مطالعه هفته با بودجه صنعت: آب میوه


اگر بازاریاب آب میوه هستید ، مشکلی دارید. آب میوه قند زیادی دارد و مقدار کمی از فیبر میوه کامل را در خود نگه می دارد. توصیه های رژیم غذایی به طور فزاینده ای محدودیت هایی را در میزان مصرف ، به ویژه برای کودکان نشان می دهد.

اما به گفته گروه تجاری ، انجمن محصولات آب میوه ، “دستورالعمل های رژیم غذایی 2015 برای آمریکایی ها و آکادمی اطفال آمریکا (AAP) موافق هستند که 4 تا 6 اونس 100٪ آب میوه در روز برای کودکان خردسال مناسب است. برای کودکان 7 سال به بالا ، AAP توصیه می کند یک وعده روزانه 8 تا 12 اونس در روز. “

نه اینطور نیست! آکادمی اطفال آمریکا پیشنهاد می کند a حد به آن مقدار تفاوت بزرگ.

آب میوه نباید قبل از 12 ماهگی در رژیم غذایی نوزادان وارد شود مگر اینکه از نظر بالینی مشخص شده باشد. مصرف آب میوه باید حداکثر تا 4 اونس در روز در کودکان نوپا 1 تا 3 سال و 4 تا 6 اونس در روز برای کودکان 4 تا 6 سال محدود شود. برای کودکان 7 تا 18 سال ، مصرف آب میوه باید به 8 اونس یا 1 فنجان از 2 تا 2.5 فنجان میوه توصیه شده در روز محدود شود.

بزرگسالان چطور؟ بزرگسالان نیازی به قند یا کالری مورد نیاز خود ندارند. آنها نیز بهتر است میوه بخورند.

انجمن های تجاری آب میوه به نجات.

مطالعه: 100٪ مصرف آب میوه و خطرات قلبی عروقی: مرور سیستماتیک و متاآنالیز مطالعات کنترل شده آینده نگر و تصادفی لانفرانکو دلیا و همکاران مجله تغذیه اروپا (2020)

مواد و روش ها: این یک متاآنالیز از مطالعات آینده نگر و آزمایشات کنترل شده تصادفی (RCTs) است که رابطه بین مصرف 100٪ آب میوه (FJ) و خطر بیماری های قلبی عروقی (CV) را بررسی می کند.

نتیجه گیری: “نتایج این تجزیه و تحلیل ها نشان می دهد که مصرف 100٪ FJ با خطر CV بالاتر ارتباط ندارد. یک رابطه غیر خطی معکوس دوز- پاسخ بین مصرف 100٪ FJ و بیماری CV ، به ویژه در مورد خطر سکته مغزی ، احتمالاً با واسطه کاهش فشار خون ایجاد می شود. “

منابع مالی: “بودجه دسترسی آزاد ارائه شده توسط Università degli Studi di Napoli Federico II در چارچوب موافقت نامه CRUI-CARE. این پروژه توسط انجمن آب میوه های اروپایی (AIJN) از طریق کمک بلاعوض تأمین شد. AIJN در طراحی ، هدایت ، تجزیه و تحلیل و تفسیر نتایج مشارکت نداشت. “

اظهار نظر: چرا کسی فکر می کند که آب میوه ، از همه چیز ، با خطر بیماری های قلبی مرتبط است؟ شما باید مقدار زیادی از آن را – بدون در نظر گرفتن غذاهای سالم – بنوشید تا تفاوت قابل توجهی ایجاد کند. تنها نکته این مطالعه تلاش برای متقاعد کردن بزرگسالان برای نوشیدن آب میوه بیشتر است. وقتی بچه بودم ، آب میوه گران بود و ما آن را در لیوان های 4 اونسی می نوشیدیم. اگر اصلاً آب میوه می نوشید ، این هنوز هم ایده خوبی است.

  • اشتراک گذاری
  • توییت
  • پست الکترونیک
  • اشتراک گذاری



دیدگاهتان را بنویسید