چه خبر از گیاهان دارویی؟


در اینجا چیزی است که اخیراً در مورد موضوعات داغ غذاها و نوشیدنی های گیاهی جمع آوری کرده ام.

کارگیل در حال انجام کارهای گیاهی است: Cargill Inc در ماه آوریل کیک همبرگر گیاهی و محصولات گوشت جعلی را راه اندازی می کند و Beyond Meat و Impossible Foods را برای فروش در خواربارفروشی ها ، کافه تریا ها و رستوران ها به چالش می کشد. [Comment: Cargill?  Really?  There must be really money in this space]به

Milkadamia با مصرف لبنیات و نخل: “لبنیات توانمند به زانو در می آیند”: Jindilli Beverages جایگزینی بدون نخل و لبنیات برای شیر ، خامه و کره با مارک Milkadamia تولید می کند. مدیرعامل شرکت نظرات خود را در مورد لزوم به چالش کشیدن شیوع محصولات حاوی لبنیات و روغن پالم برای سلامتی مردم و کره زمین به اشتراک می گذارد … بخوانید

فراتر از گوشت برای حمله به دنبال حمله به گوشت گیاهی “فوق فرآوری شده”: “ما به مواد و فرآیند خود افتخار می کنیم”: در حالی که مدیرعامل آن می گوید بحث در مورد مزایای گوشت گیاهی و حیوانی می تواند یک بازی “جمع صفر” باشد ، Beyond Meat قصد دارد امسال با کمپین های دیجیتالی و رسانه ای که مواد تشکیل دهنده آن را جشن می گیرد ، تهاجمی باشد. فرآیندها…. بیشتر بخوانید

آیا شرابخانه ها می توانند از پیام های گیاهی برای جذب نوشیدنی های جوان استفاده کنند؟ عرضه بیش از حد شراب در ایالات متحده باعث شده است تا تولید کنندگان در استراتژی های تجاری و مارک تجاری خود تجدید نظر کنند تا به افراد هزاره ای و Gen Z بنوشند. بخش شراب بانک دره سیلیکون (SVB) به شرابخانه ها توصیه می کند که از روند “برای شما بهتر” و پیام های سلامتی استفاده کنند … بیشتر بخوانید [Comment: Ah, the selling of alcohol.  It never ceases to amaze]به

روند پروتئین نخود هشدار حساسیت را جرقه می زند: با توجه به کمپین آنافیلاکسی ، افزایش استفاده از پروتئین نخود غلیظ در محصولات می تواند عاملی برای افزایش گزارش آلرژی به نخود باشد. بیشتر بخوانید [Comment: Pea protein is the leading ingredient in Beyond Burgers]به

  • اشتراک گذاری
  • توییت
  • پست الکترونیک
  • اشتراک گذاری



دیدگاهتان را بنویسید