چرا داروهای پوکی استخوان موثر نیستند و ۵ بهترین راه برای تقویت استخوان ها با غذاهای زنده

خانم ها، اگر می خواهید بدون در نظر گرفتن سن، زیبا و جذاب بمانید، داشتن استخوان های قوی ضروری است! استخوان‌های ما کل ساختار بدن ما را نگه می‌دارند و به ما وضعیت خوبی می‌دهند و تعیین می‌کنند که چقدر فعالیت بدنی می‌توانیم تحمل کنیم.

اگر داروهایی مصرف می کنید که مدعی درمان پوکی استخوان هستند، اولین چیزی که باید به آن توجه داشته باشید این است که در درازمدت، این داروها نه تنها باعث اضافه بار سمی می شوند، بلکه استخوان های ما را نیز مسموم می کنند و نتیجه آن از دست دادن توانایی بدن است. ساختن استخوان های قوی جدید

به گفته دکتر Al Sears (MD & Editor of New England Health Advisory) برخی از داروهایی هستند که برای درمان استخوان های ضعیف به عنوان مثال در نظر گرفته شده اند. نشان داده شده است که Fosomax، Boniva، Reclast، Actonel باعث شکستگی استخوان در زنان می شوند.

در یک مطالعه، ۶۵ درصد از زنانی که داروی طولانی مدت دریافت کرده بودند، همچنان در همان نواحی شکستگی داشتند و بدتر از آن، بهبودی شکستگی ها بیشتر طول کشید!

اکنون برای چند روش واقعا طبیعی و آسان برای ساختن استخوان‌های قوی آماده هستید؟

۱) هر روز حداقل ۱۵ دقیقه زیر نور خورشید قرار بگیرید

برای تشکیل استخوان های سالم و جلوگیری از شکستگی به ویتامین D نیاز داریم. به سادگی هیچ جایگزینی برای نور خورشید قدیمی وجود ندارد – ویتامین D از خورشید در قالبی است که بدن ما می تواند تشخیص دهد، به عنوان مثال. ما می توانیم آن را به طور مستقیم ضبط و استفاده کنیم.

تمام مکمل ها یا قرص های دیگر مانند تقلید بد با فرمت های غیرقابل تشخیص برای بدن ما هستند. چرا وقتی می‌توانیم همیشه زیر نور خورشید بیرون بیاییم و از چیزهای واقعی لذت ببریم، به دومین بهترین رضایت بدهیم؟

اگر گیاهخوار هستید، می توانید قارچ را نیز در رژیم غذایی خود بگنجانید – قارچ ها نوع خاصی از ارگانیسم ها هستند که بدون نور خورشید رشد می کنند، زیرا از قبل حاوی ویتامین D هستند. مصرف آنها همچنین به دریافت ویتامین D ما کمک می کند.

۲) ویتامین K در مقابل کلسیم

بسیاری از مردم هنوز به افسانه شیر و لبنیات اعتقاد دارند. ما معتقدیم شیر حاوی کلسیم است و آن را می نوشیم تا استخوان های قوی داشته باشیم. ما حدود ۲ سال پیش درباره “افسانه شیر و لبنیات” صحبت کردیم و برای وضوح بیشتر می توانید به مقاله موجود در آرشیو مراجعه کنید.

حتی پس از اینکه افسانه لبنیات را پشت سر گذاشتیم، بسیاری از ما هنوز فکر می کنیم که کلسیم مهم ترین عنصر برای استخوان های سالم است. در واقع، کلسیم در غذاهای مختلف زنده به وفور یافت می شود – بیشتر سبزیجات برگ سبز تیره سرشار از کلسیم هستند، دانه های کنجد نیز ابرقهرمانان کلسیمی هستند. در واقع، اگر رژیم غذایی سرشار از غذاهای خام و مقدار زیادی اسموتی سبز و سالاد داشته باشیم، غیرممکن است که کمبود کلسیم داشته باشیم.

