هیچوقت کوتاه نیا هیچوقت تسلیم نشو


“مثبت اندیش باشید و می دانید که بهترین ها در راه است.” – Athing Mu ، المپیک 2021 توکیو ، برنده مدال طلا 800 متر

تابستان تقریباً به پایان رسیده است ، اما به قول معروف “کارهای زیادی برای انجام دادن و زمان کمی وجود دارد.” با وجود همه تلاش ها ، این یک فرصت عالی برای تقویت عزم خود است. فراموش نکنید که حتی ورزش خفیف می تواند به شما انرژی مورد نیاز برای تسخیر روز و قوی ماندن را بدهد.

آب (خربزه) انجام می دهید؟

روز ملی هندوانه در این ماه بود و هندوانه به غیر از اینکه کاملترین غذای تابستانی برای یک روز گرم است ، فواید سلامتی زیادی نیز دارد.

شما را هیدراته نگه می دارد – همانطور که از نامش مشخص است ، هندوانه 92٪ آب است!

ترویج یک روده سالم – مملو از فیبر است.

به قلب شما کمک می کند – آنتی اکسیدان هایی مانند لیکوپن می توانند به التهاب در عروق کمک کنند.

مواد مغذی را ارائه می دهد – این ویتامین به همراه پتاسیم و سایر مواد معدنی سرشار از ویتامین A و C است!

درد عضلات را کاهش می دهد-L-citrulline در هندوانه یک آنتی اکسیدان است که به بهبودی کمک می کند.

صحبت از بهبودی…

هندوانه شدید dotFIT نوشیدنی بازیابی

اسلاید FITCO WatermelonRecovery1

عناصر

2 فنجان تکه هندوانه یخ زده ، بدون دانه ، به مکعب های 1 اینچی برش دهید

1 پیمانه از dotFIT آمینو XXXL-هندوانه

1 فنجان توت فرنگی یخ زده

1 فنجان شیر جو دوسر

2 قاشق چایخوری عسل (اختیاری)

یخ 1 فنجان (اختیاری)

دستورالعمل ها

  1. همه مواد را در مخلوط کن بریزید
  2. مخلوط کنید تا یکدست شود
  3. داخل شیشه (ها) بریزید
  4. لذت بردن!

نکته: برای مخلوط کردن طعم ، توت فرنگی را برای آناناس ، بلوبری ، موز یا سایر میوه های مورد علاقه خود تغییر دهید!

همه کلاسها شامل می شود

کلاسهای گروهی فرصتی شگفت انگیز برای تقویت سلامتی شما و ملاقات با اعضای همفکری است که در یک کشتی هستند. کلاسهای گروهی همراه با فرم و تکنیک های مناسب به شما انگیزه می دهد. همچنین تنوع بسیار مورد نیاز را به تمرینات شما می افزاید.

کلاسهای گروهی نیز:

  • شما را مسئول نگه دارد.
  • شما را ثابت قدم نگه دارید.
  • به شما در یافتن دوستان کمک کند.
  • کاهش وزن خود را افزایش دهید.
  • سرگرم کننده هستند!

چند کلاس گروهی که باید در سالن های ورزشی ما در نظر گرفته شود:

BODYPUMP

بادی پمپ FITCO

لاغر ، خوش اندام و متناسب با FAST باشید. با استفاده از وزنه های سبک با تکرار بیشتر ، شما در حال تمرین TOTAL بدن هستید. با یک برنامه معمول برای تکان دادن موسیقی و تشویق مربیان متخصص ، در گروه به موفقیت های بیشتری خواهید رسید و برای بازگشت بیشتر تشنه خواهید بود.

