معکوس کردن خطر بیماری های مزمن حتی در اواخر زندگی


صد سال پیش ، نیویورک تایمز در مورد یک مطالعه نسبتاً پیچیده در آن زمان گزارش داد: 4600 مورد سرطان در یک دوره هفت ساله ظاهر شد ، که نشان می دهد افزایش مصرف غذاهای حیوانی مقصر است. یک قرن بعد ، آخرین بررسی روی موضوعات به این نتیجه رسید که مرگ و میر از همه علل ، بیماری های ایسکمیک قلب ، بیماری های گردش خون و عروق مغزی در افرادی که رژیم غذایی بدون گوشت مصرف می کردند ، علاوه بر سرطان و دیابت کمتر ، به میزان قابل توجهی پایین تر بود.

من تعجب می کنم که آنها چنین نتایج قابل توجهی را بدست آوردند زیرا افرادی که در این مطالعات بودند معمولاً تا اواخر عمر خوردن گوشت را متوقف نمی کردند. به عنوان مثال ، در بزرگترین مطالعه ای که تا همین اواخر انجام شده بود ، تا یک سوم افراد کمتر از پنج سال گیاه خواری می کردند ، اما هنوز هم بیماری های قلبی پایین تر از 60 یا بیشتر از 60 ، وزن طبیعی یا اضافه وزن داشتند. ، سیگار می کشید یا هرگز سیگار نمی کشید ؛ افرادی که خوردن گوشت را متوقف کرده بودند ، خطر کمتری داشتند ، این نشان می دهد که دهه ها رفتار رژیم غذایی پرخطر می تواند تنها در چند سال پس از خوردن غذای سالم ، معکوس شود.

اگر به کشورهایی نگاه کنید که از رژیم غذایی سنتی و گیاهی بیشتر به رژیم های غربی تبدیل شده اند ، ممکن است 20 سال طول بکشد تا میزان سرطان افزایش یابد. دهه ها طول می کشد تا بیشتر تومورها رشد کنند. به عنوان مثال ، اگر به آسیا نگاه کنید ، تغییر رژیم غذایی آنها با افزایش چشمگیر میزان مرگ و میر ناشی از سرطان های سینه ، روده بزرگ و پروستات همراه بود. همین امر را می توان با مطالعات مهاجرت نشان داد. مردانی که از مناطق روستایی چین به ایالات متحده نقل مکان می کنند با افزایش چشمگیر خطر ابتلا به سرطان مواجه هستند ، اما رشد تومورها زمان می برد.

بنابراین برای من قابل ملاحظه است که بعد از بیشتر طول عمر با خوردن رژیم غذایی استاندارد غربی ، می توان آن را تغییر داد و خطر ابتلا به بیماری های مزمن را با رژیم غذایی سالم ، حتی در اواخر بازی ، معکوس کرد … همانطور که در ویدیوی من توضیح داده شد ، هرگز برای شروع سالمتر غذا خوردن دیر نکنیدبه

بنابراین ، “آیا همه ما باید گیاه خواری را شروع کنیم؟” سرمقاله ای که نتایج بزرگترین مطالعه ای را که تا کنون در مورد آمریکایی هایی که رژیم گیاهی می خورند ، منتشر کرده است ، می پرسد ، که نشان می دهد رژیم های گیاه خواری با مرگ و میر کمتری در ارتباط است ، به این معنی که کسانی که به طور متوسط ​​از گیاهخواری استفاده می کردند ، عمر طولانی تری داشتند. این تجزیه و تحلیل شامل افراد نیمه گیاهخوار بود که حداقل ماهی یک بار (اما نه بیشتر از یک بار در هفته) گوشت می خوردند ، بنابراین هنوز مشخص نیست خوردن گوشت چند بار در ماه چقدر مضر است. اما آنچه همه ما می توانیم در مورد آن توافق داشته باشیم این است که باید مصرف غذاهای ناخواسته و چربی حیوانی را محدود کنیم و میوه و سبزیجات بیشتری بخوریم. اکثر مقامات همچنین موافقت می کنند که رژیم غذایی باید شامل غلات کامل ، لوبیا و آجیل باشد. زمان آن رسیده است که به جای دعوا بر سر رژیم غذایی که بهترین است ، این ویژگیهای رایج رژیم های غذایی مرتبط با بیماریهای کمتر را بپذیریم و در عوض توجه خود را بر کمک به بیماران برای جلوگیری از فشارهای تجاری شدید برای غذا خوردن متمرکز کنیم.

بدن ما چقدر شگفت انگیز است اگر فقط با آن درست رفتار کنیم! برای ملاحظه مطالب بیشتر در مورد شیوه زندگی ، به:

بنابراین لطفاً اجازه ندهید افراد کامل دشمن خیر شوند. هر حرکتی که بتوانیم در جهت بهبود رژیم غذایی خود انجام دهیم می تواند کمک کننده باشد. هر چند زودتر بهتر: ببینید بیماری قلبی در دوران کودکی شروع می شود و بازگشت در گردش: سیاتیک و کلسترولبه

در سلامتی ،

مایکل گرگر ، دکتر

PS: اگر هنوز این کار را نکرده اید ، می توانید در ویدیوهای رایگان من مشترک شوید اینجا و ارائه های زنده و سالانه من را در سال 2013 تماشا کنید-2013: ریشه کن کردن علل اصلی مرگ، بیشتر از یک سیب در روز، 2014: از جدول به قادر: مبارزه با ناتوانی بیماری ها با غذا، 2015: غذا به عنوان دارو: پیشگیری و درمان خطرناک ترین بیماری ها با رژیم غذایی، و آخرین من ، 2016: چگونه نمی میریم: نقش رژیم غذایی در پیشگیری ، دستگیری و معکوس کردن 15 قاتل برتر مابه



دیدگاهتان را بنویسید