نحوه فعال کردن هورمون های کاهش اشتها


در ایالات متحده ، ما تمایل داریم کمتر از 20 گرم فیبر در روز دریافت کنیم ، تنها حدود نیمی از حداقل میزان توصیه شده. آن را با جمعیت هایی مقایسه کنید که بسیاری از کشنده ترین بیماری های ما عملاً ناشناخته بودند ، مانند روستاهای چین و آفریقا: آنها مقدار زیادی غذای گیاهی کامل مصرف می کردند و روزانه حداکثر 100 گرم یا بیشتر فیبر مصرف می کردند ، این چیزی است که ما تخمین می زنیم. اجداد پارینه سنگی بر اساس تجزیه و تحلیل رژیم غذایی قبایل اولیه شکارچیان و جمع آوری اولیه و تجزیه و تحلیل کوپرولیت ها یا مدفوع فسیل شده انسان بودند. به عبارت دیگر ، paleopoop.

“این صمیمی ترین آثار باستانی بشر است [were often] در بسیاری از موارد قبلی نادیده گرفته یا دور انداخته شده است [archaeological] حفاری ها »، اما مطالعه دقیق موادی که با زحمت زیاد از دیرینه های انسانی بدست آمده است ، با توجه به محتوای فوق العاده بالای فیبر موجود در بقایای گیاهی هضم نشده ، چیزهای زیادی در مورد شیوه های رژیم غذایی انسان های قدیم می گوید. این به شدت نشان می دهد که بیش از 99 درصد از وجود ما به عنوان یک گونه متمایز ، دستگاه گوارش ما تحت فشارهای انتخابی قرار گرفته است که توسط رژیم غذایی پر از فیبر از غذاهای گیاهی کامل اعمال می شود. بنابراین میلیون ها سال قبل از اولین ابزار سنگی و شواهدی از قصابی ، اجداد ما گیاه می خوردند. اما چه نوع گیاهانی؟

یکی از راه هایی که می توانید تشخیص دهید آیا حیوانات برگ خوار طبیعی هستند یا خشخوار این است که ناحیه مخاط جذب کننده در روده خود را در مقایسه با اندازه عملکردی بدن خود ترسیم کنید. برگ خوارها کسانی هستند که بیشتر از شاخ و برگ یا برگ استفاده می کنند ، در حالی که گیاهخواران برای خوردن میوه بهتر طراحی شده اند. (جانور خواران ، که نام دیگر گوشتخواران است ، جانوران را می خورند.)

اگر حیوانات به این شکل ترسیم شوند ، در خطوط متمایزی قرار می گیرند. بنابراین انسانها کجا فرود می آیند؟ در ویدئوی من پالئوپو: از مدفوع فسیل شده چه می توانیم بیاموزیم؟، من نمودار جذابی را نشان می دهم که محل سقوط انسان ها در این طیف را نشان می دهد. بر اساس اندازه عملکردی بدن و منطقه جذب کننده ، در حالی که خوردن سبزیجات ما مهم است ، به نظر می رسد وضعیت طبیعی رژیم غذایی گونه های انسان در درجه اول وضعیت میوه خواران است.

چرا مهم است که چقدر فیبر می خوریم؟ یکی از نظریه های افزایش سطح چاقی در جمعیت های غربی این است که مکانیسم های بدن برای کنترل اشتها برای مطابقت با تعداد گیاهانی که قبلاً می خوردیم تکامل یافته است. اجداد ما آنقدر غذاهای گیاهی می خوردند که روزانه حدود 100 گرم فیبر دریافت می کردیم. بنابراین میلیون ها سال غذا برابر با فیبر بود. بنابراین تعجب آور نیست که یکی از مکانیسم های فیزیولوژیکی بدن ما برای سرکوب اشتهای ما این فیبر را شامل می شود.

فیبر توسط فلور روده ما به اسیدهای چرب زنجیره ای کوتاه متابولیزه می شود ، که به گیرنده های روی سطح سلول های ما متصل شده و آنها را متابولیسم را تغییر می دهد. به عنوان مثال ، فعال سازی گیرنده ها بر روی سلول های چربی بیان هورمون کاهش وزن لپتین را افزایش می دهد و سایر هورمون ها نیز تحت تأثیر قرار می گیرند. تا همین اواخر ، غذا به معنای فیبر بود و افزایش مصرف غذا به معنی افزایش مصرف فیبر بود. این امر باعث خوشحالی باکتری های روده ما شد و مقدار زیادی اسیدهای چرب زنجیره کوتاه تولید کردند که گیرنده های سطح سلول را فعال کرد و مجموعه ای از هورمون ها را آزاد کرد که باعث از بین رفتن اشتها و کاهش گرسنگی شد. بنابراین کمتر غذا خوردیم. اما اگر کمتر غذا بخوریم ، فیبر کمتری در روده ما وجود داشت ، به این معنی که هورمونهای کمتری ترشح می شد ، اشتهای ما را افزایش می داد و باعث می شد گرسنه شویم و بخواهیم غذا بخوریم. بنابراین فیبر به طور موثر اشتهای ما را تنظیم می کند.

اما اگر غذای ناگهانی مانند رژیم غذایی استاندارد آمریکایی با فیبر برابر نباشد ، چه؟ سپس ما این سیگنال ها را برای خوردن ، خوردن و خوردن دریافت می کنیم زیرا فیبر بسیار کمی وجود دارد. ما همیشه گرسنه هستیم اگر ما 100 گرم فیبر خود را در طول روز نخورده باشیم ، بدن ما ممکن است با خود فکر کند که آیا ما از گرسنگی رنج می بریم.

کشف این مکانیسم صنایع غذایی و دارویی را بسیار هیجان زده می کند. آنها تصور می کنند که اکنون می توانند داروهای جدیدی برای مبارزه با حملات چاقی فعلی ارائه دهند.

یا می توانیم آنطور که طبیعت می خواهد غذا بخوریم.


آیا این واقعا یک مکانیسم جذاب نیست؟ در تمام طول مدت من بیشتر به فیبر از منظر چگالی انرژی فکر می کردم (مانند فیلم من بیشتر غذا بخورید تا کمتر وزن داشته باشید) ، اما هورمونهای سرکوب کننده اشتها مرز جدیدی هستند. این فوریت این واقعیت را تأکید می کند که 96 درصد آمریکایی ها حتی به حداقل میزان توصیه شده فیبر نیز نمی رسند ، همانطور که من در آن بحث کردم آیا گیاه خواران پروتئین کافی دریافت می کنند؟به

سایر فیلم های paleo عبارتند از:

برای اطلاعات بیشتر در مورد عملکرد روده در عصر مدرن ، به موارد زیر مراجعه کنید:

ویدئوهای دیگر من در مورد فیبر عبارتند از:

و برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آنچه باکتری های روده شما می توانند برای شما انجام دهند ، فیلم های من را ببینید:

در سلامتی ،
مایکل گرگر ، دکتر

PS: اگر هنوز این کار را نکرده اید ، می توانید در ویدیوهای رایگان من مشترک شوید اینجا و ارائه های زنده و سالانه من را مشاهده کنید:



دیدگاهتان را بنویسید