چگونه بر اثر دیابت نمیریم


ما از دهه 1930 می دانیم که دیابت نوع 2 با رژیم غذایی گیاهی قابل پیشگیری ، دستگیری و حتی معکوس است. در طی پنج سال پس از پیروی از رژیم غذایی ، حدود یک چهارم بیماران دیابتی در آن مطالعه اولیه توانستند انسولین را به طور کامل خارج کنند.

گرچه رژیم های گیاهی نسبتاً کم کالری هستند. آیا ممکن است دیابت آنها به دلیل کاهش وزن زیاد بهتر شود؟ برای آزار و اذیت ، ما نیاز به مطالعه ای داریم که در آن افراد به رژیم غذایی سالم روی می آورند اما مجبور می شوند آنقدر غذا بخورند که وزن خود را کاهش ندهند. سپس می توانیم ببینیم آیا رژیم های گیاهی مزایای خاصی فراتر از همه کاهش وزن آسان دارند یا خیر. ما مجبور بودیم 44 سال منتظر چنین مطالعه ای باشیم ، که من آن را در ویدئوی خود بحث کردم چگونه بر اثر دیابت نمیریمبه

موضوعات هر روز وزن می شدند. اگر آنها شروع به کاهش وزن کردند ، مجبور شدند غذای بیشتری بخورند – در واقع غذای بسیار بیشتری که برخی از شرکت کنندگان در خوردن همه آن مشکل داشتند. آنها سرانجام سازگار شدند ، اما با وجود محدودیت گوشت ، تخم مرغ ، لبنیات و آشغال ، تغییر وزن قابل توجهی ایجاد نشد.

آیا بدون هیچ گونه کاهش وزن ، آیا رژیم گیاهی همچنان کمک می کند؟ به طور کلی نیاز به انسولین حدود 60 درصد کاهش یافت و نیمی از بیماران دیابتی توانستند انسولین خود را به طور کامل خارج کنند. چند سال طول کشید؟ نه سالها. به طور متوسط ​​16 روز. فقط 16 روزهابه

بگذارید واضح باشیم: ما در مورد دیابتی هایی صحبت می کنیم که تا 20 سال مبتلا به دیابت بوده اند و روزانه 20 واحد انسولین تزریق کرده اند. سپس ، تنها در مدت 13 روز بعد ، به دلیل کمتر از دو هفته رژیم غذایی گیاهی-حتی با کاهش وزن صفر ، آنها به طور کلی انسولین خود را کنار گذاشتند. حیرت آور است. بیست سال با دیابت ، و سپس تمام انسولین را در کمتر از دو هفته قطع کنید. بیست سال دیابت داشت زیرا هیچ کس در مورد رژیم غذایی گیاهی به آنها نگفته بود. برای چندین دهه ، آنها فقط 13 روز با هر زمان با آزادی فاصله داشتند.

در ویدئوی من ، داده های بیمار شماره 15 را نشان می دهم: 32 واحد انسولین در رژیم کنترل و سپس ، 18 روز بعد ، پس از تغییر رژیم غذایی گیاهی ، بدون انسولین. هیچ یک. قند خون را در 32 واحد کاهش دهید کمتر انسولین این قدرت گیاهان است. و این بدون کاهش وزن بود. وقتی بدنش سوخت مناسب دریافت کرد بدنش خیلی بهتر شروع به کار کرد.

به عنوان یک امتیاز ، کلسترول آنها مانند یک سنگ به زیر 150 کاهش یافت. همانطور که “تغییرات متوسط ​​در رژیم غذایی معمولاً تنها منجر به کاهش متوسط ​​سطح کلسترول LDL می شود” ، آیا شما دیابت خود را چقدر متوسط ​​می خواهید؟

“همه چیز در حد اعتدال” ممکن است جمله ای واقعی تر از آنچه برخی از مردم تصور می کنند باشد. تغییرات متوسط ​​در رژیم غذایی می تواند دیابتی ها را با نابینایی متوسط ​​، نارسایی کلیوی متوسط ​​، قطع عضو متوسط ​​- شاید فقط چند انگشت یا انگشتان پا همراه کند. اعتدال در همه امور لزوما چیز خوبی نیست.

مطالعه ای را که به نظر می رسد نشان می دهد رژیم های سرشار از گوشت ، تخم مرغ و لبنیات می تواند به اندازه سیگار برای سلامتی مضر باشد ، به خاطر می آورید ، که نشان می دهد افرادی که مقدار زیادی پروتئین حیوانی مصرف می کنند چهار برابر بیشتر در معرض سرطان یا دیابت قرار دارند؟ اگر به مطالعه واقعی نگاه کنید ، متوجه می شوید که به سادگی درست نیست. کسانی که مقدار زیادی پروتئین حیوانی مصرف می کردند ، فقط 4 برابر خطر مرگ در اثر دیابت را نداشتند ، آنها 73 برابر بیشتر در معرض مرگ بر اثر دیابت بودند! افزایش خطر 73 برابری و کسانی که اعتدال را انتخاب کردند ، فقط مقدار متوسطی از پروتئین حیوانی را مصرف کردند ، 23 برابر بیشتر در معرض مرگ ناشی از دیابت بودند.


اولین باری که شخصی از NutritionFacts.org دیدن می کند می تواند بسیار زیاد باشد. با فیلم هایی در بیش از 2000 موضوع بهداشتی ، حتی از کجا شروع می کنید؟ تصور کنید که بدون اطلاع از آنچه انتظار دارید به سایت بیفتید و ویدئوی جدید روز درباره این است که چگونه یک ادویه خاص می تواند در درمان نوع خاصی از آرتریت موثر باشد. از دست دادن جنگل برای درختان آسان است ، به همین دلیل است که من مجموعه ای از ویدیوهای کلی را تهیه کردم که اساساً مستقیماً از ارائه زنده و یک ساعته 2016 من گرفته شده است چگونه نمی میریم: جلوگیری ، دستگیری و معکوس کردن 15 قاتل برتر مابه

ویدئوهای دیگر این مجموعه عبارتند از:

با الهام از کسب اطلاعات بیشتر در مورد نقش رژیم غذایی در پیشگیری و درمان دیابت؟ برخی از این ویدئوهای محبوب دیگر را در این زمینه مشاهده کنید:

در سلامتی ،
مایکل گرگر ، دکتر

PS: اگر هنوز این کار را نکرده اید ، می توانید در ویدیوهای رایگان من مشترک شوید اینجا و ارائه های زنده و سالانه من را مشاهده کنید:



دیدگاهتان را بنویسید