ورزش به عنوان دارو | NutritionFacts.org


عدم تحرک بدنی بزرگترین مشکل بهداشت عمومی قرن 21 نامیده شده است. البته ، فقط به این دلیل که کسی آن را صدا می کند به این معنی نیست که درست است. در واقع ، بی تحرکی فیزیکی از نظر عوامل خطر مرگ 5 و از نظر عوامل خطر ناتوانی در رتبه 5 قرار دارد. رژیم بزرگترین قاتل ماست و بعد از آن سیگار کشیدن.

اما ، شواهد انکار ناپذیری در مورد “اثربخشی فعالیت بدنی منظم در پیشگیری از چندین بیماری مزمن – بیماریهای قلبی عروقی ، دیابت ، سرطان ، فشار خون بالا ، چاقی ، افسردگی ، پوکی استخوان و مرگ زودرس” وجود دارد – که به افزایش عمر ما کمک می کند. و مهمتر از همه ، “زندگی به سالهای ما”. واقعاً ممکن است زنده ماندن افراد قوی باشد.

چقدر به ورزش نیاز داریم؟ به طور کلی ، پاسخ بیشتر است بهتر است. در حال حاضر ، “اکثر سازمان های سلامت و تناسب اندام از حداقل هزار کالری ورزش در هفته حمایت می کنند” ، که معادل پیاده روی یک ساعته در روز پنج روز در هفته است. هر چند هفت روز در هفته ، ممکن است از نظر افزایش طول عمر فرد حتی بهتر باشد.

ورزش آنقدر اهمیت دارد که پیاده روی نکردن یک ساعته در کنار سیگار کشیدن ، نوشیدن الکل زیاد و چاق بودن ، یک رفتار پرخطر محسوب می شود. داشتن یکی از این موارد به طور م threeثر ما را از نظر خطر مرگ زودرس سه تا پنج سال سن می کند ، اما جالب است بدانید کسانی که روزانه سبزیجات سبز مصرف می کردند ، دچار چنین توده ای نمی شدند. حتی اگر سیب زمینی های کلم بروکلی خورده تا عمر واکرها زنده بمانند ، بسیاری از مزایای جانبی برای فعالیت بدنی وجود دارد به طوری که پزشکان تشویق می شوند تجویز کند این به بیمار علامت می دهد که “ورزش دارو است”.

محققان مدرسه لندن (اقتصاد و علوم سیاسی) ، هاروارد و استنفورد در مطالعه ای که در فیلم من برجسته شده است ، ورزش را با مداخلات دارویی مقایسه کردند ، زندگی طولانی تر در فاصله پیاده رویو دریافتند که ورزش اغلب به اندازه داروها برای درمان بیماری های قلبی ، سکته مغزی و دیابت موثر است. پول زیادی برای تأمین هزینه مطالعات ورزشی وجود ندارد. بنابراین ، یکی از گزینه ها این است که از شرکت های دارویی خواسته شود تا داروهای جدید را با ورزش مقایسه کنند. در مواردی که گزینه های دارویی تنها مزایای اندکی را ارائه می دهند ، بیماران سزاوار این هستند که تأثیر نسبی فعالیت بدنی بر وضعیت آنها را درک کنند.

ورزش تنها یکی از چهار رفتار سبک زندگی است که به طور قابل توجهی طول عمر ما را افزایش می دهد. ویدیوی من را ببینید ، برگرداندن ساعت 14 سال به عقببه

سایر فیلم های طولانی مدت عبارتند از:

ویدئوهای بیشتر در مورد ورزش:

در مورد استرسی که می تواند بر بدن ما وارد کند چطور؟ دیدن:

در سلامتی ،
مایکل گرگر ، دکتر

PS: اگر هنوز این کار را نکرده اید ، می توانید در ویدیوهای رایگان من مشترک شوید اینجا و ارائه های زنده من را در سال مرور کنید ریشه کن کردن علل اصلی مرگ، بیشتر از یک سیب در روز، از جدول تا قادر، و غذا به عنوان داروبه



دیدگاهتان را بنویسید