گوشت گرم است: تأثیر رژیم بر گرمایش جهانی


یکی از معتبرترین مجلات پزشکی در جهان ویرایش شده است که تغییرات آب و هوایی “بزرگترین تهدید بهداشت جهانی قرن 21” است. در حال حاضر ، بیماریهای مزمن تا حد زیادی علت اصلی مرگ و میر هستند. آیا راهی برای مبارزه همزمان با هر دو وجود دارد؟ به عنوان مثال ، دوچرخه سواری ما به جای رانندگی برای مردم ، سیاره و کتاب جیبی یک برد-برد است. آیا در مورد رژیم غذایی شرایط برنده-برد مشابهی وجود دارد؟

همانطور که در ویدیوی خود بحث کردم رژیم غذایی و تغییرات آب و هوایی: آماده سازی طوفانبه نظر می رسد غذاهایی که بیشترین گازهای گلخانه ای را ایجاد می کنند همان غذاهایی هستند که در بسیاری از بیماری های مزمن ما نقش دارند. محققان دریافتند که گوشت (از جمله ماهی) ، تخم مرغ و لبنیات بیشترین تأثیر منفی را بر محیط زیست داشتند ، در حالی که غلات ، حبوبات ، میوه ها و سبزیجات کمترین تأثیر را داشتند. و نه تنها غذاهایی که بیشترین تاثیر زیست محیطی را دارند از نظر تغذیه ای کیفیت پایین تری دارند ، بلکه قیمت بالاتری نیز برای هر پوند دارند. بنابراین ، اجتناب از آنها سناریوی برد سه گانه را به ما می دهد.

کمیسیون اروپا ، نهاد حاکم بر اتحادیه اروپا ، مطالعه ای را در مورد آنچه افراد می توانند برای کمک به آب و هوا انجام دهند ، سفارش داد. به عنوان مثال ، اگر اروپایی ها رانندگی با خودروهای برقی را آغاز کنند ، می تواند از انتشار 174 میلیون تن کربن جلوگیری کند. ما همچنین می توانیم ترموستات را کمی پایین بیاوریم و یک ژاکت بپوشیم. اما قوی ترین اقدامی که مردم می توانند انجام دهند ، تغییر رژیم غذایی بدون گوشت است.

آنچه می خوریم ممکن است بیشتر از گرمایش جهانی بر گرمایش زمین تأثیر بگذارد.

فقط قطع مصرف پروتئین حیوانی در یک روز از هفته می تواند تأثیر قدرتمندی داشته باشد. دوشنبه های بدون گوشت به تنهایی می تواند یک هفته کامل کار در خانه و عدم رفت و آمد را از بین ببرد.

رژیم غذایی کاملاً گیاهی ممکن است بهتر باشد: این تنها نیمی از انتشار گازهای گلخانه ای را مسئول می کند. مطالعات نشان داده اند که “تغییر رژیم غذایی متوسط ​​برای کاهش شدید مصرف مواد غذایی کافی نیست.” بدون کاهش قابل توجه گوشت و لبنیات ، تغییرات در رژیم های غذایی سالم تر فقط می تواند منجر به کاهش جزئی اثرات زیست محیطی شود. این امر به این دلیل است که مطالعات نشان داده است که متوسط ​​انرژی فسیلی برای سیستم های تولید پروتئین حیوانی 25 کالری از انرژی فسیلی ورودی به ازای هر 1 کالری تولید شده است – بیش از 11 برابر بیشتر از پروتئین دانه ، به عنوان مثال ، که حدود 2 تا 2 است. 1

محققان در ایتالیا هفت رژیم غذایی مختلف را مقایسه کردند تا ببینند کدام یک از نظر زیست محیطی مناسب تر است. آنها رژیم غذایی عادی همه چیز خوار را که با دستورالعمل های رژیم غذایی رعایت شده بود مقایسه کردند. رژیم غذایی همه چیز خوار ارگانیک ؛ رژیم گیاهی معمولی ؛ رژیم گیاهی ارگانیک ؛ رژیم معمولی وگان ؛ رژیم گیاهی وگان ؛ و رژیمی که افراد معمولی در واقع از آن استفاده می کنند. برای هر الگوی غذایی ، محققان مواد سرطان زا ، آلودگی هوا ، تغییرات آب و هوا ، تأثیرات روی لایه ازن ، اکوسیستم ، باران اسیدی و استفاده از زمین ، مواد معدنی و فسیلی را مورد بررسی قرار دادند. شما می توانید در ویدئو ببینید که منابع مورد نیاز برای تغذیه مردم از رژیم های فعلی آنها ، همه تأثیرات منفی رژیم بر اکوسیستم و اثرات سوء بر سلامت انسان چقدر است. اگر افراد با رعایت توصیه های رژیم غذایی رژیم سالم تری داشته باشند ، تأثیرات زیست محیطی به میزان قابل توجهی کمتر خواهد بود. رژیم غذایی همه چیز خوار ارگانیک بهتر از رژیم گیاهی غذاهای معمولی است. رژیم های گیاهی ارگانیک و رژیم های گیاهی معمولی به دنبال آنها هستند. بهترین ، اما ، رژیم گیاهی وگان بود.

