکترونیک
  • اشتراک گذاری



دیدگاهتان را بنویسید