سوالی که باید پرسیده شود این است که آیا بدن ما می تواند کلسیم را جذب و استفاده کند یا خیر؟ برای اینکه کلسیم جذب شود بدن ما به ویتامین K نیاز دارد.

ویتامین K از کجا می آید؟

باز هم سبزیجات برگ سبز.

بنابراین اکنون درک اینکه چرا افرادی که به عنوان غذای اصلی خود به رژیم غذایی High Living Foods با اسموتی‌های سبز روی می‌آورند، جوان‌تر، متناسب‌تر و قوی‌تر می‌شوند، دشوار است!

۳) حفظ تعادل هورمونی بهینه

هورمون های جنسی مانند پروژسترون و استروژن نیز به جذب کلسیم کمک می کنند. دلیل اصلی اینکه زنان بیشتر از مردان مستعد شکستگی هستند این است که زنان دوره‌هایی را در زندگی سپری می‌کنند که هورمون‌هایشان در حال نوسان است – تخمک‌گذاری، زایمان، یائسگی.

بازگرداندن تعادل طبیعی هورمون ها برای اطمینان از ادامه جذب کلسیم توسط زن و بنابراین قادر به تشکیل استخوان های قوی ضروری است.

خوردن بیشتر سبزیجات دریایی، شکلات تلخ، گوجی بری و ماکا می تواند به بازیابی عدم تعادل هورمونی کمک کند.

اوه، و آیا ما به عاشق شدن اشاره کردیم؟ ادامه دهید و بارها و بارها عاشق همسر / شریک زندگی / سگ / همستر یا آن دختر داغ (تا زمانی که شما دوست دارید مهم نیست نر یا ماده مهم نیست) شوید. عشق بدهید و هر روز عشق دریافت کنید.

وقتی عاشق می‌شویم، هورمون‌های شادی تولید می‌کنیم که از هورمون‌های جنسی به دست می‌آیند – و چه راه بهتری برای عاشق شدن، احساس خوشحالی و ساختن استخوان‌های قوی در همان زمان!

۴) رژیم غذایی غنی از اسیدهای آمینه را هدف قرار دهید

هر چه مولکول های پروتئین ساده تر باشند، جذب و استفاده از آنها برای بدن آسان تر است. ساده ترین شکل پروتئین اسیدهای آمینه هستند. ما واقعاً به پروتئین نیاز نداریم، بنابراین نمی توانیم کاری با آن انجام دهیم. وقتی پروتئین می خوریم، قبل از اینکه بتوانیم از آن استفاده کنیم، باید یک مرحله اضافی را طی کنیم تا آن را به اسیدهای آمینه استفاده شده تجزیه کنیم. چرا وقتی آمینو اسیدهای باکیفیت از Living Foods داریم ناراحت شویم؟

برخی از غذاهای غنی از اسیدهای آمینه عبارتند از: جوانه یونجه، جوانه آفتابگردان، دانه کدو/آفتابگردان جوانه زده، گوجی بری، دانه شاهدانه، و پلانکتون دریایی (یک غذای بزرگ در دنیای ابر غذاها!).

۵) با یک تمرین تحمل وزن شروع کنید

به جای تمرینات هوازی سخت، تمرینات مقاومتی مانند شنا، پیاده روی با قدرت، بالا رفتن از پله، پیلاتس و یوگا را انتخاب کنید!

یوگا یک راه عالی برای خوش اندام ماندن، جلوگیری از پیری، ساختن استخوان های قوی و در عین حال تقویت ذهن است. یوگا از وزن بدن شما به عنوان مقاومت برای تمرین عضلات استفاده می کند، با خطر کم آسیب به دلیل آگاهی مداوم بدن و عملاً بدون فشار عضلانی (به شرطی که کلاس به خوبی ساختار یافته باشد). به دلیل کشش قوی

مثل این است که کیک خوشمزه خود را کاملاً بسته بندی شده به شما تحویل دهند، آن را بخورید و وزن کم کنید!

© Copyright Linda Loo

Light Love Laughter Pte Ltd

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر