چغندر صحافی صفرا | NutritionFacts.org


در ویدئوی من سرطان پستان و یبوست، من در مورد چگونگی اتصال میوه ها و سبزیجات به اسیدهای صفراوی سرطان زا در روده بحث کردم. از آنجا که اسیدهای صفراوی دوباره به سیستم ما جذب می شوند ، ممکن است نه تنها خطر ابتلا به سرطان روده بزرگ بلکه سایر سرطان ها را نیز افزایش دهند. با توجه به این موضوع ، محققان منتشر شده در مجله ، تحقیقات تغذیه، نتیجه گرفت که “برای کاهش خطر رژیم غذایی و بیماریهای دژنراتیو زودرس مرتبط با شیوه زندگی و پیشبرد تحقیقات تغذیه ای انسان ، باید پتانسیل نسبی اتصال اسیدهای صفراوی غذاها و بخشها را ارزیابی کرد.”

آنها دریافتند که برخی سبزیجات اسیدهای صفراوی را بهتر از بقیه متصل می کنند. ما می دانیم کسانی که رژیم های گیاهی بیشتری مصرف می کنند در معرض خطر کمتری از بیماری های قلبی و سرطان قرار دارند. این می تواند تا حدی به دلیل مواد مغذی گیاهی در گیاهان باشد که به عنوان آنتی اکسیدان و محرک قوی آنزیم های سم زدایی طبیعی در بدن ما عمل می کنند. سبزیجات همچنین می توانند کلسترول را کاهش داده و متابولیت های مضر را سم زدایی کنند ، عملکردهایی که با توانایی آنها در اتصال اسیدهای صفراوی قابل پیش بینی است.

گروهی از محققان USDA که روی این موضوع مطالعه می کردند ، سه چیز مهم را کشف کردند. اول ، آنها یک تغییر بیش از پنج برابر در اتصال اسید صفراوی در بین سبزیجات مختلف که دارای فیبر مشابه بودند ، نشان دادند که اتصال اسید صفراوی فقط به کل فیبر رژیم غذایی (همانطور که قبلاً تصور می شد) مربوط نمی شود ، بلکه در عوض ترکیبی از مواد مغذی گیاهی منحصر به فرد است. هنوز مشخص نشده است

ثانیاً ، آنها دریافتند که بخارپز اتصال اسید صفراوی کلارد ، کلم پیچ ، سبزی خردل ، کلم بروکلی ، فلفل ، کلم ، چغندر ، بادمجان ، مارچوبه ، هویج ، لوبیا سبز و گل کلم را بهبود می بخشد ، و این نشان می دهد که در این روش بخارپز شدن سبزیجات ممکن است بیشتر باشد. سالم تر از آنهایی که به صورت خام مصرف می شوند.

در نهایت ، آنها سبزیجات متعددی را برای قابلیت اتصال صفرا رتبه بندی کردند. کدام سبزیجات بیشترین صفرا را به پا می کنند؟ (در ویدیوی من ، کدام پیوند سبزی بهتر صفرا می گیرد؟، می توانید مقایسه بصری توانایی اتصال صفرا را مشاهده کنید.) شلغم آخرین بار ظاهر شد. سپس کلم ، گل کلم ، فلفل دلمه ای ، اسفناج ، مارچوبه و لوبیا سبز آمد. سبزی خردل و کلم بروکلی بهتر بود. بادمجان ، هویج و جوانه بروکسل اساساً برای جایگاه شماره 5 گره خورده اند. سپس قلاده های شماره 4. کلم برنز ، بامیه نقره و چغندر طلا گرفت. کلم پیچ ، با کمال تعجب ، چغندر گرفت.

محققان نتیجه گرفتند که گنجاندن همه این سبزیجات در رژیم غذایی روزانه ما باید تشویق شود. آنها به این نتیجه رسیدند که اگر به طور منظم مصرف شوند ، خطر ابتلا به بیماریهای زودرس زودرس را کاهش داده و سلامت عمومی را بهبود می بخشد.

مقایسه های خام تر در مقایسه با پخته شده در

چغندر همچنین دارای تعدادی خاصیت قابل توجه دیگر است. سری ویدئوهای من را ببینید دوپینگ با آب چغندر همچنین قلب ها نباید از یک چغندر بگذرند، و چغندر کامل در مقابل آب برای بهبود عملکرد ورزشیبه

در سلامتی ،
مایکل گرگر ، دکتر

PS: اگر هنوز این کار را نکرده اید ، می توانید در ویدیوهای رایگان من مشترک شوید اینجا و ارائه های زنده من را در سال مرور کنید ریشه کن کردن علل اصلی مرگ، بیشتر از یک سیب در روز، از جدول تا قادر، و غذا به عنوان داروبه



دیدگاهتان را بنویسید