نحوه استفاده از کنسرو چغندر برای بهبود عملکرد ورزشی


نیترات های گیاهی ، که در سبزیجات برگ سبز و چغندر متمرکز شده اند ، چند سال پیش تغییرات چشمگیری را تجربه کردند. آنها از مواد بی اثر به عنوان تأثیر عمیق بر نیروگاههای درون سلولهای ما و کاهش هزینه اکسیژن در حین ورزش ، تبدیل شدند. این بدان معناست که آنها می توانند به ما این امکان را بدهند که با اکسیژن کم ، کار را به همان میزان انجام دهیم. یک تکه کوچک آب چغندر به غواصان آزاد اجازه می دهد نفس خود را بیش از چهار دقیقه یا حدود نیم دقیقه بیشتر از حد معمول نگه دارند. برای دیگران ، بهبود کارایی ماهیچه ها به ورزشکاران این امکان را می دهد تا با همان میزان تنفس با قدرت بیشتر یا سرعت دویدن ورزش کنند. من این کشف جذاب را در یک مجموعه ویدیویی بی سابقه 17 قسمتی (که در زیر مشاهده می کنید) ، طولانی ترین موردی که فکر می کنم انجام داده ام ، نمایان کردم. این در سال 2012 بود ، اما علم جدید چه می گوید؟ این همان چیزی است که من در ویدیوی خود پوشش می دهم ، چغندر کامل در مقابل آب برای بهبود عملکرد ورزشیبه

اکثر مطالعات بر روی مردان انجام شده است ، اما بر روی زنان نیز کار می کند ، از جمله زنان آفریقایی تبار آمریکایی که از نظر جمعیت شناختی حتی مورد غفلت قرار گرفته اند. نوشیدن آب چغندر منجر به خروجی همان حجم کار با استفاده از اکسیژن کمتری می شود. اما چغندر کامل چطور؟ آنها ارزان تر ، سالم تر هستند و در هر راهرو تولیدی یافت می شوند ، اما هرگز مطالعه ای روی چغندر واقعی انجام نشده است … تا کنون.

مصرف کامل چغندر باعث بهبود شدید عملکرد دویدن می شود. آنها 75 دقیقه قبل از دویدن 5K ، یک فنجان و نیم چغندر پخته ، که معادل حدود یک قوطی چغندر است ، به مردان و زنان دارای آمادگی جسمانی مناسب دادند. آنها یکسان شروع کردند ، اما در آخرین مایل مسابقه 5K ، گروه چغندر در مقایسه با گروه دارونما که به جای آن انواع توت ها داده شد ، جلو رفت. اگرچه شرکت کنندگان در گروه چغندر سریعتر می دویدند ، اما ضربان قلب آنها بالاتر نبود. در صورت وجود ، آنها گزارش کردند که فشار کمتر است.

زمان سریعتر با تلاش کمتر؟ آنها آنها را بیهوده به چغندر بلوک نمی گویند! 🙂

اگر نیترات ها بسیار خوب هستند ، پس چرا آنها را فقط به صورت قرص مصرف نکنید؟ اگرچه مکمل های نیترات رژیمی می توانند م workثر باشند ، اما ایمنی طولانی مدت آنها زیر سوال است. منابع غیر گیاهی نیترات ممکن است اثرات مضر بر سلامتی داشته باشند ، بنابراین اگر می خواهیم عملکرد خود را بهبود بخشیم ، باید به طور ایده آل نیترات را از سبزیجات کامل بدست آوریم. صنعت این را می داند ، بنابراین در عوض مجموعه ای از مکمل های محرک اکسید نیتریک را به بازار عرضه می کند. با این حال ، شواهدی در مورد بهبود عملکرد پس از مصرف مکمل با این به اصطلاح تقویت کننده های NO وجود ندارد. شواهد مربوط به سبزیجات است.

اگرچه شرکت ها چقدر می توانند چغندر فروش کنند؟ محصول جدید نان غنی شده با چغندر چطور؟ ما تلاش کرده ایم که مردم میوه ها و سبزیجات خود را بخورند و این ما را از کجا به دست آورده است؟ اما ، هی! بسیاری از مردم نان سفید می خورند ، پس چرا آنها را نان قرمز نخورید؟ و در واقع کار کرد: نان چغندر قرمز فشار خون را پایین آورد و توانایی شریان ها در شل شدن و گشاد شدن طبیعی را بهبود بخشید. بنابراین ، نان ممکن است وسیله موثری برای افزایش مصرف سبزیجات بدون تغییرات رژیم غذایی باشد ، “زیرا آسمان ها از مردم ممنوع است که برای بهبود سلامت خود مجبور به تغییر رژیم غذایی خود شوند …


اگر می خواهید کل کشف را در چارچوب قرار دهید و مکانیسم دقیق آن را بدست آورید ، سری ویدئویی 17 قسمتی من را ببینید:

چگونه می توانیم از عملکرد ورزشی حمایت کنیم؟ دیدن

از سوی دیگر، رژیم های پالئو ممکن است مزایای ورزش را نادیده بگیرندبه

این بسیار خوب است که بتوانیم با خوردن چند چغندر عملکرد ورزشی را بهبود بخشیم ، اما در مورد افرادی که می توانند واقعا آیا می توانید از اکسیژن بهینه تر استفاده کنید؟ این موضوع ویدئوی من است اکسیژن رسانی به خون با سبزیجات غنی از نیتراتبه همچنین بررسی کنید کاهش متابولیسم با سبزیجات غنی از نیتراتبه

در سلامتی ،

مایکل گرگر ، دکتر

PS: اگر هنوز این کار را نکرده اید ، می توانید در ویدیوهای رایگان من مشترک شوید اینجا و ارائه های زنده و سالانه من را مشاهده کنید:



دیدگاهتان را بنویسید