گزارش کمیسیون توضیح داد که موانع کاهش محصولات حیوانی عمدتا فقدان دانش ، عادات ریشه دار و فرهنگ آشپزی است. اقدامات پیشنهادی شامل مالیات بر پروتئین گوشت یا حیوانات ، کمپین های آموزشی و قرار دادن اطلاعات مربوط به انتشار گازهای گلخانه ای بر روی برچسب مواد غذایی است.

کاهش تغییرات آب و هوا گران است. انتقال جهانی حتی به رژیم غذایی کم گوشت ، که به دلایل بهداشتی توصیه شده است ، می تواند این هزینه های کاهش را کاهش دهد. یک مطالعه نشان داد که رژیم غذایی سالم و کم گوشت می تواند هزینه های کاهش تغییرات آب و هوایی را از حدود 1 of از تولید ناخالص داخلی به بیش از نیمی کاهش دهد ، رژیم بدون گوشت می تواند دو سوم هزینه ها را کاهش دهد و رژیم غذایی بدون حیوانات محصولات می توانند 80 هزینه را کاهش دهند.

بسیاری از مردم از “گاو در اتاق” مطلع نیستند. به نظر می رسد تعداد کمی از مردم می دانند که بخش دام یکی از بزرگترین مشارکت کنندگان در انتشار گازهای گلخانه ای است. اما این در حال تغییر است.

سرویس بهداشت ملی بریتانیا نقش اصلی را در کاهش انتشار کربن ایفا می کند. بیماران ، بازدیدکنندگان و کارکنان می توانند منتظر منوهای سالم و کم کربن با گوشت ، لبنیات و تخم مرغ بسیار کمتر باشند. “شواهد نشان می دهد که از نظر آب و هوا ، گوشت گرما است.”

دولت سوئد به تازگی توصیه های رژیم غذایی خود را برای تشویق شهروندان به خوردن گوشت کمتر اصلاح کرده است. اگر ما فقط به دنبال دستیابی به هدف محافظه کارانه جلوگیری از افزایش بیشتر درازمدت در [greenhouse gas] انتشار گازهای گلخانه ای از دام ، ما هنوز به توصیه های نسبتاً اساسی “مانند کاهش سطح مصرف فعلی در کشورهای ثروتمند به نصف – منجر می شویم” ، نتیجه ای بعید است اگر پاداش مستقیمی برای شهروندان در این زمینه وجود نداشت. خوشبختانه چنین پاداش هایی وجود دارد: مزایای مهم سلامتی … ”با کمک به کره زمین ، می توانیم به خود کمک کنیم.

مقالات زیادی در مورد رژیم غذایی و پایداری وجود دارد. این موضوع آنقدر مهم است که ممکن است هر یک یا دو سال یکبار علم جدید را مرور کنم. وقتی وزارت کشاورزی ایالات متحده وارد این آبها شد ، به نظر می رسید صنعت گوشت دچار وحشت شده است و بحث دستورالعمل های رژیم غذایی همچنان ادامه دارد.


کاهش مصرف گوشت از نظر سلامت چگونه است؟ ویدیوی من را ببینید ، آیا Flexitarians عمر طولانی تری دارند؟به

خرید ارگانیک چه عواقبی برای سلامتی و ایمنی غذا دارد؟ سری ویدیوهای من را مشاهده کنید که شامل موارد زیر است:

برای کسب اطلاعات در مورد GMOs ، موارد زیر را بررسی کنید:

خوشحالم که اعلام می کنم که چگونه نمی میرند کتاب آشپزی امروز منتشر شده است (!) ، و یک دستور برگر عالی در آنجا وجود دارد که من آن را به عنوان نگاهی دزدکی دیگر به کتاب به اشتراک می گذارم. دستور تهیه را از اینجا دریافت کنید. این کتاب در حال حاضر در تمام مراکز فروش عمده موجود است.

در سلامتی ،

مایکل گرگر ، دکتر

PS: اگر هنوز این کار را نکرده اید ، می توانید در ویدیوهای رایگان من مشترک شوید اینجا و ارائه های زنده و سالانه من را مشاهده کنید:



دیدگاهتان را بنویسید