۵ راه جامع کاهش وزن برای رسیدن به نتیجه سال نو


با شروع سال جدید، زمان آن فرا رسیده است که به تصمیمات و چگونگی تبدیل #اهداف کاهش وزن به تغییرات مثبت در شیوه زندگی فکر کنید. چه در یک روال موفق باشید و چه برای دستیابی به نتایج دلخواه تلاش می کنید، شاتایو آیورودا برای جامع ترین، مطمئن ترین و طبیعی ترین راه حل ها برای کاهش وزن در کنار شماست.

کاهش وزن امروزه به یک کلمه رایج تبدیل شده است. همه بدنی کامل و سالم می خواهند. خیلی ها سعی می کنند کارهای زیادی از جمله محدود کردن غذاهای مورد علاقه خود، رفتن به باشگاه و استفاده از غذاهای خاص برای کاهش وزن انجام دهند. گاهی اوقات ترکیب این تلاش ها به خوبی جواب می دهد. آیورودا پانچاکرما همچنین مشکلات افزایش وزن را درمان می کند و کارشناسان معتقدند که سم زدایی می تواند بسیار موثر باشد اگر با رژیم غذایی مناسب و اصلاح سبک زندگی ترکیب شود.

برای کمک به دستیابی به اهداف سلامت شخصی شما، این ۵ روش طبیعی جامع را برای کاهش وزن و تناسب اندام طولانی مدت دنبال می کنیم.
۱. سم زدایی آیورودا و ماساژ کاهش وزن
Shathayu Ayurveda Retreat انواع برنامه های کاهش وزن را ارائه می دهد که زمان تست شده و عاری از عوارض جانبی هستند.
سم زدایی آیورودا درمان پاکسازی ویژه پانچاکارما موثرترین راه برای حمایت از رژیم پاکسازی بدن است. به ویژه برای مسائل متابولیک مهم است. چاقی، آرتریت، دیابت، عدم تعادل هورمونی. با سم زدایی کبد و افزایش متابولیسم، کاهش وزن آسان تر می شود.

ماساژهای گیاهی چربی سوز، حمام بخار و تنقیه باعث بهبود تون عضلات، کاهش استرس و کمک به کاهش وزن می شود. اسکراب های مخصوص بدن آیورودا در درمان سلولیت موثر است.

۲. تناسب اندام با یوگا و ایروبیک
یوگا بهترین و ایمن ترین ورزش برای هر سنی در نظر گرفته می شود، نه تنها به کاهش وزن کمک می کند، بلکه بدن را انعطاف پذیرتر می کند. اگر به طور صحیح و به طور منظم انجام شود، همچنین یک تمرین عالی برای ساخت عضلات بدون چربی است. جلسات یوگای سفارشی ما در Shathayu Retreat بر آساناهای ویژه برای کاهش چربی شکم، انعطاف پذیری و کشش تمرکز می کند.
تمرینات یوگا می تواند تا حد زیادی به کاهش چربی شکم و رسوبات چربی بدن کمک کند.

ژست‌ها و ژست‌های زیادی وجود دارد که به کاهش چربی شکم با حرکات کششی یوگا کمک می‌کند.

برخی آساناهای یوگا مانند Dhanurasana، Naukasana، Matsyasana، Bhujangasana، Ardha halasana و Ardha matsyendrasana به کاهش قابل توجه چربی شکم کمک می کنند. تمرینات پیچشی باعث کشش ماهیچه های مورب شده و به سوزاندن چربی های اضافی از کناره های شکم و همچنین آنچه در قسمت های مختلف بدن رسوب می کند کمک می کند.

پیاده روی همچنین قدیمی ترین و موثرترین راه برای حفظ وزن سالم است.
روزانه حداقل ۳۰ دقیقه پیاده روی، یوگا، دویدن یا شنا – انتخاب با شماست. در نتیجه تمرینات در طول روز انرژی زیادی دریافت خواهید کرد و بدن شما در فرم فوق العاده ای قرار خواهد گرفت.

۳- عادات غذایی سالم
نگاهی صادقانه به عادات غذایی خود بیندازید. کاهش وزن طبیعی و ایمن نباید به معنای گرسنگی باشد، محرومیت از غذا می تواند نتیجه معکوس داشته باشد و برای بدن شما مشکلاتی ایجاد کند. کلید کاهش وزن طولانی مدت این است
غذای متعادل و متعادل بخورید. اگر یک وعده غذایی پرچرب یا قند می خورید، به سادگی با خوردن وعده های غذایی کم چربی و قند در چند روز آینده، این را جبران کنید.

غذای مناسب بخورید – پروتئین برای حفظ رژیم غذایی مناسب بسیار مهم است. سعی کنید روزانه حداقل ۵ میوه یا سبزیجات مانند هندوانه، آووکادو، انواع توت ها، کلم بروکلی، پیاز، انواع توت ها و سیب زمینی شیرین مصرف کنید.

یک رژیم غذایی سرشار از غلات کامل و پروتئین و در عین حال کاهش کربوهیدرات های تصفیه شده، گلوکز و پاسخ انسولین را تغییر می دهد و ذخیره چربی را آسان تر می کند. خوردن در حد اعتدال کلیدی است و جدای از آن، باید یاد بگیرید که غذا را مدیریت کنید. پزشکان و سرآشپز ما شما را راهنمایی می کنند تا مقدار مناسب غذا را برای کاهش وزن موفقیت آمیز بخورید

۴- درمان های شفابخش طبیعی
فیزیوتراپی، درمان کاهش وزن/چاقی ترکیبی از بسته های گل، بسته های چربی شکم، حمام هیپ، تنقیه است و بر اساس مصرف چربی بدن برای کاهش کالری بر اساس نیازهای واقعی بدن و افزودن غذاهای طبیعی بیشتر به رژیم غذایی شما است.

با راهنمایی پزشک طبیعی می توان آب میوه درمانی، روزه داری، ناشتایی آب همراه با آب درمانی، حمام سونا، حمام بخار، گل درمانی راه موثری برای کاهش وزن است.

۵- با مدیتیشن و پرانایاما از استرس خلاص شوید
برخی از پرانایاما مانند کاپالاباتی، باستریکا پرانایاما و مدیتیشن به کاهش وزن کمک می کنند، تمرین پرانایاما یا تمرینات تنفسی و تکنیک های مدیتیشن باعث آرامش بدن و ذهن می شود. می تواند به افزایش متابولیسم، کمک به کاهش وزن و همچنین کاهش استرس، اضطراب و افسردگی کمک کند.

تمرینات تنفسی با تامین اکسیژن بیشتر برای سوزاندن چربی به کاهش رسوبات چربی در نزدیکی ناحیه معده کمک می کند. به کاهش چربی شکم کمک می کند و اشتیاق از دست رفته را برای بدن فراهم می کند. همانطور که معده با تمرینات تنفسی مداوم بالا و پایین می رود، متوجه خواهید شد که این تمرینات ساده منجر به شکمی بدون چربی می شود و بدن را نیز تقویت می کند.

با Shathayu Retreat، کاهش وزن ایمن تر و آسان تر است. برای شروع امروز با ما ثبت نام کنید.
روش جامع کاهش وزن بر از بین بردن علت و تغییر سبک زندگی برای کاهش وزن تمرکز دارد. حتما شنیده اید “آهسته و پیوسته برنده مسابقه شوید.” در مورد کاهش وزن هم همینطور. روش های طبیعی و سنتی آیورودا، یوگا و شفای طبیعی تدریجی اما ایمن، آزمایش شده و در دراز مدت موثر هستند.



رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر