چیزهایی که هنگام رژیم گرفتن باید بخورید

افزایش وزن کار آسانی است، اما کاهش وزن می تواند در صبح به شما ستاره ها را نشان دهد. این برای همه نیست. شما باید به باشگاه بروید، به طور منظم ورزش کنید و غذای خود را کنترل کنید، که بدترین حالت است. ورزش می کنید و بعد از آن هوس غذا پیدا می کنید، اما فقط می توانید چیزهای انتخابی بخورید. در اینجا چند غذا برای خوردن در حین رژیم وجود دارد که شما را سیر می کند و هوس شما را فرو می نشاند.

تخم مرغ کامل -تخم مرغ بدون خوردن زیاد بسیار سیر کننده است، پروتئین و مواد مغذی بالایی دارد و حاوی چربی های سالم است. همچنین به عضله سازی کمک می کند. گرسنگی را می توان با تخم مرغ کامل برطرف کرد و همچنین باعث افزایش وزن نمی شود. خوردن تخم مرغ در صبحانه نیاز به یک میان وعده قبل از ناهار را از بین می برد. در مورد تخم مرغ افسانه ای وجود دارد که تخم مرغ باعث افزایش کالری می شود، اما این درست نیست. برعکس، تخم مرغ کامل کالری بیشتری می سوزاند و هوس را کاهش می دهد. در حین رژیم می توانید روزانه ۲ عدد تخم مرغ مصرف کنید.

سیب – “مصرف یک سیب در هر روز شما را از دکتر دور نگه می دارد”. بعلاوه، سیب این پتانسیل را دارد که چربی را نیز حفظ کند. در حالی که سیب کالری دارد، اما سرشار از آب و فیبر است که به شما کمک می کند احساس سیری کنید و همچنین در کاهش احساس گرسنگی موثر است. مقدار پکتین موجود در سیب زیاد است که ترکیب آن با آب مانع از جذب سطح مشخصی چربی توسط سلول‌های شما می‌شود. بسیاری از پزشکان پیشنهاد می کنند اگر در حال کاهش وزن هستید سیب را در رژیم غذایی خود بگنجانید. اگر یک ساعت یا بیشتر قبل از غذا سیب را مصرف کنید، متوجه خواهید شد که مصرف ما را محدود کرده اید.

آووکادو – آووکادو یک جک از تمام معاملات است. شما همیشه می توانید آنها را با هر چیزی، خواه سالاد یا غذای اصلی میل کنید. آنها سرشار از مواد مغذی و چربی های سالم هستند. آنها همچنین به کاهش چربی ها، بهبود بینایی و مفید برای قلب کمک می کنند. همچنین توانایی کاهش هوس غذایی را دارد. تحقیقات نشان داده است که آووکادو باعث کاهش کلسترول و کاهش چربی شکم می شود. این غذای مناسب برای کاهش وزن است. شما باید به طور متوسط ​​۱ آووکادو در روز بخورید. آووکادو حاوی ویتامین K، ویتامین E، پتاسیم، اسید فولیک، ویتامین C، مس، منیزیم و آنتی اکسیدان است.

موز – موز خانه پتاسیم و نشاسته است که به کاهش وزن کمک می کند. مصرف موز بعد از تمرین تمام نیازهای غذایی شما را در آن زمان برطرف می کند. جدا از فواید تغذیه ای، موز می تواند مشکلات گوارشی شما را حل کند. آنها فشار خون شما را بالا نگه می دارند و خطر بالا یا پایین رفتن آن را از بین می برند. و مطالعات نشان داده است که از سکته مغزی در زنان بالای ۳۰ سال نیز جلوگیری می کند.

برنج قهوه ای – نشاسته برنج قهوه ای مقاوم، یک کربوهیدرات سالم که چربی بدن را می سوزاند. برنج قهوه ای همچنین از سلامت قلب شما مراقبت می کند. کالری کمی دارد و با خوردن آن سیر می شوید. همچنین در نظر گرفته می شود که بسیار سالم تر از برنج سفید است زیرا فواید بیشتری نسبت به برنج سفید برای بدن شما به ارمغان می آورد.

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر