چقدر شکر اضافه شده زیاد است؟


در سال 1776 ، در زمان انقلاب آمریکا ، آمریکایی ها هر سال حدود چهار پوند قند برای هر نفر مصرف می کردند. تا سال 1850 ، این مقدار به 20 پوند و در سال 1994 به 120 پوند افزایش یافته بود. اکنون ، ما به 160 نزدیک شده ایم (نگاه کنید به چقدر شکر اضافه شده زیاد است؟) نیمی از قند فروکتوز است و حدود 10 درصد رژیم غذایی ما را اشغال می کند. این به خاطر خوردن سیب نیست ، بلکه به این دلیل است که هر یک معادل یک نوشابه 16 اونسی روزانه نوش جان می کنیم. یعنی حدود 50 گالن در سال

حتی محققانی که با گروهی مانند گروه دکتر پپر اسنپل و شرکت کوکاکولا پول دریافت می کنند اذعان می کنند که قند کالری خالی است و حاوی “هیچ ریز مغذی ضروری نیست” و بنابراین اگر ما سعی می کنیم کالری دریافتی خود را کاهش دهیم ، قطعا کاهش مصرف قند اصلی است. برای شروع.” هرچند این نگرانی مطرح شده است که کالری قند ممکن است بدتر از خالی باشد.

مجموعه ای از شواهد علمی نشان می دهد که “فروکتوز اضافه شده به غذاها و نوشیدنی ها به شکل شکر روی میز و شربت ذرت با فروکتوز بالا به مقدار کافی می تواند فرآیندهایی را ایجاد کند که منجر به مسمومیت کبدی و سایر بیماری های مزمن می شود.”

فروکتوز مانند اشعه لیزر روی کبد و مانند الکل ، فروکتوز می تواند چربی کبد را افزایش دهد. افزایش بیماری کبد چرب غیر الکلی یکی از چشمگیرترین تحولات پزشکی در سه دهه گذشته است-ظهور التهاب کبد چرب به عنوان یک مشکل بهداشت عمومی در سراسر جهان و جهان.

اینها ممکن است پیامهایی نباشند که صنعت قند یا تولیدکنندگان نوشابه بخواهند بشنوند. در پاسخ ، مدیرکل گروه جلو صنعت ، سازمان جهانی تحقیقات قند ، پاسخ داد: “مصرف بیش از حد هر چیزی مضر است ، از جمله آب و هوا.” بله ، او مصرف بیش از حد شکر را با تنفس بیش از حد مقایسه کرد.

طبق دستورالعمل جدید قند انجمن قلب آمریکا ، اکثر زنان آمریکایی نباید بیش از 100 کالری از قندهای اضافی در روز مصرف کنند و اکثر مردان آمریکایی باید بیش از 150 غذا بخورند یا بیاشامند. این بدان معناست که یک قوطی نوشابه می تواند ما را برای مصرف برتر از بین ببرد. روز. پیش نویس دستورالعمل های جدید سازمان بهداشت جهانی نشان می دهد که ما می توانیم از محدود کردن قندهای اضافه شده به کمتر از 5 درصد کالری سود ببریم. یعنی حدود شش قاشق شکر اضافه شده. من نمی دانم چرا آنها صفر را به عنوان مطلوب توصیه نمی کنند ، اما می توانید به این نتیجه برسید که پیشنهاد آنها چقدر رادیکال است که ما در حال حاضر به طور متوسط ​​روزانه 12-18 قاشق غذاخوری مصرف می کنیم.

این امر نشان می دهد که چرا رژیم غذایی کامل و گیاهی بر رژیم غذایی گیاهی که شامل آشغال های فرآوری شده است ، ترجیح داده می شود.

من قبلاً در مورد مضرات قندهای تصفیه شده صحبت کرده ام:

برای جایگزین های سالم در پخت ، مراجعه کنید سالم ترین شیرین کننده، و برای نوشیدنی ها ، اریتریتول ممکن است یک آنتی اکسیدان شیرین باشدبه



دیدگاهتان را بنویسید