مربی قهرمانان اصلی HIIT

FITCO HIITCore

وقتی می گوییم این کلاس سرگرم کننده است ، منظور ما این است که با یک سری حرکات چالش برانگیز که عرق شما سرازیر می شود و تپش قلب شما را بالا می برد ، شما را فوق العاده آماده می کند. این یک کلاس شدید تمرینات قلبی و قدرتی است که استقامت و قدرت شما را افزایش می دهد. سرگرم کننده به نظر می رسد ، درست است؟

دوچرخه سواري

کوه و بیشتر همه را از راحتی کلاس دوچرخه سواری ما ببینید. این کلاس پمپاژ ، سوزاندن چهار پا ، کشش ریه باعث نشاط و فشار سیستم قلبی عروقی شما می شود. ایجاد استقامت فوق العاده ، پاهای خود را محکم کنید و کالری که در حال ذوب شدن است را تماشا کنید.

به کلاس گروهی بپیوندید

اعضای انگیزشی

مطالبی داریم که می خواهیم درباره @karina.nicoldine در اینستاگرام بگوییم. او نه تنها یک دارنده رکورد 5 و دو و میدانی است ، بلکه چشم انداز او در مورد زندگی و نقل قول های انگیزشی ما را مجبور می کند خودمان

او با تمرینات شدید خود را شکل می دهد ، اما جوایزی نیز برای شکل دهی پرشور سفال به دست می آورد. به عنوان یک دونده شدید و مدل لباس ورزشی ، ایمان او چیزی است که او را به سمت بهترین ، بهترین زندگی و همیشه مثبت اندیش سوق می دهد.

اف سی کارینا

“وقتی عاشقانه دوست داری و می خندی. شما زندگی زیبایی دارید. ”

به دنبال این عضو الهام بخش ، تخریب کننده و ناقض جاذبه در اینستاگرام باشید @karina.nicoldine برای انگیزه بیشتر!

اعضایی که آن را جابجا می کنند ، حرکت دهید.

هیچ چیز نمی تواند آرامش بخش تر از یک حرکت خوب یوگا باشد. ما @cloud9yogi را در اینستاگرام به خاطر یوگای پویای خود که در همه جا کشیده شده و تعادل را به ارمغان می آورد ، معرفی می کنیم. برخی از حرکات او مزایای شگفت انگیزی برای ذهن و بدن دارد.

تاشوهای جلو:

یک راه عالی برای شروع یوگا ، چین خوردن به جلو است. ژستی که می توانید در هر مکانی انجام دهید ، به کشش کل پشت از سر تا پاشنه کمک می کند. همچنین به تسکین سیستم عصبی کمک می کند و حداکثر آرامش را در بدن ایجاد می کند.

باز کننده مفصل ران:

انجام بازکننده های مفصل ران در طول یوگا نه تنها به کشش باسن و باز شدن ستون فقرات کمک می کند ، بلکه به بهبود دامنه حرکتی کلی و گردش بدن نیز کمک می کند. این به ایجاد یک تغییر انرژی در بدن کمک می کند که تنش ذخیره شده را آزاد می کند.

خم های پشت:

هیچ جلسه یوگا نباید بدون خم شدن پشت کامل باشد. این حالت آسان به بهبود وضعیت بدن ، کشش ستون فقرات و افزایش سطح اکسیژن کمک می کند. همچنین می تواند به کاهش استرس و اضطراب کمک کند.

حتماً در اینستاگرام @cloud9yogi را دنبال کنید تا مدارات بیشتری را بیاموزید و داستان الهام بخش او را بخوانید.

تو قوی هستی!

گرگ و میش تابستان شروع به چشمک زدن کرده و بر افق غروب می کند. اگر اوضاع خیلی زیاد شد ، فقط یک چیز را به خاطر بسپارید: شما به اینجا رسیدید. شما با پشتکار و هرگز تسلیم شدن تمام قفل را لگد کردید تا به جای امروز برسید. به گفته همه در تناسب اندام ارتباط ، این قدرت واقعی است. همینطور ادامه بده! شما الهام بخش همه ما هستید

دیدگاهتان را بنویسید