مهر 05 1400
11 11 11 AM
رژیم کتوژنیک رژیمی که کربوهیدرات را از شما دور میکند!
تفاوت بین جوش‌شیرین و بیکینگ پودر
بهترین مکمل های غذایی برای چاقی و لاغری
خمیرترش یا جوش شیرین – دکتر رضا اطمینانی
چگونه مربی بدنسازی شویم؟ 0 تا 100 مربیگری بدنسازی
کمبود ویتامین K || کمبود ویتامین K باعث اختلالات خونی می گردد.
متابولیسم و شناخت عوامل موثر بر آن
چگونه واژن سالمی داشته باشیم؟ (12 ترفند ساده)
راهنمای کامل ویتامین ها و اهمیت آن برای بدن انسان
تمرینات hiit در خانه || حرکات اینتروال در منزل برای چربی سوزی ||
Latest Post
رژیم کتوژنیک رژیمی که کربوهیدرات را از شما دور میکند! تفاوت بین جوش‌شیرین و بیکینگ پودر بهترین مکمل های غذایی برای چاقی و لاغری خمیرترش یا جوش شیرین – دکتر رضا اطمینانی چگونه مربی بدنسازی شویم؟ 0 تا 100 مربیگری بدنسازی کمبود ویتامین K || کمبود ویتامین K باعث اختلالات خونی می گردد. متابولیسم و شناخت عوامل موثر بر آن چگونه واژن سالمی داشته باشیم؟ (12 ترفند ساده) راهنمای کامل ویتامین ها و اهمیت آن برای بدن انسان تمرینات hiit در خانه || حرکات اینتروال در منزل برای چربی سوزی ||

مطالعه هفته با بودجه صنعت: آلو ، این بار


میچل ماس ، همکار من در دانشگاه نیویورک ، این تحقیق جدید را برای من ارسال کرد: خوردن فقط 5 عدد آلو خشک در روز خطر بیماری های قلبی و التهاب را کاهش می دهد.

این ارزش پیگیری را داشت و من به زودی یک بیانیه مطبوعاتی از هیئت مدیره آلو کالیفرنیا پیدا کردم: مطالعه جدید: خوردن روزانه آلو خشک باعث افزایش عوامل خطر بیماری های قلبی و التهاب می شود

نویسنده ارشد در بیانیه ای می گوید:

در این مطالعه تصادفی و کنترل شده ، محققان دریافتند که خوردن 50 گرم آلو (حدود 5-6 عدد آلو) هر روز به مدت فقط 6 ماه منجر به بهبود نشانگرهای زیستی خطر ابتلا به CVD می شود-از جمله افزایش کلسترول “خوب” بدن ، معروف به HDL و کاهش نسبت کلسترول تام به HDL خوردن روزانه آلو همچنین باعث افزایش ظرفیت آنتی اکسیدانی و کاهش سطوح سیتوکین های التهابی اینترلوکین 6 و فاکتور آلفا نکروز تومور مرتبط با خطر CVD می شود. شاخص توده بدنی و وزن شرکت کنندگان در مطالعه با وجود افزودن آلو به رژیم غذایی معمول در طول آزمایش حفظ شد.

مطالعه: مصرف آلو خشک باعث بهبود کلسترول کل و آنتی اکسیدان و کاهش التهاب در زنان یائسه سالم می شود

مداخله رژیم غذایی: “48 زن یائسه به طور تصادفی انتخاب شدند که روزانه 0 ، 50 یا 100 گرم آلو خشک مصرف کنند.”

نتایج: پس از 6 ماه مداخله ، کلسترول تام (TC) در گروه درمانی 100 گرم در روز (پ = .002) و کلسترول لیپوپروتئین با چگالی بالا در گروه درمانی 50 گرم در روز (پ= .005) در مقایسه با سطح پایه به طور قابل توجهی بهبود یافته است. “

نتیجه: “… مصرف 50-100 گرم آلو خشک ممکن است با افزایش ظرفیت آنتی اکسیدانی و فعالیت آنزیم های آنتی اکسیدانی ، کاهش پراکسیداسیون لیپیدها و کاهش IL-6 ، عوامل خطر بیماری قلبی عروقی را در زنان یائسه سالم بهبود بخشد.”

بیانیه نویسندگان: “نویسندگان اعلام می کنند که هیچ تضاد منافعی وجود ندارد.”

منابع مالی: “این مطالعه توسط برنامه کمک هزینه دانشگاه ایالتی سن دیگو ، هیئت مدیره آلو خشک کالیفرنیا (شماره 57114A ؛ ClinicalTrials.gov ، شماره NCT02325895) و بورس تحصیلی Kasch-Boyer در ورزش و علوم تغذیه در دانشگاه ایالتی سن دیهگو تأمین شد. . »

اظهار نظر: آلو را به لیست طولانی انجمن های تجارت میوه و سبزیجات اضافه کنید تا شما را متقاعد کنند که محصول خاص آنها دارای مزایای منحصر به فردی برای سلامتی است. فروشندگان آلو در فروش مشکل خاصی دارند: آلوها مدتهاست که با ملین ها برابر شده اند. از این رو: تخته آلو خشک. همچنین از این رو: مزایای سلامتی فراتر از دستگاه گوارش.

آیا آلو خشک مزایای عمومی بیشتری برای سلامتی دارد؟ چرا که نه؟ همهمیوه ها و سبزیجات فواید سلامتی دارند. آیا یکی از دیگری بهتر است؟ شاید به طرق مختلف ، اما بهترین روش این است که تا حد امکان از تنوع زیاد استفاده کنید.

میوه هایی را که دوست دارید بخورید!

ارجاع: برای خلاصه ای از تحقیقات در مورد “تأثیر بودجه” – مشاهده این که تحقیقات تحت حمایت شرکت های مواد غذایی تقریباً همیشه نتایج مطلوبی را برای منافع حامی ایجاد می کند اما دریافت کنندگان بودجه صنعت معمولاً تأثیر آن را نمی شناسند – به کتاب من مراجعه کنید ، حقیقت ناخوشایند: چگونه شرکت های غذایی علم آنچه می خوریم را منحرف کردند

  • اشتراک گذاری
  • توییت
  • پست الکترونیک
  • اشتراک گذاری



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *