۱۱ غذای سرشار از قند که باید از آنها اجتناب کنید • کاپیتان سالم



توسط MC
۸ دسامبر ۲۰۲۱

قند بالایی دارد

عکس eAlisa از Envato

اگرچه ممکن است برخی از ما آن را دوست داشته باشیم، اما خوردن بیش از حد شکر می تواند بر سلامت ما تأثیر بگذارد. قند اضافی در رژیم غذایی ما با افزایش خطر ابتلا به بسیاری از بیماری ها مانند چاقی، بیماری قلبی، دیابت نوع ۲ و سرطان مرتبط است. اکنون، بسیاری از مردم سعی می کنند قند کمتری مصرف کنند، اما گاهی اوقات به راحتی می توان میزان مصرف واقعی خود را دست کم گرفت.

در واقع، بسیاری از محصولات به عنوان “سبک” یا “کم چرب” به بازار عرضه می شوند، اما در واقع حاوی قند بیشتری نسبت به همتایان معمولی خود هستند. انجمن قلب آمریکا (AHA) توصیه می کند که زنان مصرف شکر خود را به ۶ قاشق چای خوری (۲۵ گرم) در روز و مردان به ۹ قاشق چای خوری (۳۷.۵ گرم) محدود کنند.

در اینجا ۱۱ غذا و نوشیدنی با شکر بیشتر از آنچه فکر می کردید آورده شده است:

۱۲۳ »



رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر