مطالعه هفته با بودجه صنعت: سیب زمینی (عملکرد ورزشی را بهبود می بخشد!)


مطالعه: خوردن سیب زمینی به اندازه ژل های کربوهیدرات برای حمایت طولانی مدت از دوچرخه سواری مثر است. سالوادور AF و همکاران J فیزیولوژی کاربردی ، 17 اکتبر 2019.

نتیجه: مصرف سیب زمینی و ژل به طور مساوی غلظت گلوکز خون و TT را حفظ کرد [time-trial] کارایی. نتایج ما از استفاده موثر سیب زمینی برای حمایت از عملکرد مسابقه دوچرخه سواران آموزش دیده حمایت می کند. “

تامین کننده: اتحادیه برای تحقیق و آموزش سیب زمینی ، “یک سازمان غیر انتفاعی است که توسط صنعت سیب زمینی در ایالات متحده تأمین مالی می شود.”

اظهار نظر: من در مورد این مطالعه از مقاله ای در NutraIngrendients.com یاد گرفتم: “Powered by سیب زمینی؟ بر اساس مطالعه ، اسپودها به اندازه ژل های کربوهیدرات برای عملکرد ورزشی خوب هستند. “

علیرغم مکاتبات قبلی و مصاحبه من با ویراستار NutraIngredients ، مقاله از حامی صنعت مطالعه نام برد.

این امر به ویژه ناامید کننده بود زیرا نشریه خواهرش ، FoodNavigator.com ، همان مطالعه را پوشش داده بود ، اما بیانیه بودجه را نقل کرده بود.

عنوان و نتیجه مطالعه باید باعث شود تا ببینیم چه کسی هزینه آن را پرداخت کرده است. واقعا؟ دوچرخه سواران قرار است سیب زمینی را با خود حمل کنند تا در مسابقات طولانی غذا بخورند؟ چرا کسی غیر از سیب زمینی فروش ها حتی به چنین چیزی فکر می کند؟

افزودن: اما نظرات خوانندگان را ببینید…

من علاقه مند بودم این را از کورتنی پویدک ، متخصص تغذیه بشنوم:

به روز رسانی های صنعت خود را دوست داشته باشید – اما در واقع استفاده از سیب زمینی به عنوان سوخت برای مدت طولانی مورد توجه دوچرخه سواران بوده است. من چندین دوست و یک سابق دارم که از سیب زمینی پخته به عنوان سوخت در مسابقات دوچرخه سواری و سه گانه استفاده می کردند ، زیرا سیب زمینی 99٪ گلوکز است ، بنابراین سریع از بدن شما عبور می کند و مقدار زیادی پتاسیم و سدیم دارد ، بنابراین به عنوان الکترولیت طبیعی عمل می کند. آنها به خوبی در جیب پیراهن های دوچرخه سواری و/یا جا بطری های آب قرار می گیرند. و ارزان هستند! ناگفته نماند که منبع سوخت کامل مواد غذایی حاوی مقداری ژل قند گران قیمت و بسته بندی شده است. دلایل زیادی برای استفاده از سیب زمینی به عنوان سوخت!

و سیمون برایت وایت ، خواننده ای از استرالیا ، می نویسد:

یکی از دوستانم اخیراً ماراتن رفقا را در آفریقای جنوبی انجام داد. او در حال حاضر 100 کیلومتر را دو بار – یک بار در هر جهت طی کرده است. نکته جالب این است که در این دوره منبع انرژی ارائه شده سیب زمینی آب پز (با نمک) است. دونده ها در حال حرکت سیب زمینی های پخته در حالی که این مسابقه سخت را زیر پا می گذارند ، ظاهراً هنگام حرکت آنها را سوزن می زنند/می مکند. در شرایط جهان در حال توسعه ، من واقعاً فکر کردم این عالی است زیرا سیب زمینی یک منبع غذایی مقرون به صرفه و در دسترس برای همه است. من همچنین تعجب می کردم که این سنت چقدر طول خواهد کشید – قبل از اینکه شرکت های چند ملیتی با محصولات فوق العاده فوق العاده خود وارد شوند. شاید این یکی از مواردی باشد که این مطالعه بیشتر مفید خواهد بود !!!؟

خوب. من قبول دارم

  • اشتراک گذاری
  • توییت
  • پست الکترونیک
  • اشتراک گذاری



دیدگاهتان را بنویسید